...apropo raring - Trondsen angrepet
Helt ufattelig.
Denne fyren som har gjort dette fortjener vel grovere karakteristikk enn raring men...
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Er man ruset kan man sikkert gjøre masse rart men noe sånt kan ikke unnskyldes...
Typisk at sånt skjer mot snille gutter....
Signatur:
max 250 tegn
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Vi føler med deg Tor........
En for alle og alle for en..
FFK, ingen over ingen ved siden.....
Hadde vært kult om dem hadde sendt Biffen på`,:cool:
Tor skulle vært freda han.
MOHAHAHAHA!
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
frode er jo god til slik!
:D
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Opprinnelig postet av Anduril
Det bør vel helst ikke komme ut hvem det var som gjorde det, tror jeg kan telle til veldig mange som gjerne forteller kreket hva han fortjener.Tror denne personen kan være sjeleglad for at han bor i Norge. Hvis noe slikt hadde skjedd med en profilert spiller i Krakow,
...ja da hadde denne personen i skrivende stund, allerede vært svært opptatt med å telle antall fisk i en eller annen elv med betongen godt festet rundt anklene.
Supportere er som oftest langt mer effektive i slike sammenhenger enn politiet.
For en idiot !
FFK and Wisla Krakow forever...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
At en dust angirper et uskyldig menneske er jo forkastelig, men vi må snu dette til noe positivt og gjøre noe for å bekjempe mobbing, vold og rasisme.
Plankehaugen gjorde det meget med i Russel saken. Kan "FFK - systemet" gjøre noe positivt igjen?
Synes vi skal gi Tor, kapteinen vår, en positiv opplevelse istedet! HVa med en kronerulling for MOT til ære for Tor?!? Innsamling på stadion i neste hjemmekamp til fordel for MOT?
Opprinnelig postet av Hubro7
Synes vi skal gi Tor, kapteinen vår, en positiv opplevelse istedet! HVa med en kronerulling for MOT til ære for Tor?!? Innsamling på stadion i neste hjemmekamp til fordel for MOT?
Det var en veldig god ide!
Saken er anmeldt og jeg håper at de klarer å finne tufsen...og at straffen han eventuelt får er mer enn 3000 i bot....
Må jo legge til att Tor må ha brukt opp kvota si av uflask nå...
Ønsker han herved GOD BEDRING!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914