egil roger har mista trua!
håper vi i løpet av høstsesongen får gitt han svar på tiltale, ved å beholde plassen i tl!
likte dårlig at BG slo odd!
---------------------------
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
...akkurat som kampen mot RBK avgjorde hvorvidt vi skulle klare oss eller ikke:confused:
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ære være plankebyen!
PS han burde foresten ikke slått lagt med Anato.... Høybråthen i røykegetsen. Det viser etter min mening sneversyn & manglende toleranse.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
:ffk::p
Stadion på FMV!
Ære være plankebyen!
Jeg tror vi (supporterne)tåler å kjøre 10-0-0 i noen kamper hvor det er nødvendig. Litt satt på spissen...
Stadion på FMV!
At han er kommunist er vel ikke noe verre enn noe annet, for å si det sånn. Kanskje tilogmed bedre.
Når det gjelder møkkafotball, så er jeg av den formening at man *kan* ty til møkkafotball innimellom, men hvis det blir standarden mer enn unntaket så kan man like godt la være å spille fotball. Rett og slett. Det er så uendelig mye mer med fotball enn resultater.
Ære være plankebyen!
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av antidrillo
Fordi om jeg kaller meg antidrillo, så har jeg dyp respekt for mannens politiske synspunkt. Det er fotball. filosofien hans jeg mener er kjedelig.
PS han burde foresten ikke slått lagt med Anato.... Høybråthen i røykegetsen. Det viser etter min mening sneversyn & manglende toleranse.
...for min egen del synes jeg det er sneversyn og manglende toleranse av røykerne å forpeste meg og andre ikke-røykere med kreftpinnene sine. Men det er en annen sak ;)
Egil Olsen er jo meningsberettiget som alle andre mennesker.
Faktum er vel at det er nettopp den "møkkafotballen" som hadde holdt FFK unna nedrykk
Opprinnelig postet av A9
det blir for idiotisk å kalle det møkkafotball når det er effektivt...Og NEI,fotball er ikke så mye mer enn resultater..:,Det som til syvende å sisst teller...:ffk:
... men hvor utrolig upopulære slike lag blir, bryr vi oss ikke om?
Stadion på FMV!
Hvis tippeligalagene/NFF hadde begynt å tenke litt langsiktig utifra forutsetningene vi har her i landet ville det kommet mer folk over en lenger periode, det er jeg sikker på. Den idiotiske Solbakken-filosofien undergraver fotballen. Om ikke på kort sikt, så i hvertfall på lang sikt.
Det å påstå at fotball bare er resultater er jo som å påstå at livet bare er det som ender opp på gravstenen, for svarte.
Siden FFK ikke klarer å kapre poeng med dagens spillerstil så kanskje ikke vi har de helt rette spiller typene? Kanskje vi kunne gjort det bedre med møkka fotball i år, så får vi spille attraktiv fotball når laget har blitt litt bedre?
Hadde vi hatt det samme ville vi ikke rykket ned. Men for all del; det er kanskje bedre å rykke ned enn å spille smart ut fra forutsetningene?
... men hvor utrolig upopulære slike lag blir, bryr vi oss ikke om?[/quote]
Samma hva andre synes om oss spør du meg. Folk klager alltid over dårlig fotball det er visst laget får det til. Får de ikke resultater så holder folk kjeft. Misunner vel Lillestrøm og Kamma alle poenga dem har da kanskje....
Ære være plankebyen!
Solbakken har gått i "god skole" men laget hans spiller vel litt mer gjennombruddshissig og effektiv fotball, litt mer likt Drillos.
Det er alltid lettere å ødelegge motstandernes mulighet til å spille god fotball, enn det er å være kreativ og skape noe på egenhånd. Men det er veldig lite utviklende. Man utvikler ikke egne, eller lagets, ferdigheter på den måten.
Og fotball er så mye mer enn bare resultatet. Hvor mange gadd betale i dyre dommer for å se Norge under Semb, drepe kamp etter kamp, for å berge ett poeng, eller tape 1-0? Det ble færre og færre.
I gitte situasjoner er det helt ok å spille defensiv fotball. Men grunntanken bør være å spille positiv og offensiv fotball. Da kan man utvikle seg til et bedre lag, det gavner laget på lang sikt, og fører til mer penger i kassa på grunn av større publikumstall og man blir mer attraktiv for sponsorer.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914