Husk meg
Brukernavn
Passord

Ting jeg lurer på ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 02 aug 04, 12:00
Hørte og så på tv norge lokal sending. Harry var fornøyd og det er vi alle :ffk: det ble snakket om flere spillere som skal hentes. jeg lurer bare på. Hvem vil dere se eller hva slags spillere kan forventes ?

Seieren i går har ikke gått helt opp for meg ennå, men det er så deilig å lese nyheter på tekst tv og andre aviser. :ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 02 aug 04, 13:20
Toni Kallio på venstreback/flanke

+

En ny superspiss!!!

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 02 aug 04, 14:53
Endret: 02 aug 04, 14:54
Toni Kallio på venstreback, Barret på høyre, og en ny bra spiss, DET hadde vært noe.

Er ikke fornøyd med Cwartek. Han har en tendens til å være involvert når vi får pissemål i mot, det har vi ente råd til i høst.
;)

Spørs hvor mye penger de har igjen....

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 02 aug 04, 15:10
Problemet med 2PAC er vel at han ikke er nok involvert i det offansive spillet, da blir han fort anonym. Han presterte solid igår, det var faktisk ved flere tilfeller at han ble stående med en mann i ryggen og ingen til å hjelpe seg for å få klarert, han løste det ved enten å kline ballen oppover, eller utover linja, andre valg er dumt akuratt da feks å drible seg ut med tre motstandere rundt seg og det er igjen et og et halvt minutt. Har plass på a feltet og har kun gått glipp av en kamp, og han leverer gjevnt vær kamp. Målet var ikke hans feil han sto godt plassert, det var vel heller avklaringen i forkant som var elendig, men det gjør ingenting vi vant.
Alle vi som sitter på A-Feltet er vel enig i at PA er blant de bedre i laget. Helt enig i at vi trenger en Høyere back men da en som kan utfordre`n en å ta fra`n plassen.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 02 aug 04, 16:41
En superspiss hadde vært kult. Jeg antar at man mener en som scorer masse mål. De er en sjeldenhet. Ringberg er en slik, han er ikke rask, skyter ikke spesielt godt med noen av bena, og ikke noen fantastisk god hodespiller. Men han scorer masse mål.
Noen som husker Preben Elkjær?
Hornset har noe av de samme egenskapene, men holder ikke skikkelig TL nivå enda. Denne typen spillere er sjelden vare, og sjelden vare er dyrt. FFK må nok ha flaks(ref Ringberg) igjen om de skal finne en. et er sikkert mange der ute som kan blomstre når som helst. De må hentes nå. Når de har slått ut i full blomst er det større klubber enn FFK som plukker dem. Utfordringen er å plukke de som vil komme til å blomstre. Her trengs det både innsikt og flaks.

Gode keepere, forsvarsspillere og midtbanespillere er dusinvare. En superspiss derimot er sjelden vare.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 02 aug 04, 17:33
Hva med enda en stopper?

Kommer Trondsen snart tilbake blir det feil, men slik situasjonen er nå er vel ikke hverken Petersen eller Helland gode nok

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 02 aug 04, 18:03
Peters spiller da vel godt for tiden;)

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 02 aug 04, 18:27
Toni Kalli + evt en superspiss!!

Er totalt uenig i dem som mener at Cwartek ikke holder. Er vel den eneste som har vært jevnt god i hele år!! :cool:

Pættærnæ døm hang og slang!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 02 aug 04, 18:33
Jeg får sjokk vær gang Peters tar en dragning bak i der.:confused:

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 02 aug 04, 18:41
Mulig sjokket er nært Rune Haugen, men det er deilig å ha en midtstopper som ikke denger ballen opp hver gang. Da bryter motstanderen og er tilbake i angrep 2 sekunder senere. Fint å ha en spillende midtsopper som dessuten begynner å finne seg til rette i den rollen.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 02 aug 04, 18:51
Er absolutt ikke enig med Olavesen her. Peters har flere ganger begynt å finte og surre som siste mann. DET ER FORBUDT!! Bortsett fra det synes jeg han totalt sett har gjort en god innsats som vikar...

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 02 aug 04, 21:21
Pål andre har spilt jevnt over godt synes jeg..Peters gjør mye bra,men utfordrer sjebnen for ofte på meget farlige steder..drible i egen 16 som bakerste mann er for risky.

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 02 aug 04, 21:35
Synes Peters har spillt seg til fast plass som midtstopper nå. Tror faktisk Tor skal være i meget god form før han tar over den plassen igjen. Trolig skjer ikke det før neste sesong.
At vi har en spillende stopper er veldig bra og samarbeidet med Bora vil sikkert bli bedre for hver kamp.

Av nye spillere tror jeg faktisk Kallio fortsatt er høyaktuell.
Dersom han kommer vil nok Czwartek og Barret kjempe om høyrebackplassen og dersom de er jevngode blir kanskje Czwartek valgt, slik at vi kan få sett Mc Donald på banen allerede i høst.

Personlig mener jeg vi nå trenger en spiss, som kan utfordre Ringberg. Marcus er viktig for FFK, men faller dessverre helt i gjennom på sin manglende fart i noen kamper, som feks mot Molde igår.:D:ffk:

FFK på toppen i 2005

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 02 aug 04, 21:59
Peters spilte flott mot Molde, bortsett fra ett tilfelle med to eller tre dragninger bakerst. Akkurat da hata jeg Peters, men det gikk over. :ffk:

Problemet til Peters blir mest synlig når vi møter lag som er sterke på hodet og som slår innlegg inn i seksten hele tida. Vi må jo huske på at Molde er det aller svakeste TL-laget for tida. Det at Peters spiller istedet for å mæle er faktisk et angrepsvåpen, siden en rask og presis pasning bakfra lager sjanser på løpende bånd.

Men en ting har jeg lurt på. Ringberg er ikke god nok med ball, og er ikke rask nok. Hvorfor kan ikke han bli brukt høyere oppe, der hvor det er litt bedre plass og fysikken hans kommer til sin rett? Bare tull å bruke "lav Ringberg", spør du meg.

Det vi trenger er en skikkelig "høy, aggressiv midtbane", en spiller med pasningsfot og overblikk. Trenger ikke være griserask heller, for der har vi andre spillere som bidrar. Noe à la sentralt plassert Enerly. En sånn spiller vil funke som spiss også i halv-etablert angrep...

Det var en fryd å se Bora igår. Så rolik og fin, og addresse på mange klareringer. Perfekt for vårs nå. Og Risholt er jo bare helt gæern, da.

Czwartek er sikker, og igår var han engasjert framover også. Selvfølgelig trenger vi konkurranse på alle plasser

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 02 aug 04, 23:48
Betydningen spillendemidtstopper har fått en helt ny betydning og en ny dimensjon med Peters, tror det lå an til Angina, Hjerteinfarkt, blodpropp og slag flere steder på stadion igår.
Dette er Helsefarlig Peters..:eek:

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914