Togtur
Leste i avisa at det dessverre er veldig få som har meldt som på togturen til Trondheim. Personlig skal jeg kjøpe billett i dag. Turen til Bergen var veldig fin, så her er det bare å løpe å kjøpe folkens. Men jeg lurte på om noen har noen oppdateringer og hvor mange billetter som er kjøpt?
---------------------------
Ære være plankebyen!
Prøver å finne ut det samme,håper det blir tur til Tr.Heim..blir bra:ffk:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
skal kjøpe bill. i morra jeg :ffk:
1 plass. 2005
Jeg kjøper 4 billetter imorgen. Håper indelig det blir tur med toget igjen. Turen til Bergen var meget vellykket.
Til de som enda sitter på gjerdet og lurer på om de skal bli med toget oppover, vil jeg si:
Løp og kjøp!!!!
:D:ffk:
Til de som enda sitter på gjerdet og lurer på om de skal bli med toget oppover, vil jeg si:
Løp og kjøp!!!!
:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Noen som vet hva status er akkurat nå? Så vidt jeg hørte måtte vi over 100 personer for at det skulle bli tur.
Bams-fia, Jack og sang!
Hørte at det er usikkert hva det blir til. Uansett så blir det buss. Var solgt 60-70 billetter i går, også kjøpte visst en del i dag. Siste frist er i morra. Så håper noen få til vil være med å se FFK mot nordens beste lag med Bora med fra start!
Ære være plankebyen!
Pga av enda mer goodwill fra NSB og deres eminente konduktører, blir det garantert togtur!
De har senkt prisen ytterligere!
Suverent NSB! Ta toget!
De har senkt prisen ytterligere!
Suverent NSB! Ta toget!
Macka fra start!
Godt å høre!
Mye mer komfertablet å sitte i det flotte toget framfor en trang buss.
Kom igjen og sleng dere med på toglasset folkens! Vi leker ikke norges beste supportere gjør vi vel? ;)
Mye mer komfertablet å sitte i det flotte toget framfor en trang buss.
Kom igjen og sleng dere med på toglasset folkens! Vi leker ikke norges beste supportere gjør vi vel? ;)
Ære være plankebyen!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914