Intet skademareritt
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 29 jul 04, 16:19
Brian West er med 90% sannsynlighet klar mot Molde, Wade Barret er frisk og Bora Zivkovic er også fit for fight, ifølge ressurstrener Arne Skaug. Gode nyheter...
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 29 jul 04, 17:46
til Costanza: det sa jeg i går. skrik ikke skade føre du er sikker. heng ikke ut eggen for at han lar sine hjelpe trene ta av en jobb mens eggen dro for å kommentere en anne kamp :ffk:
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ble medlem: 28 sep 03
Lagt til: 29 jul 04, 18:36
Det er vel heller FB`s skyld....
Hva med Christian Petersen som også fikk seg en smell mot Kvik ?
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 29 jul 04, 19:19
Er det agurktider, så er det agurktider. Og det gjerne hele året...
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 29 jul 04, 21:52
Nå var det jo selv klubbens offisielle nettsider som kom med overskriften: "Skademarerittet fortsetter", så hverken undertegnede eller media skal ha skyld for å referere det. Når Harry Hansen på klubbens offisielle nettsider blir sitert på at West kan være ute i flere uker, så må vi nesten stole på det, selv om "Keiko" hadde på følelsen av at det gikk bra...
Og "keiko", jeg står på mitt vedrørende det at Eggen burde hatt 100% fokus og tilstedeværelse rundt FFK i denne superviktige uka foran Molde-kampen.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 02 jun 04
Lagt til: 29 jul 04, 23:45
jeg startet denne tråden etter å ha lest fb og klubbens hjemmesider! sikrere kilder er vel vrient å få tak i?
men ingen ting er jo bedre enn at det gikk bedre enn fryktet!
uansett! treningkamper mot de aktuelle lagene nå midt i sesongen, mener jeg er unødvendig gambling med mulige skader!
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 30 jul 04, 00:16
Endret: 30 jul 04, 00:17
Til Costanza: syns du bør prøve deg som topp trener jeg slik at du kan samke på medesinen. kansje du da skjønner at det å ha hjelpe trener som kan ta av seg en kamp uten betydning. det vil si at tap over kvikk betyr ikke fiasko. Om eggen ikke hadde møtt opp på en kamp i TL da hadde jeg skjønt det bedre, men jeg støtter Eggen fult ut. :ffk:
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ble medlem: 16 mar 04
Lagt til: 30 jul 04, 01:47
enig med shaggy!!! ¨åpløst å risikere skader på unødvendige kamper midt i sesongen!!
Dalen
Ble medlem: 26 mar 03
Lagt til: 30 jul 04, 02:16
Fokus på FFK, Eggen "jobbet" på Lerkendal,jobb og kr......
Fulgte kampen..., hadde
håpet at RBK tapte...:D
Heia:ffk::ffk::ffk:
06/10/2024 22:02 | 2001f914