Kvik Halden - FFK
20 minutter spilt, og det er 0-0....
Ikke helt bra...
Ikke helt bra...
Men nå har Bora Zivkovic gitt oss 1-0 :)
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
:p
..Og jeg venter på flere mål!
Hadde vært godt med en solid seier!
..Og jeg venter på flere mål!
Hadde vært godt med en solid seier!
Endelig har fredrikstad fått en spiller som går til "dølinja" og legger innlegget 45 grader inn forran mål. Nemli, Enerly!
Og..- vi har Bora som fra nå av...ingen kommer forbi. Han er en spiller som garantert vil vokse inn i laget. Sjef!
Ellers så var 2.omg preget av mye bytter.
Og..- vi har Bora som fra nå av...ingen kommer forbi. Han er en spiller som garantert vil vokse inn i laget. Sjef!
Ellers så var 2.omg preget av mye bytter.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
husker dere som leser det jeg skriver at bora fikk mye pepper fra folk her etter straffe missen. kansje vi bør stå i ring og støtte ffk spillere i stedet for å pepre ned så fort det er en feil. Hør på sangen som sier: en for alle alle for en. 3 poeng kommer til søndag :ffk:
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Øh.. Var vel EGGEN som fikk pepper, og ikke Bora?
Eller har jeg misforstått?
Eller har jeg misforstått?
#18™
Jeg har ikke fått med meg noe kritikk av Bora...over til kampen mot Kvik. Vi burde vunnet mer enn 1-0...dominerer jo kampen fullstendig, men klarer jo ikke så score. Kanskje på tide å prøve å skyte litt mer på avstand også, ikke spille seg langt inn i 16-meteren. Kan jo gi noen returer eller lignende...
var vel begge om ikke jeg misforsto da, men uanstett en for alle alle for en
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914