hvem skal ta over plassen til Ringberg nå da ??
---------------------------
1 plass. 2005
Hvor har du lest det?
Og Sørlie som er ute i 3 uker.. Godt vi har fått en ny keeper iallefall.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Heisann..=)
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Fredd
Snakka med en i demokraten som sa det ...
Han hadde vist fått et brudd i en av tærne
1 plass. 2005
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
snakka med en der .. som hadde snakka med harry Torsken
1 plass. 2005
Og jaggu hadde han rett: f-b.no
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
bekklager hvis folk blir irritert over at jeg kommer med ting men vit det det er som regel riktig
håper alt er bra med Ringberg da :ffk:
1 plass. 2005
men de har jo Horn...:D
Cwartek
Zivkovic
Peters
Barrett
Risholt
Kossi
Enerly
Brenne
Søder
West
-------------------------------
Spennede dette. Har ikke noe tro på at de sitter Staw i mål, men selv hadde jeg gjerne sett det. Jo før jo bedre, dette er en keeper som på sikt kan bli en kommende landslagskeeper på A-lagsnivå. Og hvorfor ikke la gutten slippe til i noen kamper ut over høsten. Han har jo spilt i 3 div. for FFK 2 og i interkrets, som tilsvarer godt 3 div. nivå. Mens denne eks RBK keeperen er noen år eldre og kanskje litt mer erfaren som 2 div spiller, men alikevel.
Så ser jeg gjerne at Gherland McDonald får arbeidstilatelse og kan byttes inn for Søder, og Barrett ut med Bjørnar.
Dette går bra folkens, ikke panikk ennå.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Dessuten kan det være nyttig for FFK å spille en kamp eller to uten Ringberg for å se hvordan det fungerer. Det er aldri godt for et lag at en spiller nærmest får et stempel som uerstatterlig.
Etters tror jeg ikke FFK blir svekket av at Aleksander Lund Hansen skal stå i mål, kanskje tvert imot. :D:ffk:
FFK på toppen i 2005
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 16 jul 04, 01:41
Endret: 16 jul 04, 01:42
Bortsett fra at Aleksander Lund Hansen nok blir foretrukket før Staw.
Det du har satt opp kan vel få betegnelsen 4-5-1, med Risholt og Kosso, med helt klare defensive oppgaver.
Er litt usikker på Søder med hensyn til å jobbe 100%, som er helt nødvendig for å få et godt resultat i Trondheim. Søder må gjerne skjære inn mot midten, som han pleier, fordi Barret skal være god til å komme på overlapp og en av hans styrker er å slå inn presise innlegg.
Forsvaret til pss er jeg helt enig i, spesielt at Peters beholder plassen som midtstopper. Han har et stort potensiale på den plassen og vil blir bedre og bedre for hver kamp. :D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Ta ansvar sammen med "dansken".
Du har jammen gledet oss.
Ringberg kommer snart igjen, alt annet villle være rart.
Fredd
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914