Hva driver journalistene egentlig med??
Følge med på kampem er en fin ide!!
---------------------------
Pættærnæ døm hang og slang!!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Tror journalistene er veldig opptatt av enkeltmannsprestasjoner.
Ære være plankebyen!
Simen Brenne gjorde sin absolutt beste kamp for FFK. Var mange ganger defensivt å hentet ballen. Flere avgjørende taklinger. Klart FFKs beste i går. Bora gjorde også en god kamp tiol tross for straffemissen.
Fredd
Brenne fikk vel et stykke under middels i VG og Dagbladet også. Har alle feil, da, og du rett?
Nei, vi får aldri en god "fasit" når det gjelder spillerbørser. Men Brenne spilte på en midtbane mot tre av norges aller beste midtbanespillere - og fikk til svært lite og laget tapte 3-1. Og heller ikke nærheten av seier. Da har man ikke spilt bra
Greit nok i F-B men mye av problemet hos de større avisene er at de ikke kjenner igjen spillerene på avstand. Eks. Dagbladet etter uavgjort mot Bærum i fjor. Stor overskrift: Dadason-debut ingen suksess. Stort bilde av Helland. Under stod det også at det var bilde av Dadason.
Vg. Etter kampen mot Molde. Bildet av Czwartek med Blomster i hånda. Under stod det at det var Helland.
Jeg står fortsatt på at Simen gjorde en meget god kamp. Selv om laget tapte. det er også problemene til de større avisene. Vanskelig å vurdere en kamp alene. Det er 22 mann du skal sette karakter på.
Fredd
Denne diskusjonen hadde vi før seriestart også, og da hadde INGEN medier eller mediefolk i hele landet peiling som tippet FFK til nedrykk :D
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 27 jul 04, 00:46
Endret: 27 jul 04, 00:48
enig i at simen gjorde en god kamp! Bora, håkan og lund hansen også! men den beste i går var vel ringberg....?
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
VG og dagbladet gidder jeg ikke irritere meg over lenger, dem har jo noen spillerbørser som er så hårreisende at det ikke går ann å få sagt det nok.
F-b og demokraten ser ut til å kaste terning i stedet for å sende en journalist oppover dem og. Billig måte å gjøre det på da:cool:
Latterlig!
Bjørnar er en god spiller, men han dominerte vel ikke akkurat mot Storflor..
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Opprinnelig postet av Kristian B
FFK-Thomas:, Du kan ærlig talt ikke mene at Simen ikke fikk til noen ting mot norges beste midtbane. Avgjørende taklinger,og ikke minst FIGHTERVILJE synes jeg Simen viste mye av mot rbk!
VG og dagbladet gidder jeg ikke irritere meg over lenger, dem har jo noen spillerbørser som er så hårreisende at det ikke går ann å få sagt det nok.
F-b og demokraten ser ut til å kaste terning i stedet for å sende en journalist oppover dem og. Billig måte å gjøre det på da:cool:
Latterlig!
Ja, det mener jeg. Brenne var ikke spesielt god. Eller, når var han det? I de 80 av 90 minuttene vi ble trillet over på midten? Det er ikke bare hans feil - at vi stiller med to spillere sentralt mot deres tre er ikke et godt sjakktrekk.
Jeg registrer at du rakker ned på våre lokale aviser og riksavisene. Med andre ord; "alle" tar feil.
Det er greit nok. Vi har alle lov til å ha en mening. Og jeg forsvarer din rett til å ha den meningen du har, men også min egen rett til å være uenig :)
Synes faktisk Vg og dagbladet har vært værst, men lokalavisene er ikke stort bedre viser det seg!!
Og ja du har din fulle rett til å være uenig selv om det du sier rett og slett er feil!:cool:Ingen sure miner. Hehe!!
Opprinnelig postet av Kristian B
ffk-thomas: Ja jeg rakker faktisk ned på så og si alle aviser når det gjelder spillerbørsene deres! Det er faktisk ikke så rart når omtrent alle har totalt forskjellige spillerbørser!(Nå mener jeg generelt over!)
Synes faktisk Vg og dagbladet har vært værst, men lokalavisene er ikke stort bedre viser det seg!!
Og ja du har din fulle rett til å være uenig selv om det du sier rett og slett er feil!:cool:Ingen sure miner. Hehe!!
Jeg vet at blant andre VG og Dagbladet har folk, i tillegg til journalist, som registrerer hver eneste pasning, løp, og så videre, slik at spillerbørsen og analysen skal bli mest mulig riktig.
Hvis de da likevel er "verst", som du skriver, så kan tydeligvis ikke fagfolkene jobben sin ;)
Da vil jeg heller snu det på hodet og si at VG og Dagbladet er best, med lokalavisene våre rett under.
brenne var grei, helt på det jevne som han har vist denne sesongen uten å utmerke seg, det har han kun gjort i en kamp. Bjørnar burde hatt
terningkast 1, total rundingsbøye.
Bora og Ringberg var de beste. Risholt burde fått en 2`er.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914