Tør vi håpe på dette laget Mot Odd 22.august?
Hadde vært drømmen:
--------------------Sørlie-------------------
--Cwartek---Bora---Trondsen----Barrett--
--Enerly----Risholt----Søderstj----Kaillo--
-----------West-------Ringberg------------
--------------------Sørlie-------------------
--Cwartek---Bora---Trondsen----Barrett--
--Enerly----Risholt----Søderstj----Kaillo--
-----------West-------Ringberg------------
Det laget der så spenende ut ja..
Nei, jeg tør ikke håpe på det. Håper nemlig at Eggen finner plass til Simen Brenne i startoppstillingen.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Trondsen spille 22 aug høres vel dessverre ikke sannsynlig ut. Punkt 1 så må jo hodeskaden hans leges. Punkt 2 har mannen trent noe særlig i det siste? Han må jo han en viss form før han starter i en viktig tippeligakamp.
Er enig med Costanza at med det spillet Simen Brenne har vist i de siste kampene så fortjener han plass i 1 elver`n.
Tror derfor Kallio (HÅPER JEG!) tar plassen til Trondsen, Stjerna ut på venstre og Simen i midten. (som mot Molde)
I tillegg så tipper jeg at Lund Hansen står i mål. Tror Sørli skal få problemer med å komme med igjen.
Er enig med Costanza at med det spillet Simen Brenne har vist i de siste kampene så fortjener han plass i 1 elver`n.
Tror derfor Kallio (HÅPER JEG!) tar plassen til Trondsen, Stjerna ut på venstre og Simen i midten. (som mot Molde)
I tillegg så tipper jeg at Lund Hansen står i mål. Tror Sørli skal få problemer med å komme med igjen.
Opprinnelig postet av Costanza
Nei, jeg tør ikke håpe på det. Håper nemlig at Eggen finner plass til Simen Brenne i startoppstillingen.
Enig! Vet ikke hvem som bør settes ut men... Hakan var jo god sist, mulig han har funnet formen nå?
Ære være plankebyen!
Helt ærlig så synes jeg Brenne blir for lett. Han jobber bra, men det blir mye feilpassninger og for mye ballbesittelse.
Men ja. Dersom Trondsen ikke er klar, så er jeg ening, med at Kaillo tar hans plass, og Simen kommer inn.
Men ja. Dersom Trondsen ikke er klar, så er jeg ening, med at Kaillo tar hans plass, og Simen kommer inn.
Er enig med oleberg!
Kallio kan brukes nærmest over hele banen, også som spiss isteden for Ringberg. Han er rask, lang og spesielt god på hodet.
Men personlig tror jeg ikke Trondsen kommer tilbake i år, han skal jo også trenes opp igjen og det tar nok helt sikkert 4 uker nå.
Jeg tror derfor fort laget kan se slik ut, dersom Kallio blir vår siste forsterkning:
Aleksander L.H
Czwartek
Bora
Kallio
Barret
Enerly
Risholt
Brenne
Søderstjerna
West
Ringberg
Dersom Peters fortsetter å imponere, kan det jo tenkes at han beholder plassen, flytter Barret over på høyreback, og bruker Kallio på venstreback, slik han først var påtenkt.
I det hele så er det nok av muligheter, spesielt dersom Trondsen kommer tilbake i høst.:D:ffk:
Kallio kan brukes nærmest over hele banen, også som spiss isteden for Ringberg. Han er rask, lang og spesielt god på hodet.
Men personlig tror jeg ikke Trondsen kommer tilbake i år, han skal jo også trenes opp igjen og det tar nok helt sikkert 4 uker nå.
Jeg tror derfor fort laget kan se slik ut, dersom Kallio blir vår siste forsterkning:
Aleksander L.H
Czwartek
Bora
Kallio
Barret
Enerly
Risholt
Brenne
Søderstjerna
West
Ringberg
Dersom Peters fortsetter å imponere, kan det jo tenkes at han beholder plassen, flytter Barret over på høyreback, og bruker Kallio på venstreback, slik han først var påtenkt.
I det hele så er det nok av muligheter, spesielt dersom Trondsen kommer tilbake i høst.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914