Husk meg
Brukernavn
Passord

Ivar Hoff..Enig med han eller ikke?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 30 jul 04, 16:19
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20040730/FFK/311571623/-1/OutFBFFK

Ivar hoff er ute å slenger med leppa igjen..Han kommer ofte med tullete uttalelser..Men denne gangen kan jeg faktisk si meg ENIG i mye av det han sier i denne artikelen..Han drar frem alt som har vært problemet til FFK og ledelsen i klubben..Det er ikke til å legge skjul på at klubben har bomma totalt med å ikke hente bedre/flere forsterkninger til klubben

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 30 jul 04, 16:35
Han sier vel noe riktig, men jeg mener det er skivebom angående styrking av sentrallinja. For det første er det ikke sentrallinja som har vært problemet, men backer og vinger. Kan gå med på at midtforsvaret ble for tynnt uten Trondsen. For det andre er det jo nettopp sentrallinja som ble forsterka, som Eggen sier i FB.

For å være helt ærlig har det blitt en prinsippsak for meg å være uenig med den k**osten Ivar Hoff.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 30 jul 04, 17:04
Helt enig med mannen, med unntakk av det han skriver om Eggens jobb som tv3 kommentator.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 30 jul 04, 18:44
Kommer aldri til å være enig med Hoff samma hva han sier. Hadde spellerane som ble henta inn blomstra så hadde han sagt at det var en genistrek.:confused:

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 30 jul 04, 19:53
Kjente at mitt patrioistiske FFK-blod begynte å bruse når jeg leste det, men etter at det hadde roet seg noe så fant jeg ut at mannen har mye rett i det han sier! Vi har gjort en for dårlig jobb!!!, men det er ikke for sent å vise han og alle andre arrogante jævler at de tar feil og at FFK har kommet for å bli! Men da må vi supporterne fortsette å støtte guttane to the bitter end!! Er nå de trenger oss mest!

Lenge leve "hjørnet"!

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 30 jul 04, 20:39
Tullete av FB og trykke en slik artikkel få dager før denne nøkkelkampen. Kunne heller ha laget en slik atikkel når alt håp eventuelt er ute.

Pættærnæ døm hang og slang!!

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 30 jul 04, 20:50
Men har han ikke rett da? Ikke alle tåler å få kritikk. Hoff har jeg alltid likt. Han har noen komentarer noen ganger som er helt konge.
Eggen likte visst ikke komentaren om att det var en merkelig prioritering å velge et tv-studio fremfor FFK. Hm.

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 30 jul 04, 21:39
enig med han at vi ikke har fått noen "kjente" forsterkninger. men å si at brian west og tero koskela er helt ukjente synes jeg er helt tull... selfølgelig er de ukjente i norge. men det er nok mange som vet hvem brian west er i usa og mange som vet hvem koskela er i finland.

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04

Lagt til: 30 jul 04, 22:16
Er så enig som det går ann,og det er flaut!!!
Jeg veddet 500 på at vi rykker rett ned sa jeg før serien begynte og er helt sikker ennå!!! men kommer å støtte laget til siste kamp for det....

Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 30 jul 04, 22:49
Bever:!
Du tippa gutta rett ned, hvordan kan du da si at du støtter gutta til siste kamp, er det en som har trua på gutta, så må du ha trua på at dem klarer seg å! man skal alltid være opptimist uansett!!!!

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 30 jul 04, 22:55
Ivar Hoff..trenger ikke være expert for å si at FFK ligger sist på tabellen.
Det du driver med er oppsummering av det alle andre har visst i lang tid. Derfor ser det så jævli dumt ut!
Hva oppnår du med dette?

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 30 jul 04, 23:19
Hittil har han rett, men håper for guds skyld at mannen tar feil. At FFK får en fandenivoldsk høst sesong. For er det en mann jeg ikke kan fordra, så er det nettopp ham.

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 31 jul 04, 00:21
Skjønner ikke at folk gidder bry seg om hva den mannen uttaler seg om?! Han har betalt for å mene, og å mene sterkt. Gjør som meg, ta det med et smil og glem det...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 31 jul 04, 04:34
Endret: 31 jul 04, 04:36
Hvis det er noen som sitter i glasshus, så er det ihvertfall denne mannen. Han har jo aldri klart å utrette noenting på egenhånd i Norsk fotball.
Han er kun ansatt i Norsk TV 2 for å provosere.
Han tippet jo også Ham-kam, som sikker dumpekandidat, og der har han jo forløpig tatt veldig feil.

Er også helt sikker på at han til slutt må bite alle ordene han har sagt om FFK i seg igjen, fordi FFK vil ikke rykke ned i år, og vil sanke mange poeng i høstsesongen..

Ivar Hoff er kun en stor kjeftet såkalt fotballekspert som til stadighet kaster ut en mengde påstander og kommentarer, som selvfølgelig noen ganger blir riktige, men som egentlig like gjerne kunne vært sagt av min gamle tante på 83 år i Bærum, som aldri i sitt liv har vært på en eneste fotball kamp.
Ser frem til å synge denne sangen for Ivar Hoff etter at FFK har fått fornyet kontrakt i Tippeligaen:

Mel: Nei nei gutt, dette må bli slutt

Ole, Dole, Doff, det er Ivar Hoff,
vi må både le og gråte,
Fredrikstad gjør alle kåte,
går på noe stoff, det gjør Ivar Hoff.

:D:ffk:
:eek:

FFK på toppen i 2005

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 31 jul 04, 08:30
Så så barn... Jeg syns for en gangs skyld at det Hoff sier er veldig fornuftig og sant, vi som FFK`ere må bare takle at klubben i våre hjerte har gjort mere feil enn riktig for å takle overgangen til Tippeligaen...

Alle vet at Ivar Hoff er en hobby-kverulant og at han elsker å kritisere alle andre klubber enn Lillestrøm, og det gjør vondt å innse det;

...men Ivar Hoff har rett!

Molde må slå`s i morra!!! :ffk:

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 31 jul 04, 16:56
Endret: 31 jul 04, 16:58
Bever: det blir ihvertfall ikke de verste 500 kronene du har tapt i ditt liv når du må betale etter sesongslutt!

Folkens: Seier mot Molde i morra så er vi jo der!! Jeg er fortsatt rimlig sikker på at vi drar til stavanger siste seriekamp med fullt tog og en 2-300 biler!! Vi trenger minst uavgjort og slår et viking 3-1 og viking må spille kvalifisering mot ålesund!!

Alt er jo klappet og klart!!
:cool::cool:
Tenk dere den festen!!
Da skal jeg gi Ivar en STOR klem!!

Pættærnæ døm hang og slang!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 31 jul 04, 18:24
Det Bever har gjort er en vinn-vinn situasjon. Dette har jeg også gjort med vekslende hell.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 31 jul 04, 21:44
Opprinnelig postet av Kristian B

Vi trenger minst uavgjort og slår et viking 3-1 og viking må spille kvalifisering mot ålesund!!

Alt er jo klappet og klart!!
:cool::cool:
Tenk dere den festen!!
Da skal jeg gi Ivar en STOR klem!!

Dærsken! Det høres jaggu sansynlig ut. Alle må da skjønne att alt er klappet og klart. Vi har jo hele 9 poeng. :o

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 31 jul 04, 23:58
:D
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Hvis det er noen som sitter i glasshus, så er det ihvertfall denne mannen. Han har jo aldri klart å utrette noenting på egenhånd i Norsk fotball.

Nja, vi skal vel ikke glemme alt han gjorde som sjef i Lillestrøm da de tok dobbel under hans tid som sjef?
Jeg synes han er en kuriøs skrue. Og en innertier av TV2 ettersom uansett hva han sier så blir det debatt.
Til hans "forsvar" sa han nøyaktig det samme før sesongen begynte også.
Og han HAR helt rett.
Selv om jeg mer enn gjerne ser at han tar feil når sesongen er over :D

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 01 aug 04, 00:31
Endret: 01 aug 04, 00:32
Opprinnelig postet av ffk-thomas
Til hans "forsvar" sa han nøyaktig det samme før sesongen begynte også.
Nettopp !

Han påpeker bare på sin særegne og tabloide måte det han tidligere har sagt.

Mannen har faktisk rett !

FFK and Wisla Krakow forever...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914