Høstsesongen...
Tror de nye forsterkningene Bora Zivkovic, Wade Barret, Dagfinn Enerly og Aleksander L. Hansen kommer til å bli en hit på stadion i høst... tror virkelig Bora kommer til å styre forsvaret våres og med en venstre back som ikke blir dribbla på ræva hver kamp så tror jeg forsvaret kommer til å sitte....
Hva tror dere andre??? Rykker vi ned???
---------------------------
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
:ffk:
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Opprinnelig postet av Culemart
Hva tror dere andre? Rykker vi ned?Tja...
Tipper vi har 10% sjanse til å komme over streken som sikrer fornyet kontrakt og 25% sjanse til å klare en kvalifiseringsplass.
Ergo så tror jeg vi rykker ned...
FFK and Wisla Krakow forever...
Opprinnelig postet av Radoslaw
Ergo så tror jeg vi rykker ned...
håper inderlig at du tar veldig feil:confused:
selvsagt så tror jeg at vi klarer det:cool:
det er jo ikke mange kampene vi har vært totalt utspillt og det har jo vært bakover som har vært det største problemet.
gjenstår bare og se om det er nok med bora og wade til og tette igjen bakover
PISSBOY #1
Bajs är kul :)
epostadresse er jon.kilen@tiscali.no
Det ser jo lysere ut nå. Vi har fått en ny keeper som kan utfordre Steinar om plassen i mål, noe som er viktig.
Samtidig som vi muligens har klart å tette igjen de store hullende i forsvaret. Med Zivkovic og Barrett.
Framover vet vi at vi kan, og jeg tror at medisinen kan være å legge inn innlegg på baksiden av motstandernes forsvar fra Enerly mot Ringberg. West truer bakrommet, Ringberg blir en møtende spiss, som kan holde igjen ballen slik at vi får med oss kantene i angrep.
Joda, vi skal klare det.....
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Mister ALDRI troa før alt håp er ute!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Hadde jeg ikke valgt å tro, hadde jeg ikke kunnet oppleve den samme gleden. Med mindre det ville gitt meg en god følelse å si i november at "var det ikke det jeg sa". Det vil jeg ikke ha noen glede av.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av poppey
... og det har jo vært bakover som har vært det største problemet.
Ja nettopp, Poppey!
Skal ikke begynne med Drillo analyse her nå, men så vidt jeg har fått med meg ble Enerly brukt som høyreback mot LSK...(tilbake fra andre delen av jordkloden jeg nå se)
Disse forsterkningene skulle vært utgangspunktet FØR sesongen begynte...for å klare seg
Større mirakler har skjedd før, og jeg håper på et til i favør FFK!
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Dersom man ser på statistikker og matematiske utregninger, kan man risikere å ende opp med 10 % sjanse for det ene og 25 % sjanse for det andre, slik Radoslav har kommet frem til.
Det jeg synes er trist å konstatere er at noen av de såkalte supporterne som hele tiden har nederlags dømt FFK, legger større vekt på å få rett i sine spådommer enn det at FFK skal holde plassen i tippeligaen.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Men det kreves at vi vinner hjemmekampene og at vi i tillegg tar noen poeng borte... VIF, Sogndal, Stabæk, Lyn og Viking er alle lag som det absolutt er mulig å "stjele" poeng i fra, selv på bortebane, om vi får ting til å klaffe, så jeg synes vi har all grunn til å se positivt på resten av sesongen..
:ffk: i TippeLigaen også neste år!!!
:D
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914