Enga-FFK
Angående hvor mange fra Kamma som var på Ullevaal, så kan dere se bilde her av det. Ikke så verst, men så har jo Kamma gjort det en god del bedre enn FFK i år..
Vi bør vel uansett bli litt flere.
Vi bør vel uansett bli litt flere.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Vaktene på Ullevaal, i hvert fall de frivillige, er vel stort sett dugnadfolk fra Lyn. Det er også Lyn som får alle inntektene fra kiosksalget på Vålerengas kamper. Og med Engas høye tilskuertall (i forhold til Lyn) er Enga med på å holde liv i ungdomsavdelingen til Lyn.
Drakta i blått med en anelse rødt i.
Om de har hjelp fra Lyn vet jeg ikke, men Enga stiller med egne vakter på lagets hjemmekamper. Det er en dugnadsgjeng, Engasupportere, samme gjengen som var vakter på Bislet.
OK. Det varierer nok litt på de ulike tribunene mtp vakthold.
Drakta i blått med en anelse rødt i.
Håper dere blir mange som kommer!
FFK er vel det eneste laget i tippeligaen jeg ikke misliker, unntatt Vålerenga.
For første gang i år håper jeg dere taper. ;) Men lykke til i alle kampene etter denne :)
Håper dere ikke rykker ned!!:ffk:
FFK er vel det eneste laget i tippeligaen jeg ikke misliker, unntatt Vålerenga.
For første gang i år håper jeg dere taper. ;) Men lykke til i alle kampene etter denne :)
Håper dere ikke rykker ned!!:ffk:
Enga 4 ever
Engafan skrev : ..... For første gang i år håper jeg dere taper. ;)
Mistenker vel at det er 2 gang du håper på at vi taper, med mindre du faktisk håpet at vi skulle vinne mot dere sist.
Vi er i alle fall veldig enige i "håper dere ikke rykker ned" :ffk:
Mistenker vel at det er 2 gang du håper på at vi taper, med mindre du faktisk håpet at vi skulle vinne mot dere sist.
Vi er i alle fall veldig enige i "håper dere ikke rykker ned" :ffk:
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Det vil si, hvis dere taper en kamp, så er det minst ille å tape for FFK?, hvis jeg forstår deg rett, Engafan.
:D:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Det vil si, hvis dere taper en kamp, så er det minst ille å tape for FFK?, hvis jeg forstår deg rett, Engafan.
Tror mange av oss enga-fans ønsker ffk oppe i tippeligen.
Er lissom som meg med engelsk fotball,jeg er spurs-supp men syns liverpool og faktisk leeds er kule lag.
sjekk denne linken også:cool:
http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/eliteserien/article843088.ece
Ses på før,på,etter kamp!
mvh
krampe
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Anduril
Engafan skrev : ..... For første gang i år håper jeg dere taper. ;)
Så sant, så sant. Sorry skrev feil.
Og ja, det ville vært minst ille å tape mot FFK. Men litt flaut da, har mange FFK venner, jeg ville nok fått høre det hvis FFK vant ja..hehe.
Enga 4 ever
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914