JAAAAAAAAAAAA!!!!!
Husk at FCK kanskje har den beste spillerstallen i hele Skandinavia, og vi har fått tak i en spiller som har storspilt for denne klubben og i tillegg skal være en lojal og bra type. Det må være lov å være svært fornøyd med den avtalen.
coogee klager om "ukjente" spillere, men selv om Bora Zivkovic var en ukjent spiller for ham, så betyr ikke det at han ER ukjent. Jeg skal innrømme at jeg ikke hadde hørt om ham selv, men har fant fort ut at flere fotballinteresserte nordmenn hadde hørt om ham, og omtalen har av alle vært svært positiv.
Jeg tror vi har gjort et kupp her.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Kan bli en spennende høst dette.
Men dette med Henning Berg..er det helt uaktuellt nå? Tenker bare på et midtforsvar med Berg og Bora...:)
Tror FFK er ferdig mtp nye spillere denne sommeren. Virker hvertfall sånn ut i fra hva som blir sagt utad, og det er egentlig forståelig.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
En forsterking til bak i det bakre ledd.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Kun dersom det viser seg i løpet av august, at poenghøsten fortsatt blir for dårlig, vil vi bli forsterket ytterligere, tror jeg. For vi skal rett og slett ikke rykke ned.
Tross alt så er det 8 kamper igjen fra 29. august og vi kan jo forsterke helt frem til 30. august. :D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Han mener nok at Bora er en kjempe forsterkning, men at vi trenger fler....
Personlig er jeg helt enig, men jeg mener at vi nå må se på en forsterkning på midtbanen....
På sitt beste er flere av dem gode nok, men dessverre uteblir det for ofte.....
Per dags dato mener jeg kun Risholt holder tippeliganivå(Enerly vil jeg se litt mer først, men han bør jo være god nok)
Her tror jeg coggee er helt enig med meg!!!!!!
Lenge leve hjørnet
Nå blir det pottetett bakover, frustrerte RBK-spillere og 2 kjappe West mål :-)
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Vi røkkær aldri ned!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Det var deilig å få noen brikker på plass her!! Kjør på FFK!
Jenta i gutteflokken!
Lenge leve "hjørnet"
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914