Husk meg
Brukernavn
Passord

hvorfor tar det så lang tid???

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 20 jul 04, 13:00
Hvorfor tar det så jæ...lig lang tid når FFK forhandler om spillere? Andre klubber får dette på plass i god tid før oppstart, mens vi ligger og balanserer på fristen igjen. Har vi spesielt trege folk eller hva er grunnen? Nå har FFK visst at de trenger forsvarere siden seriestart. Hadde det ikke vært mulig da å få dette på plass tidsnok slik at man slapp å arbeide mot klokka? Dette er så uprofft at jeg kjenner frustrasjonen kommer. Harry!!! se å få ut finger´n. Du og Kværneng må slutte å prate, og begynne å handle!!!

En ting til: Denne walisiske v.backen kan være et scoop. Ta forslaget seriøst.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 20 jul 04, 13:07
Endret: 20 jul 04, 13:43
Det blir naturligvis bare ren spekulasjon å gjette på grunnen til at det tar lang tid...men jeg har en følelse av at man prøver å skaffe seg Mercedes for prisen av en Lada...

Topscorer

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 04, 13:15
Faren er at vi må klare oss med en sykkel.:confused:

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 20 jul 04, 13:22
Men vi trenger en spiller allerede til søndag. Hvis vi har håp om å overleve bør spilleren komme så fort som mulig. Ikke bare for kampen på søndag, men også med tanke på samspillet utover i sesongen. Den bakre firer trenger å trene mye sammen.

Fredd

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 20 jul 04, 14:21
Det er sånn det hav värt helt siden Andre Scei Lindbak skulle signe for klubben - Uprofft!!!

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 20 jul 04, 14:24
Vi må vel bare innse at FFK ennå ikke er moden for tippeligaen. Hvor mye jeg av hele mitt hjerte ønsker at de skal beholde plassen i vår øverste liga, så er det vel ikke til å unngå å se realiteten. FFK må styrke stallen og bli proffere på alle ledd; både på banen og i ledelsen. Men annet er egentlig ikke å forvente, når man har rykket opp to år på rad, så tar det tid å stabilisere seg. Det har vi vel visst alle sammen. Hvis (jeg håper selvsagt ikke) vi rykker ned, så håper jeg FFK beholder de fleste spillerne, og spiller rotta på de andre 1. div lagene, får mer erfaring og stabilitet og for alvor kan ha noe i tippeligaen om to år. Men hjertet vil blø i mellomtiden :eek:

Topscorer

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 04, 14:26
NFF må ha papirene i løpet av dagen hvis Bora skal spille mot RBK. Hvis Harry og Frode Kværneng mener det de sier må de snart få ut finger´n. Klokka går.

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04

Lagt til: 20 jul 04, 14:36
Dette begynner å gå meg på nervene. Jeg veksler mellom å lese Klubbens sider, Nettavisen, Fredrikstad blad, Tekst-TV,.. Panikk og stress!
Men ingen opplysninger noen sted!

Dette sto i fredrikstad blad;
HØR HARRY HANSEN I SPORTEN PÅ RADIO FREDRIKSTAD 16.15

Håper vi får et svar da...

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 20 jul 04, 16:21
Nå kan du slappe av litt theodora :D

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04

Lagt til: 20 jul 04, 17:20
Og det skal jeg....:cool:

Topscorer

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 04, 17:37
Med forbehold om at Harry rakk ned til postkontoret er Bora på plass. Endelig har vi fått en solid forsterkning. Dyrt men men, sånn er det å være i tippeligaen.
Stor takk til gutta boys. Harry og Frode.:ffk:

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 20 jul 04, 17:38
Endret: 20 jul 04, 17:40
Opprinnelig postet av Topscorer
Hvorfor tar det så jæ...lig lang tid når FFK forhandler om spillere? Andre klubber får dette på plass i god tid før oppstart, mens vi ligger og balanserer på fristen igjen. Har vi spesielt trege folk eller hva er grunnen?

Nå må vi stikke fingeren litt i jorda folkens. Sikker på at det er HH som er treig? Kan jo også være at FFK ikke er den mest attraktive kluben å reise til akkurat nå (heller ikke før sesongen), uansett hvor godt vi tror og håper om klubben. Jeg har ihvertfall veldig forståelse for den spilleren som tenker seg om både en og to ganger før han går til en nyopprykket klubb i den situasjonen vi er i nå...

Hva som skjer i andre klubber vet vel ingen av oss alt for mye om, men det kan hende at Lillestrøm, Odd, Vålrenga etc er litt litt mer attraktive klubber å gå til om dagen...

Opprinnelig postet av oleberg
Det er sånn det hav värt helt siden Andre Scei Lindbak skulle signe for klubben - Uprofft!!!

Uprofft å påstå noe sånn... Schei Lindbæk vaglte nok Viking ifjor fordi han syntes det var mer attraktivt å gå dit. Og når man ser på Schei Lindbæks "klubbskifte-historie" så er det vel en mulighet for at det er han som drøya ut ifjor. Han sier jo det ene en måned og går til en ny klubb neste måned syns nå jeg... Eller..?

Nei, i tillfellet med Schei Lindbæk, tror jeg nok dessverre det var enda et av mange eksempler på at fri agenter bruker mindre klubber de uansett ikke har tenkt til å spille for som middel til å presse opp lønnen...

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 20 jul 04, 20:17
Endret: 20 jul 04, 20:53
Opprinnelig postet av Topscorer
Med forbehold om at Harry rakk ned til postkontoret er Bora på plass.
Håper da inderlig ikke at Harry Hansen m/følge ønsker å løpe den risikoen det faktisk er å bruke vårt kjære postvesen midt i feriesiestaen. Det er som kjent mange "flinke" sommervikarer utplassert av Aetat for tiden.

Nei, rett etter landing i hjemlandet bør vår kjære Harry ta det raskeste fremkomstmiddelet som er å oppdrive, personlig sette seg ned utenfor lokalene til NFF og vente helt til det første offeret ankommer tidlig på morgenkvisten.

Så det så... ;)

FFK and Wisla Krakow forever...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 jul 04, 20:22
Endret: 20 jul 04, 20:23
Litt urovekkende at Harry Hansen kom med nevnte uttalelse i 16-tiden, er det ikke rundt da postkontorene gjerne stenger for dagen? Tror kanskje strategien til Radoslaw vil være den beste. Muligens er til og med brevdue mer til å stole på enn visse sommervikarer utplassert fra Aetat også...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Radoslaw

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 04, 20:27
De skal vel gjennom Oslo uansett,
...hvorfor i all verden skal de da bruke posten ?

Her er det faktisk snakk om et kappløp med tiden...

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 20 jul 04, 20:29
Postkontoret i Østfoldhalen stenger 19 eller 20...:D

Men det som, utrolig nok, er avgjørende , er at papirene blir poststempelet idag. På den måten blir imorgen den første av de tre"såkalte virkedagene" (som mest har formell betydning).

Men deadline for å få med posten i dagens sending (og dermed poststemplet idag er gjerne ved 1630 tiden, spørs når posten blir hentet. Han hadde derfor litt dårlig tid...

MEN: HAr selv opplevd å komme forsent med på den måten jeg og klart og snakke til meg et stempel fra dagen før;) Har trua på Harry :ffk:jeg

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

Radoslaw

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 04, 20:37
Endret: 20 jul 04, 20:51
Jeg sier bare følgende til Harry Hansen;

Blø for laget,
...og sitt utenfor kontorene til NFF natten igjennom !

Intet tull tolereres lenger på det nåværende tidspunkt. ;)

Radoslaw

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 04, 21:18
Endret: 20 jul 04, 21:23
He, he...

Hvis nyhetene i kveld melder om et mistenkelig innbrudd på et eller annet postkontor i København- eller Oslo området hvor utbyttet kun er et forsvunnet poststempel,
...ja, da vet vi med stor sikkerhet hvem den ansvarlige synderen er. :D

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 21 jul 04, 07:44
Han kunne bare ringt meg. Jeg bor i OSlo og var i Fredrikstad i går en tur. jeg kunne vært kurer med den verdifulle posten. Men regner med at "det årna sæ" :)

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 21 jul 04, 09:31
Jeg tror nok Posten er det tryggeste!!

Man setter jo ikke katten til å passe på melka, aavst! He, he.

FFK på toppen i 2005

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914