Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva driver journalistene egentlig med??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 26 jul 04, 13:42
Er de i det hele tatt på kamp eller?? Synes Simen Brenne spilte en av sine bedre kamper i FFK-trøya, også blir han belønnet med rævva poeng på børsn i både F-b og Demokraten!!

Følge med på kampem er en fin ide!!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 26 jul 04, 15:23
100 % enig. Flere andre jeg er uenige i og. Som vanlig er det best å holde seg til børsen på sida her :)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 jul 04, 15:27
Gjett hvem som fikk best karakter (sammen med Lund Hansen) av Trond Johansen. ;)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 26 jul 04, 16:37
Må slenge meg med her selv. Simen får 4 hvis han er god, 3 hvis han spiller en helt ok kamp. Samma med Pål. Gjør knapt en feil og får ofte 3.
Tror journalistene er veldig opptatt av enkeltmannsprestasjoner.

Ære være plankebyen!

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04

Lagt til: 26 jul 04, 17:00
simen har ikke spilt en bra kamp spør du meg. kosso har derimot gjort det godt selv med en nedadstigende form kurve får jo også han sjelden bedre enn 3.. fotball er et spill hvor man må lese mellom linjene.. Det er jo litt påfallende at hvis du scorer et mål så er bra terning med en gang selv om du har vært usynlig nesten hele kampen.. feks håkan sist kamp

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 26 jul 04, 17:06

Simen Brenne gjorde sin absolutt beste kamp for FFK. Var mange ganger defensivt å hentet ballen. Flere avgjørende taklinger. Klart FFKs beste i går. Bora gjorde også en god kamp tiol tross for straffemissen.

Fredd

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 26 jul 04, 18:24
Det er vel akkurat derfor avisene har spillerbørser - fordi de vet at alle leser dem og diskuterer.

Brenne fikk vel et stykke under middels i VG og Dagbladet også. Har alle feil, da, og du rett?

Nei, vi får aldri en god "fasit" når det gjelder spillerbørser. Men Brenne spilte på en midtbane mot tre av norges aller beste midtbanespillere - og fikk til svært lite og laget tapte 3-1. Og heller ikke nærheten av seier. Da har man ikke spilt bra

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 26 jul 04, 18:31

Greit nok i F-B men mye av problemet hos de større avisene er at de ikke kjenner igjen spillerene på avstand. Eks. Dagbladet etter uavgjort mot Bærum i fjor. Stor overskrift: Dadason-debut ingen suksess. Stort bilde av Helland. Under stod det også at det var bilde av Dadason.

Vg. Etter kampen mot Molde. Bildet av Czwartek med Blomster i hånda. Under stod det at det var Helland.

Jeg står fortsatt på at Simen gjorde en meget god kamp. Selv om laget tapte. det er også problemene til de større avisene. Vanskelig å vurdere en kamp alene. Det er 22 mann du skal sette karakter på.

Fredd

ffk-thomas

A-lagspiller

Lagt til: 26 jul 04, 18:34
Kanskje de større avisene har bedre forutsetninger for å sammenlikne spillerne fordi de ser "alle" i hver serierunde?
Denne diskusjonen hadde vi før seriestart også, og da hadde INGEN medier eller mediefolk i hele landet peiling som tippet FFK til nedrykk :D

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 26 jul 04, 21:16
Jeg synes hele midtbanen var under pari. Her skorter det mye på jobbinga. Jeg synes det begynner å bli et vedvarende problem dette her. Risholt har også mista gløden nå. Trengs snart nytt blod der også. Midtbanen skal liksom være limet mellom forsvar og angrep, og her skorter det mye etter min mening.:confused:

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 jul 04, 21:32
Det mest komiske med spillebørser fra Rosenborg-kampen er vel at Nettavisen presterte å gi Bjørnar 5 - best i forsvaret vårt, altså. De andre fikk 4...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 27 jul 04, 00:46
Endret: 27 jul 04, 00:48
Ja det er ganske godt gjort..... he he, bjørnar slet i denne kampen, en 3 på børsen holder der...

enig i at simen gjorde en god kamp! Bora, håkan og lund hansen også! men den beste i går var vel ringberg....?

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Kristian B

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jul 04, 12:03
Endret: 27 jul 04, 12:05
FFK-Thomas:, Du kan ærlig talt ikke mene at Simen ikke fikk til noen ting mot norges beste midtbane. Avgjørende taklinger,og ikke minst FIGHTERVILJE synes jeg Simen viste mye av mot rbk!

VG og dagbladet gidder jeg ikke irritere meg over lenger, dem har jo noen spillerbørser som er så hårreisende at det ikke går ann å få sagt det nok.

F-b og demokraten ser ut til å kaste terning i stedet for å sende en journalist oppover dem og. Billig måte å gjøre det på da:cool:

Latterlig!

Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03

Lagt til: 27 jul 04, 14:42
Bjørnar er faktisk på rundens lag i Nettavisen! Sier jo litt om den avisa..
Bjørnar er en god spiller, men han dominerte vel ikke akkurat mot Storflor..

En Annen Planke

Juniorspiller

Lagt til: 27 jul 04, 15:16
Synes Brenne gjorde en ok kamp jeg også. Men ellers er vel de fleste enige med FB i at Markus var lagets beste?

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.

ffk-thomas

A-lagspiller

Lagt til: 27 jul 04, 16:49
Opprinnelig postet av Kristian B
FFK-Thomas:, Du kan ærlig talt ikke mene at Simen ikke fikk til noen ting mot norges beste midtbane. Avgjørende taklinger,og ikke minst FIGHTERVILJE synes jeg Simen viste mye av mot rbk!

VG og dagbladet gidder jeg ikke irritere meg over lenger, dem har jo noen spillerbørser som er så hårreisende at det ikke går ann å få sagt det nok.

F-b og demokraten ser ut til å kaste terning i stedet for å sende en journalist oppover dem og. Billig måte å gjøre det på da:cool:

Latterlig!

Ja, det mener jeg. Brenne var ikke spesielt god. Eller, når var han det? I de 80 av 90 minuttene vi ble trillet over på midten? Det er ikke bare hans feil - at vi stiller med to spillere sentralt mot deres tre er ikke et godt sjakktrekk.

Jeg registrer at du rakker ned på våre lokale aviser og riksavisene. Med andre ord; "alle" tar feil.
Det er greit nok. Vi har alle lov til å ha en mening. Og jeg forsvarer din rett til å ha den meningen du har, men også min egen rett til å være uenig :)

Kristian B

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jul 04, 18:33
Endret: 27 jul 04, 18:34
ffk-thomas: Ja jeg rakker faktisk ned på så og si alle aviser når det gjelder spillerbørsene deres! Det er faktisk ikke så rart når omtrent alle har totalt forskjellige spillerbørser!(Nå mener jeg generelt over!)
Synes faktisk Vg og dagbladet har vært værst, men lokalavisene er ikke stort bedre viser det seg!!
Og ja du har din fulle rett til å være uenig selv om det du sier rett og slett er feil!:cool:Ingen sure miner. Hehe!!

ffk-thomas

A-lagspiller

Lagt til: 28 jul 04, 11:29
Opprinnelig postet av Kristian B
ffk-thomas: Ja jeg rakker faktisk ned på så og si alle aviser når det gjelder spillerbørsene deres! Det er faktisk ikke så rart når omtrent alle har totalt forskjellige spillerbørser!(Nå mener jeg generelt over!)
Synes faktisk Vg og dagbladet har vært værst, men lokalavisene er ikke stort bedre viser det seg!!
Og ja du har din fulle rett til å være uenig selv om det du sier rett og slett er feil!:cool:Ingen sure miner. Hehe!!

Jeg vet at blant andre VG og Dagbladet har folk, i tillegg til journalist, som registrerer hver eneste pasning, løp, og så videre, slik at spillerbørsen og analysen skal bli mest mulig riktig.
Hvis de da likevel er "verst", som du skriver, så kan tydeligvis ikke fagfolkene jobben sin ;)
Da vil jeg heller snu det på hodet og si at VG og Dagbladet er best, med lokalavisene våre rett under.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 28 jul 04, 12:00
Endret: 28 jul 04, 12:01
Var på lerkendal og så kampen, og mener at demokraten hadde den beste vurderingen av spillerene i denne kampen

brenne var grei, helt på det jevne som han har vist denne sesongen uten å utmerke seg, det har han kun gjort i en kamp. Bjørnar burde hatt
terningkast 1, total rundingsbøye.
Bora og Ringberg var de beste. Risholt burde fått en 2`er.

Kristian B

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jul 04, 12:16
Enig i at Bora og Ringberg var de beste VED SIDEN av Brenne og kanskje Lund Hansen, selv om han gjorde noe rart!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914