Nedrykk inget alternativ!
Enig med Snæbbussaristokrat 1!
Jeg velger å være optimist, og tenke positivt, og synes ikke det er helt utenkelig at Molde og Sogndal tar de to siste plassene, med Stabæk på kvalik.
Har hele tiden hatt tro på at FFK skal overleve, selv om det har sett mørkt ut i perioder. Men det ser ut til at vi har hentet gode nok forsterkninger nå, i Enerly, Bora og Lund Hansen (blir spennende å se Barrett) til at vi kan klare fornyet kontrakt. Syns de andre spillerne viser formstigning også. Det er mye positivt på gang i laget nå!
Vi ligger fortsatt sist på tabellen, men jeg nekter å gi opp håpet om ny kontrakt før det eventuelt er teoretisk umulig.
Stå på guttær! Dette årnær sæ!
Jeg velger å være optimist, og tenke positivt, og synes ikke det er helt utenkelig at Molde og Sogndal tar de to siste plassene, med Stabæk på kvalik.
Har hele tiden hatt tro på at FFK skal overleve, selv om det har sett mørkt ut i perioder. Men det ser ut til at vi har hentet gode nok forsterkninger nå, i Enerly, Bora og Lund Hansen (blir spennende å se Barrett) til at vi kan klare fornyet kontrakt. Syns de andre spillerne viser formstigning også. Det er mye positivt på gang i laget nå!
Vi ligger fortsatt sist på tabellen, men jeg nekter å gi opp håpet om ny kontrakt før det eventuelt er teoretisk umulig.
Stå på guttær! Dette årnær sæ!
Opprinnelig postet av Radoslaw
Du er sannsynligvis en romantiker, mens jeg ser på meg selv som realist. Dette er nok hovedgrunnen til at du stadig oppfatter meg som særdeles negativ. Jeg derimot, oppfatter deg av og til som tildels naiv. Dermed blir det ofte svært vanskelig å komme til enighet i ulike diskusjoner.
Vi må bare akseptere at vi er forskjellige og følgelig respektere hverandre deretter. :)
Ooooo.... Har prøvd meg på denne diskusjonen tidligere. Bare å kutte ut. Kommer ingen vei. Prøv deg heller med en sånn: "Hva var det jeg sa!", etter siste kampen i høst. :D
---------------------------
Stadion på FMV!
Så klart vi skal være optimister. FFK har muligheter til å holde seg i tippeligaen, men vi ligger sist..... Det mest realistiske må vel være å kapre en kvallik plass. Eggen har vel også uttalt at det er "siktemålet" til ffk om dagen.
Tror Viking-FFK i siste serierundt kan bli en meget avgjørende kamp for hvem av de lagene som overlever i tippeligaen. Her blir det spenning til siste slutt!
Tror Viking-FFK i siste serierundt kan bli en meget avgjørende kamp for hvem av de lagene som overlever i tippeligaen. Her blir det spenning til siste slutt!
Til Hubro7
Jeg håper du ikke har rett. viking kampen bør ikke bli den avgjørende på om ffk blir eller ikke. slikt liker jeg ikke :ffk:
Jeg håper du ikke har rett. viking kampen bør ikke bli den avgjørende på om ffk blir eller ikke. slikt liker jeg ikke :ffk:
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Nei, det liker ikke jeg heller det, men jeg frykter at det kan bli sånn.
Skal vi unngå å måtte slå viking i siste kampen så må 3 poengene komme på rekke og rad snart.
Jeg er optimist, men har liksom ikke helt trua allikevel.
Hvis Kallio kommer ser det noe lysere ut, i tillegg til at vi får Barrett på banen.
Som jeg har sagt tidligere også, det er ikke bare det at en enkeltspiller kommer å hever laget direkte, men treningene vil også bli bedre og dermed vil også andre heve seg.
Laget er aldri bedre enn det svakeste leddet, og blir de svake leddene byttet ut med bedre så hever laget seg!
Skal vi unngå å måtte slå viking i siste kampen så må 3 poengene komme på rekke og rad snart.
Jeg er optimist, men har liksom ikke helt trua allikevel.
Hvis Kallio kommer ser det noe lysere ut, i tillegg til at vi får Barrett på banen.
Som jeg har sagt tidligere også, det er ikke bare det at en enkeltspiller kommer å hever laget direkte, men treningene vil også bli bedre og dermed vil også andre heve seg.
Laget er aldri bedre enn det svakeste leddet, og blir de svake leddene byttet ut med bedre så hever laget seg!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914