VIF-fan dømmer Enga-FFK
Det er lov å håpe at han har lært etter all kritikken er litt mer diskret i sin Enga-patriotisme denne gangen og at det ikke blir en kamp 11 mot 12 mann (eller 13 mann da, siden Klanen liksom skal være den tolvte.... enda mer urettferdig altså!)
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Og det er jo alltid påfallende at man skal legge skyllen på dommerne når ens egene prestasjoner er for dårlige.. Det er oftes de som klager tør jeg påstå
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Sandefjord ble dømt nord og ner i kvalliken av en udugelig dommer, som sansyneligvis kommer til å dømme oss samme vei til søndag :-(
Opprinnelig postet av joko
Sludder og vås!! Dette blir bare teite spekulasjoner..Den norske dommers standen er av de mest profesjonelle i hele verden.. Vis det skulle være noe sant i det så er det det samme som å skrive sin egen oppsigelse! De er mennesker de også, har både gode og dårlige dager..
HAHA??Norskedommerstanderen er helt elendig..kanskje en av de værste i verden?helt elendig dømming..og ikke bare i ffk kampene...Norske dommere burde blitt erstattet med utenlandske..Den dommeren gav VIF tp kontrakt!!møkkadommer
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Det hører liksom med.
Men det er jo noen helt for #%¤"/" dommer-avgjørelser innimellom.
Kan tenke meg at å være dommer er den værste jobben i TL...jeg ville heller samla flasker. All ære til de som vil!
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Der bruker man ofte dommere fra Tsjekkia og Slovakia i den hjemlige serien, mens dommere fra Polen dømmer i de andre lands serier.
Denne ordningen omfatter særlig kamper av større betydning.
Foreløpig har dette fungert utmerket.
Kunne faktisk godt tenkt meg en slik prøveordning her i Skandinavia.
FFK and Wisla Krakow forever...
vi får bruke svenske og danske dommere i toppdivisjon, mens norske dommere dømmer i sverige eller danmark.
da trur jeg det hadde blitt bedre dømming i norge:)
PISSBOY #1
Bajs är kul :)
epostadresse er jon.kilen@tiscali.no
Opprinnelig postet av joko
Skulle likt å se "pølse" dømme en elite serie kamp som sikkert bare har gode dager.. hehe
jeg hadde sikkert ikke "rula" banen, men mange av de dommeravgjørelsene som vi FFKsupportere har sett i år, har vært helt sinnsyke! tenker bare tilbake når espen berntsen ikke dømte straffe mot vif på tampen av kampen, og tommy skjærvendømte straffe og rødt kort mot brann...
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Kan ikke akkurat legge skylda på døm for at vi røkka opp. Skulle nesten tru at døm ville at vi skulle bli der nede.:confused:
tjs
Det virker så lett for dem. "er vi i tvil blåser vi imot fredrikstad, de er jo så dårlige uansett"
Nå sier ikke jeg at vi hadde vunnet den kampen på ullevål, men den straffedømminga var helt talentløs! Det ødelegger mye av kampen.
Jenta i gutteflokken!
Lenge leve "hjørnet"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914