ENDELIG!!!!!!!!!!!
dette var på tide og fullt fortjent...
Burde ha vunnet med et par mål til,hvis man ser på sjansestatistikken..Men 3 poeng og nytt håp om å overleve var det viktigste....Nå skal enga bankes!!!:ffk:
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Og ja, A9, det var veldig fortjent, for noen sjanser som ble brent, hehe...
Svetta minst 13 liter i løpet av kampen i dag, dusjeeeee....
:ffk:
Sitter her nydusjet og med en kald øl, sinnsikt deilig !!
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Jeg sier det er verdens klasse jeg..
Garantert rundens mål.
Simen spilte helt sinsykt, jobba jo som f... hele kampen, domminerte til tider.
dette ga meg et nyt håp om at ffk overlever..jaaaaa
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
:ffk:
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Ære være plankebyen!
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!
Det var en bra kamp av guttane. Kunne fort fått en del fler mål. Det som blir fort glemt nå er dommeren. Det skal han være glad for. Makan til dårlig dømming har jeg aldri sett. Men uansett. Helt konge med en hjemmeseier.
Fredd
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Dette var fa.. så deilig! Og for en 1-0 scoring!!! Trudde ikke det var sant det jeg så.... måtte klype meg i armen!! 15 sekunder altså!!!!:ffk::ffk::ffk::D:D:ffk:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Kunne ikke fått en bedre start!
Det bare osa selvtillit av gutten, dribla seg forbi flere spillere og bare satte ballen i kryssen, lett som ingenting :)
Deilig å se at vi har potensialet til å være så gode som vi var i går!
Fortsett sånn FFK!!
Dette var vendepunktet :ffk:
Jenta i gutteflokken!
Lenge leve "hjørnet"
En meget god kamp av Enerly, som med denne kampen ga svar på tiltale til alle som mente det var bortkasta penger å hente inn en "avdanka" reserve fra Rosenborg. Med sine vendinger, driblinger, presise pasninger, spilleforståelse, fart og erfaring, vil han bli en viktig brikke i kampen om å overleve i årets TL. Han har slitt benken i RBK og da er det vel naturlig at han trenger noen kamper for å komme i form til Tippeligaspill.
Og til dusten som besøkte Aristokraten på lørdag, som skjelte ut spillerne som signerte CD`er: For deg smakte vel denne seieren ekstra dårlig! Han ville ikke kjøpe CD og støtte et så dårlig lag. Han mente heller ikke at forsterkningene var noe å spare på, og ga høylytt uttrykk for det. Vedkommende besøker nok ikke disse sidene, så han leser vel heller ikke dette innlegget. Men jeg synes både Enerly, Bora og Lund Hansen har gjort sine saker bra sålangt.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914