5200 biletter solgt til kampen søndag
Har hvertfall gjort mitt denne uka, fått enda et medlem til plankehaugen :ffk:
---------------------------
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Lenge leve "hjørnet"!
Opprinnelig postet av A9
er de forbanne medgangsupporterne...tror nesten det blir bedre uten dem:ffk:
Håper du kødder nå
Signatur:
max 250 tegn
går mye spenn,men det er morro æv!!!
tror jeg snart har finansiert en av spellerane
:D:ffk:
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Vi trenger alle: Plankehaugen, ola og Kari, får bare håpe at det blir mange. Det trenger FFK nå!
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Jeg føler at jeg har gjort jobben min iallefall, kjøpt billett til meg selv + dratt med meg et par til som ikke er så ofte på kamp! :)
Heia :ffk:
Jenta i gutteflokken!
Lenge leve "hjørnet"
Jeg prøver også det jeg kan å få med folk i min omgangskrets, som kan støtte FFK nå, men konstaterer at det faktisk er lettere på bortebane, enn på hjemmebane.
Uansett tror jeg det kommer over 8000 mennesker på søndag. Og med seier i den kampen, som jeg mener er veldig realistisk, vil vi kunne fylle ca. 50 busser til kampen mot Vålerenga, den 8. august. :D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Vi er egentlig alle det. Forskjellen er egentlig bare i hvilken grad vi er interessert. Og ingen kan vel tro at dette er enten svart eller hvitt. Nei det finnes mange forskjellige typer supportere og det må vi som følger FFK i tykt og tynt bare innse, som et faktum.
En stor gruppe av dem som går på stadion ligger helt på vippen og blir kanskje hjemme etter en periode med nedsslående resultater, det er bare slik det er.
Mesteparten av dem trenger kun en seier for at de igjen er selvskrevne supportere tilbake på stadion igjen, og derfor er det uhyre viktig at vi vinner nå på søndag.
Da har vi fortsatt håpet og guttane får en øket selvtillit, som kan bidra til at vi kan få en hel serie av seire, som igjen sørger for at vi til slutt kommer på trygg grunn, mot alles odds :D:ffk:
FFK på toppen i 2005
De fleste går jo heller ikke på kino på en film de i utgangspunktet tror er dårlig.. Det blir jo å kaste bort penger.
Selv møter jeg opp på stadion med skikkelig troa til søndag :D
Jenta i gutteflokken!
Lenge leve "hjørnet"
Enig i det du skiver. Det kommer flere..
Nå må FFK ta 3 po:ffk::ffk::ffk:eng.
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
FFK and Wisla Krakow forever...
Det var solgt 6100 billetter klokken 14:00.
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914