Toni Kallio neste forsterkning?
Jeg tror også Kallio kommer til spille midtstopper sammen med Bora, inntil Tor Trondsen er tilbake.
Etter det tror jeg KTE vil bruke ham på sentral midtbane, der han forøvrig har spillt på HJK i år.
Verd å merke seg er også at Kallio kun for to år siden spillte spiss og kan sikkert også brukes der, dersom Ringberg skulle bli skadet eller at han rett og slett spiller for dårlig.:D
Etter det tror jeg KTE vil bruke ham på sentral midtbane, der han forøvrig har spillt på HJK i år.
Verd å merke seg er også at Kallio kun for to år siden spillte spiss og kan sikkert også brukes der, dersom Ringberg skulle bli skadet eller at han rett og slett spiller for dårlig.:D
---------------------------
FFK på toppen i 2005
Har lest på nett at Kallio har spilt midtstopper, venstreback, venstre kant, sentral midtbane og spiss. Alt i løpet av to-tre sesonger, så ingen tvil om at han kan brukes på flere plasser!
Men tatt i betraktning høyden hans, så er det kanskje en fordel å bruke ham sentralt på banen. De fleste duellene er tross alt der.
Men tatt i betraktning høyden hans, så er det kanskje en fordel å bruke ham sentralt på banen. De fleste duellene er tross alt der.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ellers så står det jo i dagens VG at Torjus Hans`en er aktuell for ffk.. Det erjo en klasse spiller som også har fått lite spille tid i rbk men varjo en av de mest sentrale på lillesrøm for noen år tilbake.. Høres veldig spennende ut.. Er nok en spiller som forsterker laget det.. Tror han blir brukt på venstre og midt i forsvaret..
Tror nok han vil bli brukt som stopper. I hvertfall inntil Trondsen kommer tilbake. Peters var vel ikke helt på topp mot Moss i går etter det jag har hørt.
Fredd
Bare hørte eggen kommentere peters etter kampen i går: "Peters var utilgivelig sløv"..Men alle kan sikekrt ha en dårlig dag...uansett skader det ikke med nye forsvarspillere...trenger Kallio!!
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914