Alle forsterkningene som Eggen referer til
Slik det ser ut nå har vi kun en før Barret får presentert seg etter at overgangsvinduet åpnet
Bora vil garantert utmerke seg, men spørs om det hjelper.
Totalt i denne sesongen er det pr nå kun 2 , West og Bora, de andre er muligens marginalt bedre enn de som var der fra før.
DEt blir noe latterlig når Eggen snakker om alle forsterkningene som er hentet.
Han har fyllt ut stallen med flere og ikke noe annet
Bora vil garantert utmerke seg, men spørs om det hjelper.
Totalt i denne sesongen er det pr nå kun 2 , West og Bora, de andre er muligens marginalt bedre enn de som var der fra før.
DEt blir noe latterlig når Eggen snakker om alle forsterkningene som er hentet.
Han har fyllt ut stallen med flere og ikke noe annet
Jeg er ikke enig med deg. Det er gode forsterkninger som har blitt kjøpt inn.
Man må basere forsterkninger på en allerede eksisterende stamme i laget.
Det går ikke an å bytte ut store deler av laget og forvente at det fungerer.
Jeg foreslår at vi overlater jobben til Eggen og stiller opp på kampene for å heie.
I 2002 var det ingen som regnet med å få se tippeligakamper på Fredrikstad stadion i 2004, så vi får ta det som en bonus hvis det ikke skulle gå veien.
Man må basere forsterkninger på en allerede eksisterende stamme i laget.
Det går ikke an å bytte ut store deler av laget og forvente at det fungerer.
Jeg foreslår at vi overlater jobben til Eggen og stiller opp på kampene for å heie.
I 2002 var det ingen som regnet med å få se tippeligakamper på Fredrikstad stadion i 2004, så vi får ta det som en bonus hvis det ikke skulle gå veien.
Jeg er litt enig med tomroar! Eggen sa på "Nettopp nå" at vi hadde fått 7 forsterkninger i år, eller var det 8 han sa, uansett så mener jeg det blir feil å kalle de 8 forsterkninger. Tor Trondsen er en av de som blir regna med på lista over forsterkninger, men Tor var jo her i fjor og året før der, så det at vi har kjøpt han betyr ikke at laget er forsterka, men at vi eier isteden for leier. Det er altså bare en utgift på budsjettet, men vi kan ikke kalle det en forsterkning så lenge han har vært en del av laget de siste to åra!
Ellers så syns jeg Brenne, West, Koskela, Bora og (mest sannsynlig) Barret er forsterkninger. Hornseth har ikke vært noen forsterkning, Trondsen hadde vi fra før, og Lund Hansen erstatter bare en spiller som har forlatt klubben. Med andre ord har vi fått 8 nye spillere, men bare 5 av dem er forsterkninger! Tar vi med Costa Rica guttane så har vi fått 10 nye.
Det blir feil å kalle alle disse for forsterkninger bare fordi de er nyinnkjøpte, men når vi ser på hva Eggen har skaffet, 10 nye spillere, hvor 5 av dem etter min mening holder TL-nivå, så syns jeg han har gjort en ok jobb egentlig! Det eneste jeg savner er en skikkelig ener, men kanskje vi har fått det i Bora!
Ellers så syns jeg Brenne, West, Koskela, Bora og (mest sannsynlig) Barret er forsterkninger. Hornseth har ikke vært noen forsterkning, Trondsen hadde vi fra før, og Lund Hansen erstatter bare en spiller som har forlatt klubben. Med andre ord har vi fått 8 nye spillere, men bare 5 av dem er forsterkninger! Tar vi med Costa Rica guttane så har vi fått 10 nye.
Det blir feil å kalle alle disse for forsterkninger bare fordi de er nyinnkjøpte, men når vi ser på hva Eggen har skaffet, 10 nye spillere, hvor 5 av dem etter min mening holder TL-nivå, så syns jeg han har gjort en ok jobb egentlig! Det eneste jeg savner er en skikkelig ener, men kanskje vi har fått det i Bora!
---------------------------
Lenge leve "hjørnet"!
har ikke sagt at hele laget skulle forsterkes, men når stort sett alle som kommer er på samme nivå som de som ikke var de beste i fjor kan man jo lure på hva som foregår.
Sitat Eggen " Skulle vi hentet av de i sjiktet 25 % beste i Norge, kunne vi bare hentet 2 " , vi hentet i steden 7" , det var vel der de gjore general tabben , vi hadde ikke bruk for fyllmasse, men noen som hevet laget vesentlig, det har ingen gjort til nå, men det gjenstår å se om Barret og Bora gjør det.
I steden for 2 kunne de sikkert hentet 4 til seriestarten , når de nå sannsynligvis brenner 4 mill på de 2 ovenevnte og 1 mill på Enerly.
Sitat Eggen " Skulle vi hentet av de i sjiktet 25 % beste i Norge, kunne vi bare hentet 2 " , vi hentet i steden 7" , det var vel der de gjore general tabben , vi hadde ikke bruk for fyllmasse, men noen som hevet laget vesentlig, det har ingen gjort til nå, men det gjenstår å se om Barret og Bora gjør det.
I steden for 2 kunne de sikkert hentet 4 til seriestarten , når de nå sannsynligvis brenner 4 mill på de 2 ovenevnte og 1 mill på Enerly.
Glemte vist Enerly her, så da blir det 11 nye spillere, hvor 6 av dem er forsterkninger. Det er ikke så værst egentlig. Men flere av disse bør ha mer inne og bør begynne å ta fram dette snart! Da tenker jeg på Brenne, Enerly og Koskela! Disse guttane har mye å gå på tror jeg, så får håpe det løsner for dem snart.
Lenge leve "hjørnet"!
Jeg regner ihvertfall Brenne, Enerly, Koskela, Bora, West som årets forsterkninger, kan ikke bedømme Enerly og Bora enda, men ingen av de andre har vært i nærheten av å overbevise enda. Har jo troa på at de skal få forløst sitt potensiale da. Simen gjorde en god figur mot RBK, fikk til noen bra finter så han kommer seg sakte men sikert, Enerly trenger vel noen uker på seg til å komme i form, men Håkan er jo virkelig på gang nå da, var jo halve angrepet alene, har troa på at han kan komme seg nå, var jo uheldig med avrevet muskel i hele vinter og pre-sesongen. West har liksom blitt litt usynelig siden Bodø kampen synes jeg og trenger å bevise over tid.
Ellers så tror jeg at det er på tide at FFK legger om til litt mere markerings fotball slik at ikke midtbanen og angrepa til motstanderne skal få gå så mye alene.
Ellers så tror jeg at det er på tide at FFK legger om til litt mere markerings fotball slik at ikke midtbanen og angrepa til motstanderne skal få gå så mye alene.
Sett i forhold til hva vi mistet , Melo og Dadason, Pedersen, kan vi vel ikke si at noen av de som har kommet er bedre en disse .og når flere er på samme nivå som de nest beste
så er vi stor sett på samme nivå som i fjor.
så er vi stor sett på samme nivå som i fjor.
Enig med deg. Er egentlig ganske skuffet. Ledelsen i klubben har gnålt i månedsvis om at "vi skal være aggresive på overgangsmarkedet i sommer". Hvis klubben er ferdige med å handle for i år, kaller jeg ikke dette aggresivt. Synes det egentlig har vært ganske slette saker. Og er det sånn att de venter en til, må jeg si att dette kommer jævlig sent.
Fatter ikke hva de driver med der nede. Hvorfor har de ikke klart å finansiere en toppspiller til, og det før RBK kampen?
Slår det laget som var i Trondheim Molde nå på søndag?
Hadde ledelsen vist seg kompetent, bør det komme en toppspiller til, og han bør komme raskt.
Fatter ikke hva de driver med der nede. Hvorfor har de ikke klart å finansiere en toppspiller til, og det før RBK kampen?
Slår det laget som var i Trondheim Molde nå på søndag?
Hadde ledelsen vist seg kompetent, bør det komme en toppspiller til, og han bør komme raskt.
Melo holder nok nivå til West, og vel så det. Dadason tror jeg nok hadde gjort det bedre enn Ringberg. Og vi vet jo hva Tore P. stod for. Jeg vil nesten si vi er svekka fra ifjor. Hverken Hornseth eller Brenne holder nivå til Dada. Og de som står bak i forvaret nå holder ikke nivå til en Tore P. i form.:cool:
Dadason er jo bare skada uansett, tror legeteamet til FFK har nok å gjøre fra før... :(
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Er ikke sikkert at Dadason hadde vært skada hvis han hadde blitt i FFK.:cool:
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914