Ny venstreback
Kunne denne spilleren være noe for FFK? Jeg mener altså den walisiske venstrebacken som står omtalt i artikkelen. Da kunne vi kjørt Barret på høyre (som han jo i følge rapportene mestrer) Bora i midten med Helland/Trondsen og Darren Barnard fra Grimsby på venstre... Da tar vi dem alle!!!
---------------------------
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Sitat Dagbladet: "Var det noen i Norge som trengte en god venstreback?" JA, FFK trenger en god venstreback...men er vel ikke så veldig interessert for Barnard å spille i Norge vil jeg tro...lov å prøve!
vel..er vel mer at budsjettet til Norske tippeligaklubber ikke er i samsvar med det spilleren krever?:ffk:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Det har du rett i A9...men det blir vel egentlig det samme. Tror ikke spilleren er interessert...
Harry Hansen har uttalt at han er vel vitende om at det finnes mange gode bosmanspillere i Storbritannia, men lønnsnivået der og følgelig lønnskravene til spillerne er ganske høyt over hva vi har her hjemme.
Men vi hadde jo råd til Andy Kilner én sesong i 2. divisjon, han var jo en hit utenom det vanlige :)
Men vi hadde jo råd til Andy Kilner én sesong i 2. divisjon, han var jo en hit utenom det vanlige :)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
PK skjønnte hva du mente..var bare for å presisere..hehe;P
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Er usikker på om han ville blitt urimelig dyr fordi han er klubbløs. I England sliter en rekke klubber økonomisk slik at det slett ikke er noen selvfølge at han får en veldig lukrativ kontrakt nå.
Hvis vi ikke hadde signert Barret kunne sansynligvis har ha fått en bedre venstre-back samtidig som Costa-Rica-Gutta kunne fått en mulighet
Hvis vi ikke hadde signert Barret kunne sansynligvis har ha fått en bedre venstre-back samtidig som Costa-Rica-Gutta kunne fått en mulighet
Lønnsnivået i England er vel også på vei ned, i likhet med de fleste andre europeiske land? Kanskje med unntak av Premier League dog...
Tipper at en uønsket spiller i Grimsby ikke ville vært en dyr mann....
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Kunne ihvertfall undersøkt i det minste. Spørs om døm gidder.:rolleyes:
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914