Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva driver journalistene egentlig med??

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 28 jul 04, 16:21
Endret: 28 jul 04, 16:25
Kaster meg inn i diskusjonen, med mine synspunkter prestasjonene til noen av guttæne... Jeg var selv på Lerkendal og har også sett alle hjemmekampene iår så jeg mener jeg har noe å sammenligne med.

Problemet til Simen Brenne, slik jeg ser det er at han fører ballen alt for mye og lenge. Dette kunne man også se på Lerkendal. Jeg mener allikevel at han spilte en av sine beste kamper iår. Mener han løp mer, takla mer og vant flere dueller enn det jeg har sett tidligere i sesongen. Hadde bare Eggen fått ham til å spille fra seg ballen tidligere (gutten har jo en brukbar pasingsfot) tror jeg han kunne blitt en relativt bra tippeligaspiller.

Synes også at Söder var positiv ifht hva han har vist tidligere iår, selv om det kanskje ikke skulle så mye til for Söder å forbedre seg. Mot RBK så synes jeg han ihvertfall han gjorde et ærlig forsøk på å jobbe og gå i dueller, selv om han som oftest kom til kort mot sterke RBKspillere.

Med unntak av førsteomgangen til Bjørnar, mener jeg Risholt var banens dårligste. Tror aldri jeg har sett ham så anonym.

Ringberg jobba og slet som vanlig. De som kritiserer Ringberg bør følge med KUN ham en kamp. Han er stort sett over hele banen. Med tanke på hans mangel på hurtighet, mener jeg dette er veldig bra jobbet. Jeg synes likevel det er synd at han får slike arbeidsoppgaver av Eggen ettersom han er viktig foran og all denne defensive jobbingen helt sikkert går utover det offensive. Det er ikke så ofte han rekker helt frem igjen. (Jeg skjønner jo hvorfor han får de defensive oppgavene, men jeg skulle ønske at vi ikke hadde trengt ham der bak)

Lund Hansen virka, etter en litt rusten start, som en god keeper. Utover i kampen hadde han flere gode redninger. Jeg tror oppriktig at han kan gi Steinar bedre konkurranse enn det Rotevatn klarte. (Og Christian Petersen, det er helt undøvendig å spille ballen tilbake på venstrefoten til L Hansen, når du helt fint kan sparke den bort selv)

Selv prøvde jeg å følge spesielt med på Bora. Utfira det jeg så av duellspill, bevegelse, snakking, holdning etc, mener jeg at han uten tvil er en skikkelig forsterkning. Jeg mener han både har gode fotballferdigheter, men også han virka som en skikkelig ledertype)

Helt til slutt, en oppfordring til dere som er på tribunen. Jeg skal være enig i at det Vedbjørn Hagen har prestert i FFK ikke er godt nok i Tippeligaen, men det virker som om mange har bestemt seg på forhånd om at det han gjør er for dårlig uansett. La ham ihvertfall få gjøre sine feil før dere begynner å kritisere! Når han blir byttet inn på stadion og halve hovedtribunen sukker, tror dere ikke han hører det der han står ved midtstreken? Man trenger ikke vite mye om psykologi og prestasjonsmotivasjon for å skjønne hvordan dette påvirker... Nei, prøv for en gangs skyld og støtt ham litt istedet og gi ham en sjanse til å prestere (evt feile), før dere kritiserer! Da vil vi kanskje få se en bedre Hagen også...

Dette ble lengre enn jeg hadde tenkt folkens. Jeg tar uansett gjerne imot synspunkter på det jeg har skrevet...

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914