Husk meg
Brukernavn
Passord

Nye spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Utsida

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 jul 04

Lagt til: 27 jul 04, 09:42
Jeg håper virkelig at Fredrikstad klarer å berge plassen i årets tippeliga, men jeg tror at det må gjøres forsterkninger for at dette skal skje. Har funnet et par navn som kan være aktuelt å se nærmere på:
Amund Skiri, Aalesund - bra forsvarsspiller som er stabilt god.
Fredriks Strømstad, Start - har spilt meget bra for Start og er en spiller for fremtiden.
Håper flere kan komme med aktuelle spillere, slik at vi får skuta på rett kjøl.:ffk:

---------------------------

:-)

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 27 jul 04, 10:41

Tror ikke vi får noen av de spillerene. De spiller for to klubber som er på vei opp i tippeligaen. Klubbene vil nok ikke gi slipp på de og spillerene selv ønsker vel ikke å spille for er lag som kanskje rykker ned. Det er to meget gode spillere. Hadde de bare sett de før sesongen.

Fredd

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 27 jul 04, 10:57
Vi får nok bare leid inn spillere nå. Vi kan ikke regne med å få noen nye store navn hit nå som nedrykk truer. Men jeg har troa på guttæne at de klarer det. :ffk:Blir litt urolig når jeg leser i avisa at "nå må vi vinne mot Molde", det legger vel ikke mindre press på laget skulle jeg tro... (Vi vinner jo selfølgelig men a likka væl a)

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 27 jul 04, 12:41
Vi skriver snart 1. august, og Ronny Johnsen har vel ikke funnet seg en ny klubb enda....? :) Begynner vel å haste litt for ham nå, hvis han skal være aktuell for videre spill på landslaget.

Ellers har Lillestrøm en god midtbanespiller i Gylfi Einarsson. Han er Bosmanspiller til året, og er foreløpig ikke tilbudt ny kontrakt i LSK. Han scorer en del mål fra sin midtbaneposisjon, riktignok i en 4-3-3 formasjon, hvor han kommer best til sin rett. Det er en spiller jeg kunne tenke meg å se i FFK-drakta!

Men det spørs vel om et kommer flere forsterkninger i år. Hva som skjer neste sesong, avhenger vel av hvor vi spiller, i TL eller 1 divisjon...

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 27 jul 04, 13:02
Kassa er vel tom nå, etter at de hentet Sivcovic. 2,5 mill for han sørget vel for det. Men det hadde jo kanskje vært på tide at et par av de mest profilerte suporterne her i byen hostet opp noen kroner til en ny spiller. Det har jo gått en del rykter om att Høili skulle kjøpe en spiller ganske lenge nå. Det renner vel ut i sanden som så mye annet dette også. Hvis ikke bør han se å få ut fingern snart.
Selv uten skader, er det tvingende nødvendig å få inn minst en spiller av klasse til.

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04

Lagt til: 27 jul 04, 15:53
kostet sivcovic 2,5 mill? og signerte kontrakt til desember 2004 eller har jeg bommet helt..... mye penger synes nå jeg

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 27 jul 04, 17:11
Hvis det er bare 2,5 mill. til spillere vi har så kan vi bare gå og gjemme vårs. Det er bare blåbær. Tror nok det er mer der det kommer fra, men døm vil ikke svi av så det gjomer heller, prøver å komme billig fra det.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 27 jul 04, 17:29
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvis det er bare 2,5 mill. til spillere vi har så kan vi bare gå og gjemme vårs. Det er bare blåbær. Tror nok det er mer der det kommer fra, men døm vil ikke svi av så det gjomer heller, prøver å komme billig fra det.

Hva er dette for no tull? Hadde de hatt penger, kan du være sikker på att de hadde brukt dem. Er nok bare å innse realitetene, kassa er tom den, stort sett.
2,5 mill for Sivkovic er ikke overraskende mye det. Det er prisen de måtte betale for en spiller av hans kaliber, hvis ikke mer. De kan velge mellom å kjøpe en billig spiller nå, som sansynlighvis ikke hever laget, eller satse noen mille og kanskje gå kraftig underskudd. Jeg håper på det siste. For det blir ikke lett å rykke opp igjen. De skulle hatt enda en forsterkning allerede til kampen mot Molde. Får håpe att Barret er skadefri til Moldekampen i det minste. Desperat jeg? Ikke enda.

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 27 jul 04, 17:33
Endret: 27 jul 04, 17:34
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Nå må vi huske på at det ikke bare er Zivcovic som er hentet inn. Enerly, Barret og Lund Hansen har også gått på samme budsjett. I tillegg betalte man blant annet bortimot 1 mill for Brenne før sesongen....

Syns 2,5 mill høres mye ut for et halvt års leiekontrakt... Man ville jo ikke bryte lønnspolitikken i klubben når man hentet nye spillere i sommer.

Men det koster å være i toppen. Ønsker man å hente inn klassespillere må man åpne lommeboka.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 27 jul 04, 18:11
Bora er ikke inleid. Han er frigitt av FCK og er bosmanspiller etter nyttår, sikkert pga situasjonen vi er i så skal han ha muligheten til å gå til en annen klubb vis vi rykker ned, derav slipper også FFK lønsutgiftene, disse ryktene om vilken sum som ble betalt er jo ikke annet en rykter, klubbene ble jo enige om ikke å si hvor mye som ble betalt..

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 27 jul 04, 18:40
Er ikke mange dagene siden Harry Hansen sa i et intervju at det fortsatt finnes penger, dersom den rette spilleren skulle dukke opp...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914