Husk meg
Brukernavn
Passord

Toni Kallio neste forsterkning?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 04 aug 04, 00:37
f-b

hadde egentlig mista trua på at FFK skulle klare å hente han jeg...

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 04 aug 04, 00:54
håper han kommer
:ffk:

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 04 aug 04, 00:54
Håper ffk kjøper han. Eller noen andre. Bedre å for mange enn for få klassespillere;)

Synes dessuten benken våres begynner å bli fin. Helland og Koskela er jo gode spillere. Kamp om plassene er flott!

Ære være plankebyen!

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 04 aug 04, 00:55
Det har vært nevnt flere ganger at Kallio fortsatt er en interesssant spiller for FFK, og det har vel også ligget i kortene at han ville bli hentet etter at HJK er slått ut av CL-kvalifiseringen. Hvis de blir slått ut da... :)

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 04, 01:18
Til Pelle. laget HJK møter slo manchester i chl så jeg tror nok 0-0 etter hjemme kampen til HJK er nok ett dårlig resultalt og reise til en borte til Maccabi Tel Aviv . Samme med RBK. detter dem ikke ut mot sharrif så tar Maccabi Tel Aviv dem. jeg har stor tro på det laget etter jeg så dem slo manchester united i CHL. :ffk:

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 04 aug 04, 02:51
Opprinnelig postet av Pelle
Det har vært nevnt flere ganger at Kallio fortsatt er en interesssant spiller for FFK, og det har vel også ligget i kortene at han ville bli hentet etter at HJK er slått ut av CL-kvalifiseringen. Hvis de blir slått ut da... :)

Jeg begynner å få sansen for deg, Pelle. ;) Du følger faktisk med på det som blir sagt...

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 04 aug 04, 06:25
Jeg håper bare ikke at det å hente Kallio går ut over forsøket på å hente inn en spiss til. For selv om vi scorer en del, mener jeg at vi kunne trenge en spisstype som er litt sterkere i kroppen. Og som kanskje kan gi Marcus litt mer rom, så han får tilbake den gode scoringsfølelsen. For plutselig sitter Brian der med sprint-muskulaturen i postkassa, og da er ikke Dag Frode den jeg setter min lit til. Ihvertfall ikke på kort sikt.
Men for all del, å forsterke ytterligere bak kan fort vise seg som meget klokt.

Bams-fia, Jack og sang!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 04 aug 04, 07:47
Keiko:
Dersom du så Maccabi Tel Aviv slå United, så er du god. Dersom Maccabi Tel Aviv allerede er seedet til tredje kvallikrunde, for så å spille andre runde, ja da er det jo enda bedre:-)

Det er noe Maccabi Haifi du tenker på...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 04 aug 04, 08:45
Maccabi Haifa slo reserve laget til ManU, de spillte ikke med noen av 1 oppstillinga, pga de allerede var klare for neste runde, dette var for å spare flest mulig spillere til Ligakamp.

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 04 aug 04, 08:45
Enig at vi kan trenge en målfarlig spiss. Vi trenger en som setter sjansene han får!

Men allikevel, tallenes tale er klare. Vi slipper inn alt for mange mål. Forsterkning i forsvaret er da meget bra!
Nå spiller vi med Christian Pettersen og Bjørnar Johannessen i forsvaret. Noen som hadde tenkt på de i forsvaret før sesongen? Neppe. Med andre forsvaret vårt må jo være noe svekket.

Det sies jo også at angrep er forsvar. Har vi godt forsvar så kan det skape sjanser fremover i form av kontringer, istedet for baklengsmål for så å starte fra midtsirkelen...

FFK trenger nå forsterkninger. Ikke fyllmasse. Er Kallio så god som det sies, så er han hjertlig velkommen.

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 04, 09:20
Til KeJ:
Jeg hørte Tv3 fortelle at Maccabi Tel Aviv slo manchester. jeg minnes selv jeg kan huske at manchester ble rund spilt også. Uansett så håper jeg vi for kailo inn på laget:ffk: :ffk:

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 04 aug 04, 09:27
1. laget med Kaillo.

Sørlie
Cwartek
Trondsen
Bora
Barret

Enerly
Risholt
Søderstjerna
Kaillo

West
Ringberg

Benk:
Brenne, Helland, Koskela, Bjørnar, Peters, Hornseth, Stian og Lund-Hansen.

Ser bra ut det!!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 04 aug 04, 09:39
Er ikke Maccabi Tel Aviv og Maccabi Haifa det samme laget?
Jo, det er jeg ganske sikker på. Og de slo et reservespekket Man.U med 3-1, i den siste gruppekampen, som Man.U ikke trengte å vinne for å gå videre.:D
Kallio hadde vært supert å få, han er kun 25 år, kan både spille midtstopper, venstreback, venstreving og sentral midtbane.
I tillegg til Kallio bør en evt. neste forsterkning være en stor sterk spiss som ikke skal spille sammen med Ringberg, men utfordre ham. Folk må tenke på at når vi får nye spillere inn på laget, så er det noen som må ut.:D:D:ffk:

FFK på toppen i 2005

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 04 aug 04, 10:00
Endret: 04 aug 04, 10:01
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Er ikke Maccabi Tel Aviv og Maccabi Haifa det samme laget?
Jo, det er jeg ganske sikker på. Og de slo et reservespekket Man.U med 3-1, i den siste gruppekampen, som Man.U ikke trengte å vinne for å gå videre.:D

Dette er to forskjellige lag, bare se HER (oversikt over klubber i Israel`s toppdivisjon)...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 04, 10:40
Kallio kan jo brukes som venstre midtbane også. Der har vi vel manglet noen alternativer til tider, dog nå ser Håkan ut til å finne formen.

Jeg har dog på følelsen at Eggen vil bruke Barett på høyreback og Kallio venstre...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04

Lagt til: 04 aug 04, 11:05
Min følelse sier at Eggen vil bruke Kallio som midtstopper sammen med Bora. Altså: Barrett-Bora-Kallio-Cwartek.

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 04, 11:08
Det er slett ikke utenkelig, Rødhvit. Kallio skal jo være ganske hurtig, og tempo er vel svakheten til Zivkovic. Så mulig de vil utfylle hverandre godt. Begge er også sterke i lufta og begge har faktisk erfaring fra internasjonal fotball.

Uansett, positivt at Kallio er anvennelig og kan brukes i mange posisjoner.

Men først må han jo bli klar da...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 04 aug 04, 11:37
Jeg tror at Barret er hentet inn for å spille ut sesongen på venstre back pga de vi har der fra før ikke er gode nok eller har et brukbart venstreben, Kallio blir eventuelt hentet inn for å være den som kan gå inn fast på venstre fra neste sesong av, han blir å finn som midtstopper ut sesongen, pga skaden til Tor. Når neste sesong kommer og vis Tor er klar da vil Kallio spille ren venstre back. Vis Tor ikke kommer tilbake så blir det hentet inn en ny klasse stopper.
Dette gjør at en plass blir frigjort i henhold til EU kvoten og MacDonald og Garro kan være med å kjempe om plasser i Start oppstillingen.

Da har vi en 11 som vil se slik ut

Sørli

Kallio
Trondsen/Eventuelt erstatter
Bora/Eventuelt erstatter
2PAC

Søder/Macdonald
Risholt/Kosso
Helland/Brenne
Enerly/Bjørnar

Ringberg
West

Vil vel også se ut som om Garro, Peters,Stian er de som slåss om en plass i eventuelt start 11.

Pelle

A-lagspiller

Lagt til: 04 aug 04, 13:05
Endret: 04 aug 04, 13:07
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Pelle

Jeg begynner å få sansen for deg, Pelle. ;) Du følger faktisk med på det som blir sagt...

Takk det samme Holters. ;)
Trodde de fleste hadde fått med seg dette jeg... Men fotballen er rund, så vi får se hvordan det går i kveld, før Kallio eventuelt kan bli klar for FFK.

Pelle

A-lagspiller

Lagt til: 04 aug 04, 20:51
Opprinnelig postet av keiko
Til Pelle. laget HJK møter slo manchester i chl så jeg tror nok 0-0 etter hjemme kampen til HJK er nok ett dårlig resultalt og reise til en borte til Maccabi Tel Aviv . Samme med RBK. detter dem ikke ut mot sharrif så tar Maccabi Tel Aviv dem. jeg har stor tro på det laget etter jeg så dem slo manchester united i CHL. :ffk:

Maccabi Tel Aviv og Maccabi Haifa er to forskjellige lag, fra to forskjellige byer i Israel,som flere allerede har påpekt her.

Det var Maccabi Haifa, som forøvrig møter Rosenborg i neste kvalrunde, som slo reservelaget til ManU. De hadde et bedre lag for et par sesonger siden enn de har i dag, men tror ikke RBK skal undervurdere dem om en uke på Lerkendal.

Maccabi Tel Aviv vant forøvrig 1-0 over HJK, etter en scoring i det 88 min, så da ligger det vel til rette for at Kallio kommer...?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914