Ting jeg lurer på ?
Seieren i går har ikke gått helt opp for meg ennå, men det er så deilig å lese nyheter på tekst tv og andre aviser. :ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
+
En ny superspiss!!!
Er ikke fornøyd med Cwartek. Han har en tendens til å være involvert når vi får pissemål i mot, det har vi ente råd til i høst.
;)
Spørs hvor mye penger de har igjen....
Alle vi som sitter på A-Feltet er vel enig i at PA er blant de bedre i laget. Helt enig i at vi trenger en Høyere back men da en som kan utfordre`n en å ta fra`n plassen.
Noen som husker Preben Elkjær?
Hornset har noe av de samme egenskapene, men holder ikke skikkelig TL nivå enda. Denne typen spillere er sjelden vare, og sjelden vare er dyrt. FFK må nok ha flaks(ref Ringberg) igjen om de skal finne en. et er sikkert mange der ute som kan blomstre når som helst. De må hentes nå. Når de har slått ut i full blomst er det større klubber enn FFK som plukker dem. Utfordringen er å plukke de som vil komme til å blomstre. Her trengs det både innsikt og flaks.
Gode keepere, forsvarsspillere og midtbanespillere er dusinvare. En superspiss derimot er sjelden vare.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Kommer Trondsen snart tilbake blir det feil, men slik situasjonen er nå er vel ikke hverken Petersen eller Helland gode nok
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Er totalt uenig i dem som mener at Cwartek ikke holder. Er vel den eneste som har vært jevnt god i hele år!! :cool:
Pættærnæ døm hang og slang!!
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
At vi har en spillende stopper er veldig bra og samarbeidet med Bora vil sikkert bli bedre for hver kamp.
Av nye spillere tror jeg faktisk Kallio fortsatt er høyaktuell.
Dersom han kommer vil nok Czwartek og Barret kjempe om høyrebackplassen og dersom de er jevngode blir kanskje Czwartek valgt, slik at vi kan få sett Mc Donald på banen allerede i høst.
Personlig mener jeg vi nå trenger en spiss, som kan utfordre Ringberg. Marcus er viktig for FFK, men faller dessverre helt i gjennom på sin manglende fart i noen kamper, som feks mot Molde igår.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Problemet til Peters blir mest synlig når vi møter lag som er sterke på hodet og som slår innlegg inn i seksten hele tida. Vi må jo huske på at Molde er det aller svakeste TL-laget for tida. Det at Peters spiller istedet for å mæle er faktisk et angrepsvåpen, siden en rask og presis pasning bakfra lager sjanser på løpende bånd.
Men en ting har jeg lurt på. Ringberg er ikke god nok med ball, og er ikke rask nok. Hvorfor kan ikke han bli brukt høyere oppe, der hvor det er litt bedre plass og fysikken hans kommer til sin rett? Bare tull å bruke "lav Ringberg", spør du meg.
Det vi trenger er en skikkelig "høy, aggressiv midtbane", en spiller med pasningsfot og overblikk. Trenger ikke være griserask heller, for der har vi andre spillere som bidrar. Noe à la sentralt plassert Enerly. En sånn spiller vil funke som spiss også i halv-etablert angrep...
Det var en fryd å se Bora igår. Så rolik og fin, og addresse på mange klareringer. Perfekt for vårs nå. Og Risholt er jo bare helt gæern, da.
Czwartek er sikker, og igår var han engasjert framover også. Selvfølgelig trenger vi konkurranse på alle plasser
Dette er Helsefarlig Peters..:eek:
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914