Stadion: Hva skjer?
Noen som er informert om hva som skjer i kulissene??
---------------------------
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Alle møter hittil har vært positive, iflg. Bjørn Jensen.
Det er lagt opp til ukentlige møter ut hele august. FFK`s forhandlingskomite har vært på befaring i Stavanger og fått med seg nyttige impulser fra den nye stadion der.
Alt ser forløpig positivt ut og det går mot nytt stadion på FMV, som skal stå ferdig april 2006. Hurra!!! :D:D:ffk:
Det er lagt opp til ukentlige møter ut hele august. FFK`s forhandlingskomite har vært på befaring i Stavanger og fått med seg nyttige impulser fra den nye stadion der.
Alt ser forløpig positivt ut og det går mot nytt stadion på FMV, som skal stå ferdig april 2006. Hurra!!! :D:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Høres bra ut #1 !
Håper at de får opp farten slik at de holder denne tidsplanen, gleder meg allerede til april 2006. Serieåpning mot et eller annet lag og 3 poeng i solskinn og byen pyntet i rødt og hvitt.
Håper at de får opp farten slik at de holder denne tidsplanen, gleder meg allerede til april 2006. Serieåpning mot et eller annet lag og 3 poeng i solskinn og byen pyntet i rødt og hvitt.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Høres hærlig ut det der, Anduril. Hadde vært helt topp. Og helst i TL.:ffk::ffk:
Hadde vært mye bedre med stadion der den ligger.. Med sjela si.. Hva skal man med ny stadion hvis man ikke klarer og gjøre det bedre enn man gjør. Bruk alle krefter på tl istede. Og fotsett med utbyging av holmen
Opprinnelig postet av joko
Hva skal man med ny stadion hvis man ikke klarer og gjøre det bedre enn man gjør.
Det kalles utvikling...
Det beste for klubben, og for byen, er ny stadion på FMV!
jo helt enig men er ikke det å begynne i feil ende. Er det ikke bra nok på holmen som det etter dagens behov.. Stable et bra lag på banen som kan hevde seg over tid.. Feks viking stadion , røkkeløkka, og etter hvert bluedream arena(kanskje går i vasken). Men poenget er at dette er lag som er vel etablerte og som da utvider sin virksomhet. Det er mange stadioner i TP som er dårligere rustet med tanke på alder og kapasitet.. Baner som ikke er rene fotball arenar engang.. På holmen er det knall bra og billig.. Må begynne i riktig enda..
Opprinnelig postet av joko
Hadde vært mye bedre med stadion der den ligger.. Med sjela si.. Hva skal man med ny stadion hvis man ikke klarer og gjøre det bedre enn man gjør. Bruk alle krefter på tl istede. Og fotsett med utbyging av holmen
Helt uenig. Man kan ikke se oppføring av nytt stadion i et så kort og snevert perspektiv. Et nytt stadion er noe vi bygger for flere tiår frem i tid, da kan man ikke tenke på at man står i fare for å rykke ned i 2004. Det blir helt feil fokus.
Nytt stadion skal ikke komme som resultat av sportslig suksess, men sportslig suksess kommer delvis som et resultat av moderne stadion og fasiliteter. Det er noe som må ligge til rette for å bli en etablert toppklubb.
For by og klubb er det desidert beste valget FMV, og jeg er meget glad for at klubben ser ut til å gå for den løsningen.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Plankehaugen var i møte med klubben ang stadion igår. Der fikk vi legge frem en liten ønskeliste som vil bli tatt med i vurderingene når arkitektene skal sette igang med tegninger fra idag tror jeg. Det skal være mange forhandlingsmøter (5 stk) med Værste i løpet av august, og disse vil selvsagt bli viktige i forhold til hvilken retning stadionplasseringen vil ta. September kan kanskje bli en slags sjebnemåned.
Macka fra start!
Godt å høre at Plankehaugen blir tatt med fra starten av, slik at man får påvirka en ny stadion-plan til å innbefatte elementer som er viktige for supporterne, som plassering (som vel er det aller viktigste)...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Håper bare ikke det blir slik som i Molde, hvor det er i snitt 4500 på en stadion som tar 15000.. Det er lite motiverende for et lag når det ikke er mer 1/3 av stadion som er besatt... mister all personlighet og sjel.. Interessen får å gå påen stadion hvor det ikke er bra stemning er liten.. Det er mye som hadde vært fint men det er ikke alltid det nyeste og største som er det beste!?
Det tror jeg ikke vil skje i Fredrikstad, joko. Dersom vi spiller i Tippeligaen og det skal vi, vil snittet på hjemmekampene øke, tror jeg.
Se på Viking, de har aldri hatt så høyt snitt som nå, etter at de fikk nytt stadion.:D:ffk:
Se på Viking, de har aldri hatt så høyt snitt som nå, etter at de fikk nytt stadion.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Mener ikke å være negativ men forskjellen på Viking og ffk er at viking er jo et veletablert lag som har vært i TL så lenge man kan huske..
Mener bare at med de investeringer som er gjort på holmen samt yterligere neste år?( dra ut nye sitte seksjonen mot gravplassen(1500 til 2000) sitteplasser samt bygge ny klokke sving 4000-5000 plasser) vil det romme mer en nok til at det ikke blir fullt på holmen..
Mye billigre samt enklere.. Samtidig vil ffk ha en mye større aksjepost i stadion enn de vil få på fmv..
Også vil de beholde sjela og den gode stemningen og atmosfæren som de har..
Den kan de jo også klare og skape på fmv men den er jo veldig bra på holmen..
Mener bare at med de investeringer som er gjort på holmen samt yterligere neste år?( dra ut nye sitte seksjonen mot gravplassen(1500 til 2000) sitteplasser samt bygge ny klokke sving 4000-5000 plasser) vil det romme mer en nok til at det ikke blir fullt på holmen..
Mye billigre samt enklere.. Samtidig vil ffk ha en mye større aksjepost i stadion enn de vil få på fmv..
Også vil de beholde sjela og den gode stemningen og atmosfæren som de har..
Den kan de jo også klare og skape på fmv men den er jo veldig bra på holmen..
Hvilke forslag er det Plankehaugen har kommet med? Bare interessant å høre :-)
Personlig avventer jeg hele prosessen, støtter uansett, viktig med enighet hvis det skal bli en realitet! Eneste jeg er forundret over er at ikke man har tatt med tak, det ville vært fremtidsrettet og gitt FFK ett fortrinn. Også med tanke på andre ting, som konserter m.m.
Personlig avventer jeg hele prosessen, støtter uansett, viktig med enighet hvis det skal bli en realitet! Eneste jeg er forundret over er at ikke man har tatt med tak, det ville vært fremtidsrettet og gitt FFK ett fortrinn. Også med tanke på andre ting, som konserter m.m.
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914