Så jeg og denne raringen samme kamp?
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 02 aug 04, 00:48
Tok meg en tur innom Tornekrattet sine sider før kampen, og de så ut til å virke rimelig sikre på seier, hadde de virkelig ikke lært?
Så tok jeg turen innom nå, og hva er det jeg ser? Jo dette kampreferatet. Må være så fjernt fra virkeligheten som det går an å komme, ikke rart jeg måtte registrere meg og fortelle tosken noen sannhetens ord. ÆRLIG TALT!
Trådstartes kamprapport ---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Ble medlem: 27 mar 03
Lagt til: 02 aug 04, 00:58
Latterlig, for en tosk! De må jaggu være sulteforet der oppe hvis de har vrangforestillinger om at de var det førende laget. Sender en varm hilsning til Molde, takk for seks viktige poeng.
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 02 aug 04, 01:22
Helt utrolig at han faktisk kan oppfatte kampen sånn. Det er ikke rart man ikke klarer å prestere når man lever i en illusjon. Hvis dette var en kamp hvor Molde spilte god fotball og skapte mange målsjanser, ja, da aner ikke jeg hvordan de er når de er dårlige...
Molde konkurrerer vel med Viking om å være det svakeste laget FFK har møtt på Stadion i år.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Lagt til: 02 aug 04, 01:37
Jepp, det var da også det jeg skrev i svaret til denne fyren (som FFKeren) at det var kun Viking jeg har sett som har vært svakere på Stadion i år. Når selv Hammerø (hvorfor i gamperæva var han på Stadion og kommenterte?) sier at Molde skapte en av sine aller første sjanser i andreomgang etter 44 minutter så kan man jo lure, vel, han sa at frisparket som kom _kunne_ bli en sjanse, noe den ikke ble.
Ble litt (mye) provosert av fyren og måtte jo svare han med fakta :D
Ble medlem: 14 jun 03
Lagt til: 02 aug 04, 08:52
Jeg ble helt fasinert av fyren. Snakk om å leve i sin egen lille verden. Håper at vi er litt mer objektive enn det der. Synes nesten synd på fyren, det virker jo som om han har skrevet dette i fullt alvor. At målet til Molde ble scoret etter ett flott angrep. Det ble scoret etter personlig feil i FFKs forsvar.
Ble medlem: 29 sep 03
Lagt til: 02 aug 04, 09:19
Må bare si at jeg håper av hele mitt hjerte at drittlaget Molde rykker ned. makan til dårlig lag skal du lete lenge etter.
Når jeg tenker etter har jeg vel heller aldrig likt Molde noe særlig.
MØKKALAG!!!!
Lagt til: 02 aug 04, 10:27
Har forsøkt å prøve å gi han en objektiv vinkling av kampen, men han ville visst ikke, så da gir jeg opp. Hele media-Norge er enig i at FFK vant fortjent og hadde de fleste sjansene og banespillet, selv da kommer han slentrende med at jeg ser kampen med FFK-øyne. Da gir jeg opp...
Ble medlem: 15 mar 04
Lagt til: 02 aug 04, 10:35
skjønner ikke åssen det går ann! sitte der å påstå at molde kjørte over FFK! molde hadde vel to store målsjanser: det frisparket som lund hansen reddet helt nedi hjørnet, og målet... det var vel det. resten var bare halvsjanser som det ikke ble noe ut av...
du sier det best oleberg: MØKKALAG!!!!
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Ble medlem: 26 mar 03
Lagt til: 02 aug 04, 13:29
He, he. Dette er jo bare morsomt:
"FFK hadde ett par småfarligheter på dødball hvor Eddie nølte... Eller var det fakisk ikke mye de kunne by på, de la alle mann i forsvar... Kampen ebba ut med mye Molde Press som ikke førte til anna enn noen cornere og frispark..."
He, he. Ganske bra observert
Eller hva med denne:
"..Så kommer jeg inn her og begynner å lese enkelte personers innlegg, og ser at de basert i stor grad på at man ikke kunne sett kampen... Faktum var at Molde hadde det meste av spillet, og 1 omg var veldig bra men blir ødelagt at personlige feil.."
Ikke kan han se og ikke kan han skrive.
Lenge leve Molde!
Ble medlem: 17 mar 04
Lagt til: 02 aug 04, 15:20
Aah...det var godt å få seg en god latter i sommervarmen, makan til molboer! Takk til FFK1903 for tiltaket!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Lagt til: 02 aug 04, 17:33
Jeg gav opp jeg. Han skriver at Molde var det beste laget, så skriver jeg at jeg er uenig med dette, og skriver videre at alle i media deler min oppfatning.
Som svar får jeg at media holder til på Østlandet og at ingen av de liker Molde, og at han ikke har sagt han er uenig med meg i det jeg skriver.
Sendte mitt siste svar tilbake hvor jeg lurte på hvordan han kan være enig både i min beskrivelse av kampen og sin egen beskrivelse, da de to beskrivelsene er så langt unna hverandre det går an å komme...
De får leve sin egen lille verden, ikke rart mange ikke liker de med de oppfatningene de har. Jeg tør ikke å tenke på hva denne fyren skriver når Molde vinner en kamp...
Ble medlem: 01 sep 03
Lagt til: 02 aug 04, 18:36
Og så var det en av avisene som presterte å skrive at Rudi var banens beste.:confused:
Ble medlem: 14 apr 03
Lagt til: 02 aug 04, 18:47
Han som starta tråden er ikke helt god. Snakka med han i Molde... Er overbebevist om at han var noe sløvet ned av alkohol på stadion også...
Vet liksom ikke helt hvem som sitter på sannheten her: 10 edru sportsjournalister eller èn drita moldesupporter????
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
06/10/2024 22:02 | 2001f914