Husk meg
Brukernavn
Passord

Jørgen Pettersen leies ut

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 23 jul 04, 10:47
Endret: 23 jul 04, 11:37
Jørgen Pettersen

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 26 jul 04, 18:42
En veldig klok avgjørelse av både klubb og spiller. Det er tydelig at han får få sjanser resten av denne sesongen, og da er alternativet 2. laget og 3. divisjon.
For Jørgens utvikling er det suverent at han kan gå på lån til en av to lokale klubber som kjemper om opprykk til 1. divisjon.
Kvik har vel flere gode forsvarsspillere fra før enn Sparta?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 jul 04, 21:15
Denne nyheten har jo ligget ute en tredagers tid nå... Det siste er jo at Jørgen Pettersen har valgt Kvik Halden. Han kommer til å spille for Kvik mot FFK på onsdag. Treningskamp i Halden.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 27 jul 04, 10:41
Synes Jørgen startet sesongen godt. Trodde han kunne bli en "joker" for FFK i år, men ser ikke ut som han taklet å være "fast på laget" når Trondsen ble skadet.
Håper Jørgen får spilt på seg selvtillitt igjen i Kvik og kan komme tilbake til FFK og kjempe om plass på laget.
Han er utvilsomt et talent og han er Fredrikstad gutt! FFK trenger slike som han!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 jul 04, 16:04
Leser for øvrig på kvikhalden.no at de trolig henter Magnus Riis ut sesongen også. Jørgen P skal visstnok spille for FFK på onsdag og deretter en rekruttkamp for FFK før han blir Kvik-spiller.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914