Hvorfor så ikke Harry Denne Keeperen???
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=235008
Hadde det ikke vært bedre å skaffet seg en kvalitetskeeper som Arason i stedet for en urutinert reserve fra RBK?Tror Arason hadde vært rett man i mål for FFK
Hadde det ikke vært bedre å skaffet seg en kvalitetskeeper som Arason i stedet for en urutinert reserve fra RBK?Tror Arason hadde vært rett man i mål for FFK
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
For alt hva du vet, så kan Harry Hansen ha vært i kontakt med Arni Gautur Arason! Det er faktisk slik at en god del etablerte tippeligaklubber er mye mer attraktive enn nedrykksdømte Fredrikstad!
Dessuten så var vi ikke ute etter keeper nå. Lund Hansen ble kun hentet inn for at Rotevatn sa opp kontrakten, og det var vel aldri meningen å hente inn en som skulle danke ut Sørlie. Det var viktigere plasser på laget vi trengte å forsterke først.
Man kan ikke bare fly etter profiler fordi noen er ledige på markedet. Det er faktisk slik at man må analysere hvor i laget man trenger forsterkninger, og deretter søke etter spillere.
Hansen og Eggen har bevist i sommer at de kan få tak i forsterkninger, og den skal roses den som roses bør. Nå har de gjort jobben sin - slutt og klage!
Vi kan ikke få alt og alle!
Dessuten så var vi ikke ute etter keeper nå. Lund Hansen ble kun hentet inn for at Rotevatn sa opp kontrakten, og det var vel aldri meningen å hente inn en som skulle danke ut Sørlie. Det var viktigere plasser på laget vi trengte å forsterke først.
Man kan ikke bare fly etter profiler fordi noen er ledige på markedet. Det er faktisk slik at man må analysere hvor i laget man trenger forsterkninger, og deretter søke etter spillere.
Hansen og Eggen har bevist i sommer at de kan få tak i forsterkninger, og den skal roses den som roses bør. Nå har de gjort jobben sin - slutt og klage!
Vi kan ikke få alt og alle!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
de har vært flinke i sommer men kan ikke hvile på laubærene enda.. ihverfall ikke om høpet om fornyet kontrakt skal være der.
rart ikke FFK prøvde å snappe Arni Gautur Arason vi var sikkert løar over lenge at roevatn ikke vil nli i klubben og Arason er vel noen klasser bedre en lund hansen tror jeg, men vi for glede oss over lund hansen og se hva han kan :ffk: en for alle alle for en :ffk:
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Vi vet fortsatt ikke om hverken Barrett eller Bora kommer til å gjøre det bra i FFK. Fortsatt er disse usikre kort for meg når det gjelder solide forsterkninger. Vi får se når det har gått noen kamper.:rolleyes:
Hvorfor hentet vi ikke ditt og hvorfor hentet vi ikke datt. Begynner å bli litt dumt dette her...... Se på tabellen, se på stadion, se på de økonomiske musklene....... Våkn opp..... Fredrikstad er ennå ikke i posisjon til å hente de aller beste spillerene.....
Begynner å bli lei alle disse innleggene med "hvofor så ikke Harry..." "hvor var Harry..." osv osv. Vi kan da ikke hente alle bare fordi de er tilgjengelige!!! Og så er det ikke bare å peke på en spiller å si: jeg vil ha han! Trodde de fleste hadde fått med seg det nå.
Er det forresten noen her som vet hva Harry driver med? Hvem han kontakter og hvem han ikke kontakter? La mannen få gjøre den jobben han er satt til å gjøre!
Er det forresten noen her som vet hva Harry driver med? Hvem han kontakter og hvem han ikke kontakter? La mannen få gjøre den jobben han er satt til å gjøre!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914