Hvorfor ?
jeg er innom FB mye og ser at folk nesten skriker etter Lars Petter tilbake til FFK. jeg lurer nå. er det en god spiller som holder TL nivå om vi for kailo er vel det ett bedre valg ? :ffk:
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Mange mener Hansen ikke er god nok for tippeligaen.
Jeg er enig i at West og Ringberg er bedre, men mener at Hansen er bedre en Hornseth. Fullt mulig Hansen kunne gjort mange gode innhopp.
Men.... Hvorfor kvittet vi oss med Fredrikstadgutten Hansen og kjøpte Hornseth???
Jeg er enig i at West og Ringberg er bedre, men mener at Hansen er bedre en Hornseth. Fullt mulig Hansen kunne gjort mange gode innhopp.
Men.... Hvorfor kvittet vi oss med Fredrikstadgutten Hansen og kjøpte Hornseth???
Hornseth er ung og talentfull vel. Hansen viste jo at han ikke behersket 1.divisjon, så da tror jeg ikke han behersker Tippeligaen heller.
FFK til Royal League
Hansen var ikke god nok sesongen vi rykka opp, skal mye til at han gjør det bedre i TL...
Hvis spissforsterkningen er å kvitte seg med Hornseth og ta tilbake Biffen, ja da skal jeg le høyt (etter at jeg har grått litt)
Hvis spissforsterkningen er å kvitte seg med Hornseth og ta tilbake Biffen, ja da skal jeg le høyt (etter at jeg har grått litt)
Nei, vet du hva. Nå har FFK en 3.divisjonsspiller på prøvespill.At det går an sier jeg.
FFK til Royal League
Et talent, som inntil videre spiller på 2. laget. Hvorfor ikke? sier jeg. Selv om vi trenger forsterkninger så trenger vi faktisk fortsatt unge talenter. Eller?
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
Nei,glem spillere som ikke klarer å holde 1 div nivå engang...Så jo at han ikke holdt det i fjor...Glem han..tenkt fremmover og ikke bakover...
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
enig med johan jeg.
det er viktid og tenke litt langsiktig også, men nå skal han jo bare trene med guttane for når det er kamp så skal han reise hjem igjen.
det er viktid og tenke litt langsiktig også, men nå skal han jo bare trene med guttane for når det er kamp så skal han reise hjem igjen.
PISSBOY #1
Bajs är kul :)
epostadresse er jon.kilen@tiscali.no
Hva med han svensken i Kvik/Halden da?? Han scorer i bøtter og spann der borte. Greit det er divisjonsforskjell, men det er andre lag i TP som også leter lenger nede.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914