Catfight?
http://www.dagbladet.no/sport/2004/07/16/403190.html
Noe for Trondsen mot Baron...
:rolleyes::ffk:
Noe for Trondsen mot Baron...
:rolleyes::ffk:
Nå fikk vel Trondsen bank av tag-team`et Baron-Powell, hvor Powell gjorde grovarbeidet med albuen tidlig i omgangen. Drittdommern kunne jo ikke dømme noe særlig LSK, de kunne jo tapt poeng!
---------------------------
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Denne artikkelen i Dagbladet er vel noe av det dummeste jeg har lest på en stund...hvis de ikke tror det er fare for å få en skade i ny og ne i fotball får de begynne med sjakk ;)
haha...herregud...:ffk:
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
"Hun har ikke sagt unnskyld engang etter at hun brakk nesa mi."
Da Roy Keane knuste det Håland har av stæsj i kneet sa han "Fuck that cunt, he deserved it!"
Godt eksempel på at jenter passer bedre til andre ting enn fotball det her... (litt overdrevent sjåvinistisk kanskje, men det får bare være... )
Da Roy Keane knuste det Håland har av stæsj i kneet sa han "Fuck that cunt, he deserved it!"
Godt eksempel på at jenter passer bedre til andre ting enn fotball det her... (litt overdrevent sjåvinistisk kanskje, men det får bare være... )
Opprinnelig postet av Olavesen
Deg om det..!
;)
Men litt mindre generalisering skader ikke...
Dette er jo kun to sutre jenter som er fornærmet. Nekter å tro at dette er en gjennomgående holdning/mentalitet i norsk damefotball!
Og når det gjelder Roy Keane.... Større diva har jeg vel aldri sett på en fotballbane!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914