Husk meg
Brukernavn
Passord

Torjus Hanse`n aktuell

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04

Lagt til: 05 aug 04, 14:15
I dagens vg står det at Harry Hansen ikke vil avvise at RBK spilleren er aktuell for ffk.. Dette er snakk om Kaliber! Han var jo stor i lillestrøm for noen år tilbake.. Skikkelig sjef i forsvaret.. Spiller vel venstre om midt forsvar tror jeg..

Sikkert sulten på å få sparket litt førstelags fotball igjen og vise at han duger.. Har jo gjort det bra i rbk når han har fått spille også etter det jeg har sett da..

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 aug 04, 14:19
Vel, har hørt det stikk motsatte. Nemlig at han har vært nærmest en katastrofe de gangene han har sluppet til for RBK. Da har han for øvrig mest spilt stopper. Han er kanskje best på back.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 aug 04, 14:19
Endret: 05 aug 04, 14:21
Dette blir ti høns ut av en fjær... Det Hansen sa var vel mer at selvfølgelig er Torjus Hansén en god spiller man kunne tenkt seg, men at han er uaktuell for FFK-spill.

Fant litt om det i f-b:

Rykter om Hansén
I går gikk ryktene om at Rosenborgs Torjus Hansén skulle være aktuell for FFK, men Harry Hansen avkrefter det.
– Naturligvis er det en interessant spiller, men han kommer garantert til å bli priset veldig høyt. Derfor velger vi nok å se oss om etter andre alternativer, sier han.

Og de aller fleste RBK-supporterne jeg har snakket med virker ikke akkurat fornøyde med Hansén...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 05 aug 04, 14:25
Vil heller ha Kaillo enn Hannsen. Bedre med en spiller som spiller regelmessig og har selvtilitt, enn en benkesliter i RBK.

Ja for Kaillo.

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04

Lagt til: 05 aug 04, 14:31
Sitterer bare vg jeg der det står:Hansen vil heller ikke avvise at Rosenborgs Torjus Hanse`n er interessantfor ffk...

Ikke det at Vg er verdens mest troverdige avvis men alikevel verdt å diskutere synes jeg..

Skulle jo tro at ettersom han ikke får spille nevne verdig i rbk så ønsker han seg sikkert bort.. Kan ikke tenke meg de kan kreve all verden for han heller..

Jeg tror han ville ha gjort det godt i førstelahet til ffk(litt tom henning hovi type).m Stabil og sikker som gjør lite feil. Var god i lillestrøm, og har sett han spille CL i fjord hvor han gjorde det greit..

Ikke er det vel lett å imponere når man nesten ikke får spille heller..Og de RBK supporterne du referer til er ikke sikkert de har sett han spille engang!?(tar det med en klype salt, eller spiseskje om du vil)

Gøy med spekulasjoner i alle fall!!

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 06 aug 04, 09:07
Opprinnelig postet av Holters

Og de aller fleste RBK-supporterne jeg har snakket med virker ikke akkurat fornøyde med Hansén...

Det var vel ikke så mange som ropte hurra for Dagfinn Enerly heller, men det ser da ut som vi vil bli fornøyd med han?

Må sette litt ting i perspektiv også da. Kommer en spiller som Hansen til FFK skal vi være glade for det. Han har erfaring og rutine fra tippeliga. Jeg nekter å tro at Hansen er dårlige på back enn de vi har der i dag!!

Men, enig synes Kallio virker som et bedre alternativ da han har kamptrening og virker som en mer anvendelig spiller.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914