Hvem er egentlig i A-lags stallen til FFK nå?
Stian vil helt sikkert bli en habil eliteseriespiller om et par års tid dersom han forblir skadefri.
Det er viktig å vise andre unge spillere at det blir satset på også yngre spillere.
Håper Sian derfor får bli med videre
Det er viktig å vise andre unge spillere at det blir satset på også yngre spillere.
Håper Sian derfor får bli med videre
Vet ikke om noen her så VIF-Lyn her om dagen, men han høyre vingen til Lyn må jeg si minnet mye om Stian Johnsen i sine glans dager!! Håper virkelig Stian finner tilbake til seg selv, for det fins ikke mange venstrevinger som han her i landet!
Stian i form er en unik juvel!!
Stian i form er en unik juvel!!
---------------------------
Lenge leve "hjørnet"!
Jeg har faktisk sansen for Stian. Det er sjelden å se skikkelig vingløpere i dagens fotball, men han er en av dem.
Det som jo er synd er at vingløp nesten ikke blir brukt, til tross for at det er skikkelig effektivt, helt fram til dødlinja.
Problemet med vingspillere er vel primært at det er ekstremt langt hjem, og det gjør vinga ikke fullt så brukbar når motspiller har ballen.
Eneste gangen jeg har sett han gjøre en skikkelig dårlig figur som venstreving var når han ble bytta inn for Bjørnar mot viking var det vel.
Stian holder tippeligastandard hvis han er skadefri og får litt mer stabil angrepsform. Som oftest synes jeg han tør å utfordre mann mot mann, og har hurtighet nok til å passere flere høyrebekker enn ikke.
Det som jo er synd er at vingløp nesten ikke blir brukt, til tross for at det er skikkelig effektivt, helt fram til dødlinja.
Problemet med vingspillere er vel primært at det er ekstremt langt hjem, og det gjør vinga ikke fullt så brukbar når motspiller har ballen.
Eneste gangen jeg har sett han gjøre en skikkelig dårlig figur som venstreving var når han ble bytta inn for Bjørnar mot viking var det vel.
Stian holder tippeligastandard hvis han er skadefri og får litt mer stabil angrepsform. Som oftest synes jeg han tør å utfordre mann mot mann, og har hurtighet nok til å passere flere høyrebekker enn ikke.
Etter skaden han pådro seg har han blitt litt trigere, pluss at han har mistet en del av utfordrer egenskapene sine etter at ble brukt som back. Men guttne er ung og har mange gode år foran seg, Kunne faktisk tenkt meg at dem lånten ut til en 1 divisjons klubb så han kunne fått prøvd seg på det nivået. Kansje han kunne hjulpet Moss resten av sesongen så de ikke hadde rykka ned. Samme gjelder Hornseth lån ut han til en 1divisjons klubb også så han får kamp trening på høyest mulig nivå.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914