Laget som skal beseire Molde er klart
Laget mot Molde:
Alexander Lund Hansen
Pål Andrè Czwartek
Bora Zivkovic
Christian Petersen
Bjørnar Johannessen
Dagfinn Enerly
Simen Brenne
Roger Risholt
Håkan Söderstjerna
Markus Ringberg
Brian West
Det betyr altså at West ble klar, mens Eggen har valgt Peters fremfor Helland i midtforsvaret. Barret spiller heller ikke fra start - hvilket betyr at Bjørnar får fornyet tillit.
Alexander Lund Hansen
Pål Andrè Czwartek
Bora Zivkovic
Christian Petersen
Bjørnar Johannessen
Dagfinn Enerly
Simen Brenne
Roger Risholt
Håkan Söderstjerna
Markus Ringberg
Brian West
Det betyr altså at West ble klar, mens Eggen har valgt Peters fremfor Helland i midtforsvaret. Barret spiller heller ikke fra start - hvilket betyr at Bjørnar får fornyet tillit.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Han har visst bare 2 gule kort.
Hva med Wade B. og Roger H.,
...er de fortsatt skadet ?
...er de fortsatt skadet ?
FFK and Wisla Krakow forever...
Wade har vel trent et par dager, men var borte en god stund før det og har ifølge Eggen for dårlig matchtrening. Tipper han tar plass på benken. Helland har også slitt med noen småting, men trodde han var klar nå.
Trodde vi hadde hentet barret for å bruke han jeg............
Han vil nok garantert bli brukt når han er 100%.
Ble rimelig paff når jeg så Søder skulle starte. Døm sa på fotballsendinga dagen før at han hadde 3 gule og at Stian skulle starte. Merkelige greier.:confused:
Men NÅ har hvert fall Söderstjerna tre gule og må stå over mot Vålerenga om en uke...
Får håpe Stjena klarer å beholde formen, eller gjøre den enda bedre.....
Etter matchen mot Enga så er jo neste match ikke før om 3 uker mot Odd hjemme. Etter en lang sommerferie, så får han på ny en ferie.....
Er Wade på benken kun pga manglende matchtrening, eller kjenner han til skaden fortsatt? Hvis det kun er formen som mangler så regner jeg med at han spiller mot Odd hjemme.
Etter matchen mot Enga så er jo neste match ikke før om 3 uker mot Odd hjemme. Etter en lang sommerferie, så får han på ny en ferie.....
Er Wade på benken kun pga manglende matchtrening, eller kjenner han til skaden fortsatt? Hvis det kun er formen som mangler så regner jeg med at han spiller mot Odd hjemme.
Er matchformen som Barrett ikke har inne...Eggen regna med at han kom til å spille mot Moss på onsdag (be there!) , og deretter er han nok i troppen til Ullevaal!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914