Steffen Iversen til Vålenga.
Da kan vi snakke om forsterkninger...vil ha sånne til FFK også! ;)
Jeg som alti har syntes steffen har vært en kul kar, men nå må jeg bynne og haten da, spiller i feil klubb.
tror nok VIF har mer penger en ffk derfor går han dit. selv jeg ville sett han i ffk trøye :ffk:
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Skal bli vanskelig for`n å komme forbi Ronny Johnsen !
I dag skal vi slå Kvikk Halden! (obs..på banen)
:ffk:
I dag skal vi slå Kvikk Halden! (obs..på banen)
:ffk:
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Det trenger de. Synes ikke Enga er bortskjemt med gode spisser. Skal forresten bli spennende å se hvor mange kamper han spiller før han blir skada....
slo meg også olavesen! ffk har vel nok av skadeforfulgte spillere!
går nok ikke mange kampene før ivers stuper med hue først in i en grisetakling, og blir borte noen kamper!:D
men gutten er i alle fall ikke typen som trekker seg i taklinger!
går nok ikke mange kampene før ivers stuper med hue først in i en grisetakling, og blir borte noen kamper!:D
men gutten er i alle fall ikke typen som trekker seg i taklinger!
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
At han valgte VIF har kanskje mere med at FFK er en fersk klubb i TL og ligger sist.
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Eventuelt har det noe å gjøre med at gutten hadde store deler av oppveksten sin i Oslo samtidig med at faren spilte en stund for Vålerenga. Tror nok ikke Ivers ville spilt for andre lag enn Enga og RBK i Norge.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914