Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvordan blir start 11`eren mot RBK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 21 jul 04, 01:22
Jeg håper Knut T. Eggen velger dise 11.

L. Hansen

P. A. Czwartek
B. Zickovic
R. Helland
B. Johannessen

D. Enerly
C. Petersen
R. Risholt
H. Søderstjerna

S. Brenne
B. West

Keepervalget er vel enkelt, man sender ikke en 16 åring i kampen mot løvene?

Pål A. er per dags dato den beste høyre backen vi har. Spiller stort sett på det gjevne og tørr og bli med offensivt.
Zivkovic virker som vår reddningsmann, og han er trolig ikke blitt kjøpt for å sitte på benken. I midtforsvaret bak sammen med Bora ville jeg valgt Helland, ingen annen spiller i FFK har opplevd mere enn ham på fotballbanen, det oser rutine. Helland kan være viktig å ha denne høsten. Håper at Zivkovic kan kompansere litt for Hellands hurtighetsproblemer. Etter å ha sett de to siste kampene så er det vel ingen bortsett fra Eggen selv som er i tvil om at Bjørnar bør spiller venstre back intill Barrett er klar.

Enerly vet vi hva kan på en god dag, han kjenner RBK og kan fore spissene våre med baller. Enerly kan bli avgjørende ved å slå baller i bakrommet bak Hoftun, der bør West lukte. Risholt er selvskrven på FFKs midtbane. Ved siden av ham synes jeg Peters bør spille, Tero K. har de siste kampene dabbet av prestasjonsmessig og jeg synes at Peters er et bedre alternativ per dags dato. Han bestitter noe av det en ledertype bør besitte, og hans vilje og tæl de siste kampene bør belønnes med en ny kamp fra start. Vi vet hva Peters presterte i fjor, god når han fikk spille sentralt, men forsvant når Eggen satt han på kanten. Peters er god når han får holde på ballen så la gutten gjøre det der han får muligheten til det., nemlig sentralt på midten. Samtidig har han fighter egenskapene som blir uhyre viktige i kampen om å overleve. Venstre kant, et av FFKs svakere ledd for tiden. Søderstjerna er desverre ikke bedre. Hadde han bare vært så god som han gir utrykk for etter hver eneste kamp. Synd han ikke gnistrer for jeg tror det bor mye i ham.

West er selvskreven, alltid et uromoment, bør utnytte Hoftuns tempoproblemer. Ringberg spiller dersom toa er frisk, ellers bør Brenne spille. Vi vet hva Brenne er god for på en god dag, bare han viser oss det litt oftere.

Men uansett lag, håper jeg FFK sanker hjem poeng på lerkendal.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 21 jul 04, 07:47
Jeg tror vi få se denne gjengen...

L. Hansen

P. A. Czwartek
B. Zickovic
C. Peters
B. Johannessen

D. Enerly
T. Koskela
R. Risholt
H. Søderstjerna

S. Brenne
B. Wes

Dersom KTE etter de siste kampene faktisk starter med Hagen eller Johnsen på v.back, så skjønner jeg ingenting... BJ har hamlet opp med RBK spillere tidligere og kommer garantert til å vokse i denne kampen...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 jul 04, 09:36
Helt 100% enig i din lag oppstilling Kej.

Bjørnar spillt meget bra i to kamper mot Rosenborg i år, så han er nok 1. valget når Barret ikke spiller. :D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 21 jul 04, 10:28
Enig meg KeJ jeg også. Det er det beste laget vi kan stille med med tanke på skadene vi har i stallen.

---------------------------

Fredd


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 jul 04, 10:57
I og med at Wade ikke skal spille mot RBK, så kunne lag oppstillingen sett slik ut.

L.Hansen

Pål Andre
Bora
Peters
Bjørnar

Enerly
Helland
Risholt
Gherland

West
Simen

Hadde denne gått igjennom i forhold til arbeidstilatelsen kunne det jo hende at Basma hadde blitt svimmel.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 21 jul 04, 12:37
Endret: 21 jul 04, 12:47
Jeg personlig hadde foretrukket følgende oppstilling;

........................Hansen.........................

Czwartek - Zivkovic - Helland - Johannessen
.......................Petersen........................

Enerly - Risholt - Brenne - Søderstjerna/Johnsen

..........................West..........................


En slags 5-4-1 variant,
...som raskt kan gjøres om til en offensiv 4-5-1 oppstilling. ;)

Så får det heller briste eller bære...

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 21 jul 04, 13:21
hansen

czwartek
bora
helland
johannessen

enerly
risholt
koskela
stian

west
simen

også vil jeg se et lekent innhopp fra en latinamerikaner.

---------------------------

med ffk til champions league!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 21 jul 04, 15:52
Ja, er det no håp for at McDonald blir klar? Eller ER han lkar??

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 jul 04, 17:25
Veger meg knut sin oppstilling,bare at jeg vil bytte ut koskela og sette inn Søderstjerna sentralt.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 21 jul 04, 18:51

Vet ikke om Søder er god nok sentralt. Mangler litt styrke i kroppen. Han blir for lett å få ut av balanse der tror jeg. Av naturlige årsaker. Men det er lov å prøve.

---------------------------

Fredd


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 jul 04, 19:36
Søderstjerna til å fore spissene med baller, og Risholt som maur defensivt.

cantona1

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 jul 04
Innlegg: 2

Lagt til: 21 jul 04, 19:37
Håper og tror at Helland og Peters ikke blir vraket. Vi trenger mer fysikk inn i laget. Spesielt i midtbaneleddet hvor jeg mener Helland kunne med hell være makker til Risholt og balansere denne. Det ville i tilfelle være på bekostning av Tero og jeg tviler på at Eggen vraker han selv om han kunne ha godt av og slite benken i noen kamper.

---------------------------

cantona


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 21 jul 04, 20:10
Jeg var og av den oppfatninga at Koskela burde sitte litt på benken og få Søder inn sentralt, men det skal uansett bli spennende å se hvordan ferien har påvirka de spillerne som har vært lavt nede formmessig.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jul 04, 22:53
du er vel ikke helt med du.. sett ikke ut koskela og søderstjerna sentralt det er en kjempe bom på mitten.. jeg vil ikke ha med søderstjerna på laget. han har ikke vist det han bør, men vi mangler noen på mitten slik at stjerna må spille..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 21 jul 04, 23:38
koskela passer best i spann med risholt denne kampen, rett og slett pga sin arbeidskapasitet. spesielt deffansivt bør man demme opp med to sentrale terriere mot en utrolig bevegelig rosenborgmidtbane.

regner med at spissmakkeren til west (simen?) kommer til å spille mer eller mindre offansiv midtbane foran de to nevnte.

selv har jeg lenge hatt trua på at håkan kan slå gjennom hvis han får spille sentralt, men har vel nå innsett at han ikke har kapasitet til å bli den "liraren" jeg hadde håpa på.

---------------------------

med ffk til champions league!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 22 jul 04, 01:11
Endret: 22 jul 04, 01:13
Lund Hansen

Czwartek
Zivkovic
Peters/Helland
Bjørnar

Enerly
Risholt
Helland/Peters
Brenne

West
Hornseth

Både Kosso og Søderstjerna bør settes på benken nå. Kosso har en veldig dalende formkurve. Stjerna har ikke vært spesielt god i år i det hele tatt, og har ikke fysikk nok til å spille mot rbk!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 22 jul 04, 01:42
Kaster meg inn i diskusjonen med min oppstilling :

Hansen

Czwartek - Bora - Helland - Hagen

Enerly - Risholt - Søderstjerna - Pettersen


West - Brenne

Jeg velger Hagen som back fordi han er det nærmeste vi har som en rendyrka v.back og med Pettersen forran seg kan han falle ned og hjelpe til defensivt. Tror faktisk det er den beste løsningen. Velger å tro på søder sentralt på midten for da får vi arbeidskapasitet ved Risholt og kreativitet med søder. På topp legger jeg West og Brenne. Brenne for å hjelpe til i midtbaneleddet når RBK har ballen (på en måte den oppgaven Ringberg har til vanlig)

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 jul 04, 12:22
Det har vært misbruk å bruke Søder på kanten. Hvis vi skal bruke Risholt og Tero, hvem skal da fore spissene med baller, ingen av disse har noe særlig med passningsfot. Stian vil jeg ha på venstre midt, og få tilbake selvtilliten sin igjen der. Slik døm har brukt han på v.back har medført at han har blitt nervevrak.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340