Husk meg
Brukernavn
Passord

brann er sugen på risholt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 03 aug 04, 02:04
http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=2113

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 aug 04, 02:14
ser ut til at Roger er populær. kansje han gjør en reprise mot brann når dem kommer til ffk i oktober :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


henza

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 19

Lagt til: 03 aug 04, 02:59
Ser at diise to spillerene blir nevnt p Brann sin side!!! Passe godt på de nå.........

henza

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 19

Lagt til: 03 aug 04, 03:04
SJEKK DENNE LINKEN FOLKENS....
http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=2117

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 03 aug 04, 08:49
Ingen av de to som forsvinner i inneværende sesong. Da skjønner jeg ingenting.
Rykker vi ned igjen så forlater selvfølgelig en del ffk. SKulle vi beholde plassen så er det også noen som forlater ffk. Hvem det blir får vi spekulere i når vi vet hvordan sesongen ender....
Men viktig huske på at skal vi forsterke laget så er det også noen som må vekk, både sportslig og økonomisk.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 aug 04, 09:08
Helt ærlig tror jeg at de fleste TL klubbene kan se en lang marsj etter disse spillerne, FFK har en unik lag følelse, tror faktisk ikke det er noen av spillerne som er interisert i å spille på noen andre lag, leste for en stund siden at de gjerne ville se Ringberg i Brann og, men dere ser jo hva som har skjed så langt, alle FFKere er under kontrakt, FFK trenger ikke selge pga god økonomi, ihvertafall så har ikke brann råd til å kjøpe noen av de enda. Hvis FFK rykker ned så forsvinner sannsynelig vis kun de som ikke vil bli satsett på.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 03 aug 04, 11:59
Selfølgelig vil de ha Risholdt og Chwartek ! Rishold er en terier og Chwartek har virkelig vokst med oppgaven!!
Vi som er supportere skal sørge for at ingen vil bytte klubb (færrest mulig hvertfall)
Hvis vi fortsetter slik eller enda bedre så er vel ingenting som er bedre for en spiller enn å ha et kjempe publikum i ryggen. Rykker vi ned (ikke si det mer) så kommer helt sikkert noen til å bytte klubb, da får vi ønske de lykke til videre. :ffk::ffk:

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04
Innlegg: 142

Lagt til: 03 aug 04, 12:53
:ffk:Risholt drar ikke fra FFK. Han spiller med hjerte utenpå drakta.

---------------------------

FFK til Royal League


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 03 aug 04, 13:10
Det kommer vel litt ann på om Eggen fortsetter, hvor mange spillere som fortsetter. Dersom eggen slutter/sparkes/erstattes tror jeg nok spillere som Enerly, Risholt, Trondsen, Brenne, Petersen, Sørlie vil vurdere klubbskifte, og forsvinner de så forsvinner stammen i laget!!!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 03 aug 04, 13:13
Tror nok også at Søderstjerna, Barrett, Koskela og Bora forsvinner dersom det blir nedrykk!!!

De er nok alle spillere som har ambisjoner om å spille på et høyere nivå.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 03 aug 04, 13:38
Enerly tror jeg blir i klubben til han legger opp...bortsett fra det er mye usikkert.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 03 aug 04, 14:52
Kan ikke helt se for meg noen vil ha noen andre enn risholt på et høyere nivå, hvis vi skulle dette ned.
De innleide vil nok forsvinne, men utenom det tror jeg bare de ffk kvitter seg med forsvinner.

Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04
Innlegg: 142

Lagt til: 03 aug 04, 15:13
Men da syns jeg at vi skal slutte å tenke på hvem som forlater klubben ved nedrykk, for det skjer jo ikke. Ikke sant?

---------------------------

FFK til Royal League


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 aug 04, 15:14
Skal ikke se bort i fra at Ringberg og West blir attraktive. FFK har jo allerede fått flere henvendelser på West hvert fall. Zivkovic forsvinner nok nærmest garantert. Tror også Koskela og Söderstjerna vil søke seg bort. Barret har jo i likhet med Zivkovic bare kontrakt ut dette halvåret, og tror også hans videre engasjement er avhengig av at klubben overlever i Tippeligaen.

Men det er jo egentlig litt tidlig å begynne og fabulere om slikt.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 03 aug 04, 15:26
Endret: 03 aug 04, 15:29
Sant nok det, hele denne tråden er jo latterlig, virker jo som Brann er interessert i Risholt fordi noen supportere på forumet syns han er god. :rolleyes: :p

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 aug 04, 15:42
Veldig enig... Skulle tro personen som startet denne tråden kommer direkte hjem fra sommerjobb i The Sun. Overskrifter som gjenspeiler innhold er visst ikke så enkelt som det høres ut som :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 aug 04, 19:31
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Helt ærlig tror jeg at de fleste TL klubbene kan se en lang marsj etter disse spillerne, FFK har en unik lag følelse, tror faktisk ikke det er noen av spillerne som er interisert i å spille på noen andre lag, leste for en stund siden at de gjerne ville se Ringberg i Brann og, men dere ser jo hva som har skjed så langt, alle FFKere er under kontrakt, FFK trenger ikke selge pga god økonomi, ihvertafall så har ikke brann råd til å kjøpe noen av de enda. Hvis FFK rykker ned så forsvinner sannsynelig vis kun de som ikke vil bli satsett på.


Tror ikke vi skal tro vi er noe bedre enn andre klubber på slike områder. Vi vil nok, dessverre, se at langt flere spillere enn ønsket forsvinner hvis vi rykker ned. Når det gjelder at vi ikke trenger pengene fra overganene, så kan det jo godt være at de beste spillerne har klausuler som sier at de kan forlate klubben for en viss sum hvis det blir nedrykk.

Vi er ikke en unik klubb som "alle" vil spille for. Rykker vi ned er vi en førstedivisjonsklubb med ambisjoner, men det er vel alt også? (Ikke meningen å tråkke noen på tærne). Enerly blir nok, pluss de andre spillerne med lokal forankring, Risholt, Sierna, West med en del fler har nok ikke den samme følelsen for laget som vi supportere har, de har ambisjoner som kanskje strekker seg langt utover å spille førstedivisjonsfotball i Norge.

Dere kan jo selv tenker dere i som fotballproff i for eksempel i en middels stor by i Sverige. Klubben du spiller for rykket opp til Allsvenskan i fjor, og du var en av flere spillere som ble hentet inn. Dere rykket imidlertidig rett ned igjen, mens du har ambisjoner om å nå så langt som mulig innen fotballen. Hadde du vært like villig til å fortsette å spille fotball i en klubb du ikke har vært i så lenge, eller frister det å komme seg et steg videre og et steg med tryggere omgivelser, hva sportslig suksess angår?

Det er liten tvil om at Risholt og Ringberg og noen andre ser på FFK og Fredrikstad som klubben og byen de startet sin klarting på fotballens rangstige, og de vil nok aldri glemme klubben eller oss supportere, men hvis for eksempel Risholt går til Brann, så vil han sikkert også oppleve en del moro der, både i Bergen som by og på Brann Stadion med flere tilskuere enn det er på Stadion.

Men, hvorfor snakke om dette egentlig? Vi rykker jo ikke ned ;)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 03 aug 04, 21:34
du har nok rett der 1903. det du beskriver er mye av gamet, selv om det finnes lag som har klart å beholde det meste av spillere de hadde i tl (ålesund)
liten tvil om at spillere vil forsvinne hvis det går feil vei!

tror nok også at påstander om at ffk ikke trenger pengene ikke er helt korrekte. et resultat av et nedrykk er også et langt dårligere budsjet i forhold til sponsorer, tilskuere og andre inntektskilder.
selv om det i ffk sies at det er et moderat lønnsnivå, er det liten tvil om at det blir hardt å klare den økonomiske biten ang å beholde alle spillerne!.

dette er også grunnen til hele tråden! ikke at brann skal kjøpe risholt, men at de etablerte klubbene som vet de spiller i tl til neste år, har begynt å snuse på mulig aktuelle spillere fraklubbene i bunnskiktet!!

men for all del! jeg har stor tro på at vi spiller i tl til året, og med 3p til søndag, har vi jo alle muligheter!!
:ffk:

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340