Gjett hvem dommer vi fikk da
Det hadde vært værre med Espen Berntsen eller Tommy Skjerven.
---------------------------
Fredd
Tommy Skjerven hadde vært værst!! Makan til innsnevra tulling skal man lete veldig lenge etter!!
Men dommernivået i Norge er så dårlig at jeg rett og slett ikke gidde å bry meg om hvem som dømmer lenger, for dem dømmer rævva hele gjengen likevel!
Men dommernivået i Norge er så dårlig at jeg rett og slett ikke gidde å bry meg om hvem som dømmer lenger, for dem dømmer rævva hele gjengen likevel!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Enig med deg, Kristian B. Dommerstanden i Norge er ikke mye å rope hurra for.:confused:
Stort sett alltid enige vi se Rune:cool:
Pættærnæ døm hang og slang!!
Terje Hauge dømmer veldig bra internasjonalt, men er veldig variabel i den hjemlige serien, synes jeg.
Ofte dømmer han til fordel for vel etablerte lag som for eksempel Rosenborg, Vålerenga og Brann.
La oss håpe han i det minste er nøytral på søndag.
Men egentlig så skylder han oss å dømme klart til FFK`s fordel. :D:D:ffk:
Ofte dømmer han til fordel for vel etablerte lag som for eksempel Rosenborg, Vålerenga og Brann.
La oss håpe han i det minste er nøytral på søndag.
Men egentlig så skylder han oss å dømme klart til FFK`s fordel. :D:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Dommer og dommer, kall ham ikke dommer. En dommer skal være rettferdig, og det er aldri Terje Hauge. Han er livredd for at de etablerte lagen skal tape virker det som. Blåser jo 90 - 10 hele tiden mot FFK.
Faen også.....................
:ffk::ffk::ffk:
Faen også.....................
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Jeg synes Hauge gjør mye rart ute også jeg da, men det er han ikke alene om.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914