Husk meg
Brukernavn
Passord

RBK - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 25 jul 04, 20:05
Ser ut til at jeg får gleden av å starte en RBK-FFK tråd...så ble det tap igjen, men det var vel ganske forventet. Men jeg liker ikke måten vi taper på...det ser jo ut som om man er akkurat like dårlig på markering innenfor egen 16-meter som man var tidligere, selv med ny "forsvarssjef" på plass...

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 25 jul 04, 20:16
Nytt tap ja... men det var vel forventet mot RBK på Lerkendal.

Jeg reagerte også på markeringene, eller rettere sagt mangel på markeringer, innenfor egen 16-meter ved RBK`s scoringer, utifra bildene som ble vist på TV.

Nå har jo ikke Zivkovic vært mange dagene sammen med nye lagkamerater, og det tar jo litt tid å bli kjent både med spillere og spillestil. Får bare håpe at forsvaret setter seg ganske kjapt nå. Skal vi ha noe håp, og mulighet, for spill i Tippeligaen neste år, MÅ det bli tre poeng mot Molde på Stadion til helga!

Laga foran oss på tabellen har heller ikke plukka så mange poeng, men de tar et og annet poeng oftere enn oss. I dag ble det tre poeng til Glimt og Stabæk, og vi har nå 6 poeng opp til sikker plass. Blir det ikke seier mot Molde, begynner det å se stygt ut.

La oss håpe at FFK blir høstens formlag! Hvis ikke, blir det nok 1. divisjonsspill neste år. Men det er ikke noen krise. Det er et steg tilbake, men ikke verdens undergang. Bare vi rykker rett opp igjen, så kan vi debutere på ny Stadion i TL 2006....

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 25 jul 04, 20:19
Synd med straffa.men om ikke keeper hadde hatt ørten benparader hadde talla vært stygge..
Lurer på hva hagen tenker når han plasserer seg 10 meter unna de som la innlegget til 3-0..
Plasseringsevne er jo totalt mangelvare.

Om vi rykker ned er det likevel stadion hver gang:ffk:

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 25 jul 04, 20:29
Tror på at vi berger plassen, RBK på Lerkendal var jo ikke laget vi skulle slå..

Men...ifølge tv-bildene hadde FFK nok av sjanser, spesielt første omgang, og sjansene må omsettes i scoringer!

Likte dårlig det vi fikk se av forsvars-spillet på RBK`s mål, det har jo blitt satsa ganske mye på det defensive i det siste. Og at vår nye "stjerne" debuterte med ett latterlig straffe-spark er skremmende, håper ikke det vil påvirke selvtilliten hans!

For nå er RBK-kampen over, det er NÅ vi skal begynne å vinne de kampene som må til for å overleve i det gode selskap!

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04

Lagt til: 25 jul 04, 20:40
burde nok hentet en eller to med offensive kvaliteter også for å overleve tror jeg

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 25 jul 04, 20:43
Nettopp... poenget er vel å score mer enn motstanderen, ikke slippe inn færre mål...

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04

Lagt til: 25 jul 04, 21:27
nå var det jo ikke antall mål som var det store problemet ffk hadde, i forhold til de andre lagene i tl, men evnen til å tette igjen bakover!

syntes bora klarte seg bra i dag, med tanke på hvor liten tid han har hatt sammen med laget!
mener han ikke burde ha tatt straffa, men hadde sikkert ment noe annet om han hadde scoret!!:D

viktig at vi tar mold til søndag nå!

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 25 jul 04, 23:16
Endret: 25 jul 04, 23:18
Bora gjorde en helt grei kamp, bortsett fra straffa selvfølgelig. Han var den beste i forsvaret etter min mening.
Mot Molde mener jeg at både Peters og Bjørnar bør benkes, for de gjorde ikke gode kamper i dag. Særlig bjørnar fikk virkelig kjørt seg i 1.omgang. Inn med Barrett og helland.

Lund Hansen gjorde en meget god kamp i mål. Hadde mange fantastiske redninger.

Ellers synes jeg Brenne var positiv i dag, og Håkan var bedre enn på lenge.

det første målet må peters/bjørnar ta på sin kappe, først og fremst peters. johnsen står helt alene mens de står og ser på.
andre målet er etter en opprulling på venstre, og bjørnar/peters må igjen ta på seg mesteparten av skylden.
på det tredje målet er det czwartek som ikke holder markeringa, mens Vebjørn står 10 meter i fra han som slår innlegget og lar han slå inn helt upressa.

Her har Eggen mye å ta tak i!!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04

Lagt til: 26 jul 04, 09:56
Opprinnelig postet av shaggy
nå var det jo ikke antall mål som var det store problemet ffk hadde, i forhold til de andre lagene i tl, men evnen til å tette igjen bakover!

nei, men ved å forsterke bak så har vi forhåpentligvis nærmet oss de andre lagene deffensivt, men for å plukke 21 poeng på elleve kamper nå så trengs det egentlig mer enn bare å komme på samme nivå som de andre, man må faktisk heve seg til et nivå langt over gjennomsnittet til de andre tippeligalagene. da må man ha spisskompetanse i alle ledd, og etter mitt syn så er verken midtbana eller angrepet gode nok til å vinne 7 av 11 kamper i høst

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 26 jul 04, 10:53
Jeg tror faktisk ikke FFK klarer å få bukt med problemene sine iløpet av resterende kamper, tror faktisk den eneste muligheten vi har må bli å prøve å ha ballen mest mulig i laget, skåre mere en motstandern, og å slutte å gi fra seg ballen i ugunstige situasjoner.
Vet at det er lettere å skrive det enn å gjenomføre det.
Defansivt så vil jeg tro at FFK er som et middels 1 divisjonslag.

Men offansivt så er vi blant landets beste.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914