Denne start elveren hadde vært spennende
barret - helland - borra - trondsen
brenne - jose garro - risholt - enerly
ringberg - gherland
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:
---------------------------
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Rask er han men det er det hele og.....
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Enerly på höyre, stian på ventre og risholt og söderstjerna sentralt.
west og marcus på topp. Det er det beste laget ffk kan stille pt
Trondsen
Zivkovic
Barrett
Risholt
Koskela
Enerly
Søderstjerna
McDonald
Ringberg
West (falt desverre ut)
(3-2-3-2)
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Czwartek
Zivkovic
Helland
Barret
Enerly
Risholt
Brenne
Söderstjerna
Ringberg
West
Synes det er spennende nok jeg, i hvertfall det beste laget vi kan mønstre pr. i dag - etter min mening.
tror nok det er veldig nær det laget som starter til søndag!:ffk:
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
----------------Sørlie----------------
Pål----Helland-----Bora-----Barrett
Enerly--Brenne--Risholt--McDonald
----------Ringberg---West----------
----------------Lund Hansen--------------
Pål----Helland-----Bora-----Barrett
Enerly-Brenne-Risholt-Søder-McDonald
----------------West----------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
A9: Hvordan i alle dager kan du mene å sette Ringberg ut av laget? Følg mannen en hel kamp så ser du at det er få som jobber mer enn ham!! Bare synd at han må få så mange defensive oppgaver av Eggen (skjønner jo hvorfor vi trenger ham bak også da, men likevel...) for det går nok en god del ut over det offensive; han blir mer sliten og han rekker ikke alltid helt frem igjen. Og det er helt på topp han er best!
:ffk:
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
A.Scheie:Setter Ringberg ut fordi det er en 4-5-1 formasjon..Da hadde det vært fordel med at man har en rask spiss som løper på ballene...Syntes Ringberg gjør det bra i T.P. men formasjonen var grunnen til det...
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av pss
Lund Hansen
Trondsen
Zivkovic
Barrett
Risholt
Koskela
Enerly
Søderstjerna
McDonald
Ringberg
(3-2-3-1)
Vi trenger vel sårt en 3-poenger mot Molde pss, så vi bør vel ikke gi dem den fordelen å spille med en mann mer enn oss......? :)
Du har bare satt opp ti mann....
Synes laget til Costanza ser greit ut. Er litt usikker på om vi skal bruke Peters eller Helland bak. Peters har selvtillit, kanskje litt mye av og til.... men det er vel spillere med selvtillit vi trenger i laget. Kanskje kan det smitte over på de andre spillerne? Men syns også Helland stort sett har gjort en grei jobb de gangene han har spilt. Kunne vi eventuelt brukt han på midten?
I tillegg så må jo stjerna sone mot molde.
Skal vi "leke" med en alternativ startoppstilling så er det vel greit å bruke de spillerne vi har?
Den bakre firer gir seg sjøl, tror jeg, og "den lave" toærn, de to som ligger sentralt utafor seksten. Den "høye" treærn på midtbanen kan det gjøres mye med, FFK har spillere som kan utfylle de plassene, selv om vi ikke har noen kanon. En spillekanon høyt oppe på banen hadde vært gull verdt.
Jeg er redd for at Ringberg bør bli eneste spiss, siden jeg har store forventninger til West/Ringberg-samarbeidet, men vi må bare stikke fingern i jorda disse dager og innse at vi må gå ned et par hakk på "lekker"-skalaen.
Kansje ringberg og west kan spille en omgang vær????
----------------Lund Hansen--------------
Pål-------Helland-------Bora-------Barett
Enerly-----Risholt-----Koskela------Stian
------------------Brenne-------------------
-----------------Ringberg------------------
Da går jeg ut fra at West er skada (FB i dag) og at Costa Rica-gutta ikke er klare.
Czartec---Helland----Bora-----Barett
Enerly--Risholt--Koskela--brenne-- west
-----------------Ringberg------------------
Da kan man ikke bruke West. Da er hele poenget med å spille 4-5-1 borte skjönner du vel.
Ballen kommer tilbake fortere enn han kommer frem jo.
Lund Hansen
Czwartek
Petersen (Helland)
Zivkovic
Johannessen (Barret)
Enerly
Koskela
Risholt
Johnsen
Brenne
Ringberg
Det virket helt sikkert at Ringberg og Brenne vil danne spisspar ut fra treningen, mens Stian Johnsen tar plassen til Söderstjerna som soner karantene. West tuslet bare rundt for seg selv og deltok ikke i treningen.
Litt mer usikkert var det i forsvaret. Czwartek og Zivkovic er bankers, og ut i fra treningen virket det som om Peters ville spille stopper sammen med Zivkovic. På backplass blir det mest sannsynlig Bjørnar Johannessen, jmf. Eggen sine uttalelser om at Barret ikke bør kastes rett inn i denne kampen med minimal trening.
Eggen:
Bruk Stian på midtbanen (venstre), bruk Bjørnar på midtbanen. I tilegg tror jeg Helland kunne vært mannen som hadde sydd sammen rommet mellom forsvar og midtbanen. Vi vet hva Helland er god for, og han var en av våre beste spillere i fjorårets sesong.
Lund Hansen (Sørlie)
Pål A.
Zivkovic
Peters (Trondsen)
Hagen (Barrett)
Enerly
Helland (Koskela)
Risholt
Bjørnar (Søderstjerna)
Brenne (West)
Ringberg
Laget kan på sikt bli veldig bra;)
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Lenge leve "hjørnet"!
Jeg husker med glede tilbake på raidene til Stian og en bortfinting av motstanderen ved dødlinja og innlegg til pannebrasken til Ringberg.
Spiller Stian på venstre kant til søndag må jeg si meg enig med Odd bøsen: Spell på`n Stian æ!
West er jo hurtig tog han, men kunne det skapt flere sjanser hadde han spilt på høyre. Kommet til mange gode innlegg han. Synes han nå får litt umulige baller å jobbe med. Eller er Enerly like rask?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914