Husk meg
Brukernavn
Passord

egil roger har mista trua!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04

Lagt til: 25 jul 04, 21:20
før kampen molde brann, fikk drillo spørsmålet: er det nå kjørt for ffk? JA... kom det kontant fra drillo!

håper vi i løpet av høstsesongen får gitt han svar på tiltale, ved å beholde plassen i tl!

likte dårlig at BG slo odd!

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 25 jul 04, 21:26
:ffk: klarer seg like godt uten trua til Fjotten med pælane!

...akkurat som kampen mot RBK avgjorde hvorvidt vi skulle klare oss eller ikke:confused:

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 25 jul 04, 23:23
Drit i Drillo!!! ikke bare står han for dritt-fotball, han er kommunist også! ;)

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 26 jul 04, 05:25
Har enorm respekt for Drillo! Og dritt-fotball er det ikke! Men orker ikke den diskusjonen nok en gang.

Ære være plankebyen!

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 26 jul 04, 06:33
FFK må vinne neste kamp ellers er det kjørt, vi henger i en vanvittig tynn tråd nå, men mirakler har skjedd før, tror jeg...

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 26 jul 04, 08:30
Hva er galt med å være kommunist, hadde du kanskje vært mere fornøyd med drillo vis han var fascist??

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 26 jul 04, 10:49
Fordi om jeg kaller meg antidrillo, så har jeg dyp respekt for mannens politiske synspunkt. Det er fotball. filosofien hans jeg mener er kjedelig.
PS han burde foresten ikke slått lagt med Anato.... Høybråthen i røykegetsen. Det viser etter min mening sneversyn & manglende toleranse.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 26 jul 04, 11:00
Dette er ikke plassen for politisk debatt.. Hehe

:ffk::p

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 26 jul 04, 12:20
"Drillos" klarte 3-0 mot Tromsø. Trur nok vi supportere (iallefall på bortebane) hadde tålt litt mer møkkafotball av laget vårt.... Solbakken er jo erklært som trenergeni av rikspressen!!

Stadion på FMV!

kjell

A-lagspiller

Lagt til: 26 jul 04, 13:37
Solbakken er veldig dyktig han. Imponerende hva han fått til. Og "møkkafotball" som du sier, regner med du sikter til gjennombruddshissig fotball, så er det ofte mye bedre enn å tape hver kamp.

Ære være plankebyen!

Svein

A-lagspiller

Lagt til: 26 jul 04, 14:06
Endret: 26 jul 04, 14:07
"Alle" spyr av Drillo/Semb-systemet. Solbakken bruker det, og lykkes. HamKams ene supporter jubler. Vi griner.
Jeg tror vi (supporterne)tåler å kjøre 10-0-0 i noen kamper hvor det er nødvendig. Litt satt på spissen...

Stadion på FMV!

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 26 jul 04, 14:18
Egil Olsen står ikke for møkkafotball. Han står for "å gjøre gråsten til gull". Spillestilen som ble brukt på landslaget når han var sjef var ikke "Drillo-stilen", det var stilen til det norske landslaget. Hvis Drillo hadde hatt ansvaret for ballsikre, pasningssikre og hurtige spillere ville Norge aldri ha spilt som de gjorde.

At han er kommunist er vel ikke noe verre enn noe annet, for å si det sånn. Kanskje tilogmed bedre.

Når det gjelder møkkafotball, så er jeg av den formening at man *kan* ty til møkkafotball innimellom, men hvis det blir standarden mer enn unntaket så kan man like godt la være å spille fotball. Rett og slett. Det er så uendelig mye mer med fotball enn resultater.

kjell

A-lagspiller

Lagt til: 26 jul 04, 15:16
Vær så snill og ikke kall det møkkafotball. Det er til tider svært effektivt. Se på Hellas, Norge og Lillestrøm. Det er mål som telles, ikke korte dristige baller og driblinger på midtbanen som har noe å si.

Ære være plankebyen!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 26 jul 04, 17:02
det blir for idiotisk å kalle det møkkafotball når det er effektivt...Og NEI,fotball er ikke så mye mer enn resultater..:,Det som til syvende å sisst teller...:ffk:

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 26 jul 04, 18:47
Opprinnelig postet av antidrillo
Fordi om jeg kaller meg antidrillo, så har jeg dyp respekt for mannens politiske synspunkt. Det er fotball. filosofien hans jeg mener er kjedelig.
PS han burde foresten ikke slått lagt med Anato.... Høybråthen i røykegetsen. Det viser etter min mening sneversyn & manglende toleranse.

...for min egen del synes jeg det er sneversyn og manglende toleranse av røykerne å forpeste meg og andre ikke-røykere med kreftpinnene sine. Men det er en annen sak ;)

Egil Olsen er jo meningsberettiget som alle andre mennesker.
Faktum er vel at det er nettopp den "møkkafotballen" som hadde holdt FFK unna nedrykk

Svein

A-lagspiller

Lagt til: 27 jul 04, 07:54
Opprinnelig postet av A9
det blir for idiotisk å kalle det møkkafotball når det er effektivt...Og NEI,fotball er ikke så mye mer enn resultater..:,Det som til syvende å sisst teller...:ffk:

... men hvor utrolig upopulære slike lag blir, bryr vi oss ikke om?

Stadion på FMV!

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 27 jul 04, 09:57
Godt sagt, Svein. Vi vil ikke ha en fotballklubb som spiller en type fotball som gjør at det kun er subb og pøbel som i mangel av noe annet å gjøre går på kamp for å "heie" på sitt lag annenhver søndag.

Hvis tippeligalagene/NFF hadde begynt å tenke litt langsiktig utifra forutsetningene vi har her i landet ville det kommet mer folk over en lenger periode, det er jeg sikker på. Den idiotiske Solbakken-filosofien undergraver fotballen. Om ikke på kort sikt, så i hvertfall på lang sikt.

Det å påstå at fotball bare er resultater er jo som å påstå at livet bare er det som ender opp på gravstenen, for svarte.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jul 04, 10:10
Enig, den stiller jeg meg bak også..

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 27 jul 04, 10:35
Uansett om det er møkkafotball eller ikke. Slik tabellen ser ut nå hadde jeg helst sett at FFK hadde spilt på samme måte hvis det kunnde berget plassen.
Siden FFK ikke klarer å kapre poeng med dagens spillerstil så kanskje ikke vi har de helt rette spiller typene? Kanskje vi kunne gjort det bedre med møkka fotball i år, så får vi spille attraktiv fotball når laget har blitt litt bedre?

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 27 jul 04, 16:52
Dette er morsomt. Ham-Kam spiller ikke møkkafotball, er "idiotisk" eller undergraver noe som helst. Det kalles taktisk klokskap å holde sentrale Tromsø-spillere ute av kampen slik at de vinner.
Hadde vi hatt det samme ville vi ikke rykket ned. Men for all del; det er kanskje bedre å rykke ned enn å spille smart ut fra forutsetningene?

kjell

A-lagspiller

Lagt til: 27 jul 04, 17:11

... men hvor utrolig upopulære slike lag blir, bryr vi oss ikke om?[/quote]

Samma hva andre synes om oss spør du meg. Folk klager alltid over dårlig fotball det er visst laget får det til. Får de ikke resultater så holder folk kjeft. Misunner vel Lillestrøm og Kamma alle poenga dem har da kanskje....

Ære være plankebyen!

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 27 jul 04, 17:22
All ære til Drillo og det norske landslaget, og det de fikk til. De løftet Norge mange klasser, og det var veldig morro for oss, så lenge det varte. Men vi fikk ikke så mange tilhengere utenfor landets grenser akkurat. Når så Semb (som er ultradefensiv og etter min mening manglet en offensiv plan/tanke) tok over, gikk det nedover med Norge. De ble til og med pepet av Ullevål, av egne supportere.

Solbakken har gått i "god skole" men laget hans spiller vel litt mer gjennombruddshissig og effektiv fotball, litt mer likt Drillos.

Det er alltid lettere å ødelegge motstandernes mulighet til å spille god fotball, enn det er å være kreativ og skape noe på egenhånd. Men det er veldig lite utviklende. Man utvikler ikke egne, eller lagets, ferdigheter på den måten.

Og fotball er så mye mer enn bare resultatet. Hvor mange gadd betale i dyre dommer for å se Norge under Semb, drepe kamp etter kamp, for å berge ett poeng, eller tape 1-0? Det ble færre og færre.

I gitte situasjoner er det helt ok å spille defensiv fotball. Men grunntanken bør være å spille positiv og offensiv fotball. Da kan man utvikle seg til et bedre lag, det gavner laget på lang sikt, og fører til mer penger i kassa på grunn av større publikumstall og man blir mer attraktiv for sponsorer.

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914