Husk meg
Brukernavn
Passord

Enda flere nye spillere?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 02 aug 04, 12:01
Harry sa på tv`n i går at det jobbes fortsatt med nye spillere...er det noen som vet litt?
Laget i går trengte ingen forsterkning.
Neste søndag skal vi knuse Vålerenga, på banen og tribunen!!!!:ffk:

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04

Lagt til: 02 aug 04, 12:25
kanskje ikke i går nei, men er 10 kamper igjen og motstanden blir i de fleste av kampene betydlig tøffere enn molde... husk trenger ca 16-18 av de siste 30 poengene

Brukernavn

Landslagsspiller

Lagt til: 02 aug 04, 12:36
Super, nei da, forsterkninger er kansje et must men jeg sitter her i seiersrus og tror vi er best i verden..he..he (bedre enn Moss)

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 02 aug 04, 13:15
Venstrebacken trenger jo forsterkes - men den skal vel Barrett ha når han blir skadefri.

Slik Pål A spilte igår, kunne man kanskje flyttet Barrett over på høyre og sikret seg en ny v.back.

Ellers var vel ikke FFK så veldig gode igår. molde var imidlertid veldig dårlige.

Men jeg holder fortsatt på at Stabøk er det dårligste laget jeg har sett på stadion i år, men da var FFK tragiske.

Brukernavn

Landslagsspiller

Lagt til: 03 aug 04, 15:19
FFK vil vel også ha Myggen! eller?
Leste at VIF vil ha Myggen.
Bora ! kan ikke du ta en tlf til Myggen og spøre han?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 aug 04, 15:22
Myggen er uansett ikke aktuell for toppfotball før neste sesong, hvis han i det hele tatt kommer tilbake. Og som kjent er veldig mye usikkert for oss angående neste sesong, så det blir bortkastet energi for klubben å drive på med Myggen nå. Dessuten har han bosatt seg i Oslo, og vi vet hva ledelsen i FFK synes om spillere som pendler derfra... Nei, Enga er nok den eneste aktuelle klubben for Myggen i Norge.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914