Bilder fra VIF - FFK
Her kan dere se en del bilder som en av Klanens tapre menn har tatt og lagt ut på nettet, veldig mye Enga-tifo der, men også et par av oss.
Plankehaugen
Plankehaugen
Alle bildene
Stor takk til jvsandem, klansmann nummer 22, fine bilder det der !!
Plankehaugen
Plankehaugen
Alle bildene
Stor takk til jvsandem, klansmann nummer 22, fine bilder det der !!
---------------------------
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Jeg har stor respekt for klanen. De er best på sang og tifo. Men nå syntes jeg regien tar fullstendig kvelertak på stemninga. Disse bildene ligner jo en sponsorstøttet handball-kamp. Og sangen er så sammstemt og innøvd at det kan virke som om spontaniteten er fullstendig fraværende. All ære til klanen, men takke meg til Plankehaugens kaos hvor det er rom for selvutfoldelse.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Jeg synes det var rørende at Plankehaugen støttet Tor (Trondsen) på sitt store banner. Det liksom illustrerer at dette har vært en tragisk sesong sesong for FFK. Men det er jo fortsatt håp om kvalikplass i det minste.
Jeg bor i Oslo og jobber på et sted det er altfor tjukt med klansfolk, men har slekta
fra Fredrikstad-området og støtter selvsagt FFK.
Jeg tok endel bilder selv man finner på
home.powertech.no/gronvold/VIF-FFK/
Det er ikke lett å få tatt skarpe bilder som viser noe interessant når man sitter med et digitalkamera relativt høyt på tribunen, men jeg har iallefall kraftig zoom så det ble noe som kan vises.
Jeg bor i Oslo og jobber på et sted det er altfor tjukt med klansfolk, men har slekta
fra Fredrikstad-området og støtter selvsagt FFK.
Jeg tok endel bilder selv man finner på
home.powertech.no/gronvold/VIF-FFK/
Det er ikke lett å få tatt skarpe bilder som viser noe interessant når man sitter med et digitalkamera relativt høyt på tribunen, men jeg har iallefall kraftig zoom så det ble noe som kan vises.
Og her er det enda en haug med bilder, denne gangen er det Klansmannen Slade / RARP / Toy S / Børre osv som har tatt dem.
Fra 101% fanzine
Fra 101% fanzine
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914