Husk meg
Brukernavn
Passord

Dagen er kommet.....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 06 aug 04, 15:25
Søndag 8 August er dagen alle FFK`ere i denne byen og i alle andre byer setter Fredrikstad og FFK på Fotball kartet på ny.

Selv om ikke busskonvoien blir det helt store, jeg er redd den har vært større før. Oslo kommer til å oversvømmes av Fredrikstad folk, jeg har i mine villeste fantasier drømt om at mellom 4000 og 5000 FFK`ere erobrer Ullevaal.

Til de som har sagt at dette blir årets høydepunkt, dere har så rett så rett. Med et lag som er styrket vesentlig i forhold til hjemme kampen mot Oslos stålthet. Hvorfor skulle vi ikke på ny herje med Kjetil Rekdals disipler. Sist rotet vi bort seieren på overtid, men med Bora "den iskalde" Zivkovic, ror FFK i land sin andre strake seier for rundt 17 000 elleville tilskuere.

Bruk helgen til å lad opp alle medsupportere så skal vi alle innta Ullevaal med en slik gnist at det gir Klanen gåsehud. Vel møtt til årets høydepunkt. Til dere som ikke vet om dere riktig skal dra ennå, vær vennlig hiv dere i en buss eller bil, og opplev denne kampen. Jeg tror ingen vil angre...

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 06 aug 04, 15:41
Dette er helt klart årets høydepunkt !
Ja..foruten kampen som sikrer oss TL spill neste år da...

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 06 aug 04, 15:44
Gleder meg noe vanvittig, tror dette blir årets opplevelse på bortebane, en virkelig fest hvor vi fullt fortjent (håpe, drømme) tar med alle poenga hjem i en feststemt konvoi av biler og busser!

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 06 aug 04, 15:59
Det blir syyyykt bra...:ffk:

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 07 aug 04, 17:07
Bare stemmen kan bli bra nå så er det greit. Fortsatt litt hes etter kampen mot Molde.:|

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914