Husk meg
Brukernavn
Passord

Ivar Hoff..Enig med han eller ikke?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 02 aug 04, 15:20
Jeg har et fint erasmus montanus-resonnement:
Tapere heier med dem som vinner. Ivar Hoff heier på dem som vinner, ergo er Ivar Hoff en taper.

Ivar Hoff slenger seg på mediebåten og tror alle liker ham bare fordi han sier at de som vinner er helt fantastiske og utrolige, spesielt hvis de kommer fra Oslo-området, og kanskje spesielt fra Lillestrømsområdet. Så fortsetter han med å hundse og håne de som taper, og tror at alle de andre liker ham for det.

Og jeg tror han tar feil. Jeg tror ikke RBK-publikummet og Klanen synes det er kult at Hoff slakter de elitelaga som taper.

Jeg klarer ikke engang å hisse meg opp over tullingen. Makan til besserwisser og etterpåklok premieidiot skal du lete lenge etter. Jeg tror ikke Ivar Hoff er likt av noen, ikke engang kona. Kanskje bikkja, men jeg tviler.

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04

Lagt til: 03 aug 04, 12:06
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Mel: Nei nei gutt, dette må bli slutt

Ole, Dole, Doff, det er Ivar Hoff,
vi må både le og gråte,
Fredrikstad gjør alle kåte,
går på noe stoff, det gjør Ivar Hoff.

Du er sjefen!!! Et av de beste versene jeg har hørt på lang tid!
:p

Når det gjelder Ivar Hoff så er HAN grunnen til at jeg heller ser på NRK!!

Jeg får blærekatar av å høre ham slenge spydigheter hit og dit.
Den siste dråpen kom når han slengte fra seg at Rosenborg muligens ville hjelpe "lillebror" FFK å få poeng..
Ikke mye proft spør du meg.

Mannen er en flåsete dust som kun klarer å se mot Lillestrøm! Og greit nok det... om han hadde gjort det hjemme fra godsofaen
.

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 03 aug 04, 12:10
Opprinnelig postet av Asgeir
Jeg tror ikke Ivar Hoff er likt av noen, ikke engang kona. Kanskje bikkja, men jeg tviler.

Bikkja sprang ut i veien og tok livet sitt. Ble kjørt over av en lastebil.

---------------------------

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914