Husk meg
Brukernavn
Passord

Tromsø vil ha Harry Hansen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 15 jul 04, 10:55
Endret: 15 jul 04, 11:24
Ja nå kan vi ha det så godt..

Adressa

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 15 jul 04, 11:11
Endret: 15 jul 04, 11:23
Leste linken og lurer på. Hva gjør vi nå ? hvem i alle dager skal ta over etter Hansen? :ffk: en for alle alle for en :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 jul 04, 11:23
Endret: 15 jul 04, 11:23
Jeg håper inderlig at Harry Hansen blir værende i klubben! Vi kan ikke gi slipp på en hans flotte personlighet, utadvendthet, og samtidig en av de få (ved siden av Eggen) som har skikkelig medietekke på klubbhuset. Hansen har gjort en vesentlig bedre jobb enn de fleste til tider har gitt uttrykk for! Utpekt som byens syndebukk har han jobbet beinhardt videre for klubben i våre hjerter.

Etter at Harry besvarte spørsmålene på f-b.no fikk jeg enda mer troa på ham. Det viste seg at de har undersøkt de aller, aller fleste alternativene som har blitt diskutert her i forumet.

Nei, rykker Fredrikstad ned, så skal du jaggu være med for å få oss opp i tippeligaen igjen, Harry! Vi trenger din erfaring, kontaktnett og ekspertise. Mister vi Harry, så mister vi en kapasitet vi har behov for! Målet må være å styrke administrasjonen - ikke la de som holder mål gå.

Stå på, Harry - i Fredrikstad!

Vi trenger deg!

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 15 jul 04, 11:28
Han har jo et romantisk forhold til ei ekte Gressvik-dame, da. Så jeg vet ikke hvor aktuelt det blir... Vi vet jo alle hvilken kvalitet det er på Gressvik-damene.

Bams-fia, Jack og sang!

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 15 jul 04, 11:36
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Han har jo et romantisk forhold til ei ekte Gressvik-dame, da. Så jeg vet ikke hvor aktuelt det blir... Vi vet jo alle hvilken kvalitet det er på Gressvik-damene.

Huff, nå er det jo bombesikkert at han velger Tromsø... ;)

Ansvarlig redaktør

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 15 jul 04, 12:11
Jeg gråter ikke om Harry Hansen forsvinner, tror det er mange som kan gjøre jobben hannes godt. En fin stilling å lokke utenlandsproffer med.

Ronny Johnsen, Kvarme, Hjelde osv. De har ofte forbindelser ute på markedet.

Skal legges til at jeg synes HH har gjort en god jobb i sommmer.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 15 jul 04, 12:47
Håper at Harry Hansen blr værende, han har mye mer inne på administrative områder som FFK enda ikke har begynt å ta tak i. Vil nok være veldig vanskelig å erstatte han med en person med de samme kunnskapene.

Man skal ha mye mer enn bare forbindelser i markedet for å kunne bekle en slik jobb som Harry har i FFK-systemet.

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 15 jul 04, 15:46
gjøss holters du har virket litt negativ i enkle sitvasjoner og nå støtter du harry. det er bra. :ffk: en for alle alle for en :ffk:

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 15 jul 04, 16:12
Opprinnelig postet av pss
Jeg gråter ikke om Harry Hansen forsvinner, tror det er mange som kan gjøre jobben hannes godt. En fin stilling å lokke utenlandsproffer med.

Ronny Johnsen, Kvarme, Hjelde osv. De har ofte forbindelser ute på markedet.

Skal legges til at jeg synes HH har gjort en god jobb i sommmer.

Kunne ikke sagt det bedre selv...Finnes flere som har bedre kontakter enn han..gått ut med store navn i avisene og dreti seg ut flere ganger...Så er ikke noe farlig for FFK om han forsvinner:ffk:

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 15 jul 04, 16:33
Håper Harry har bein i nesa, og viser hva han står for.:cool:

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 15 jul 04, 18:56
Harry er en stor kapasitet, som det bør gjøres mye for å beholde.......

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 15 jul 04, 20:54
god tur til tromsø

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 15 jul 04, 22:43
FFK klarer å finne en erstatter til denne stillingen hvis Harry "drar hjem".
Hva med Tore P feks. Han yttret jo ønske om en jobb i klubben. Han må være glimrende for denne jobben!

Noen kommer og noen går. Vi kan ikke deppe av at evt Harry finner seg ny jobb. Verre når evt nøkkelspillere forsvinner.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 15 jul 04, 22:50
Det vil være mye vanskeligere å finne en person med den kompetansen og erfaringen som Harry Hansen innehar, enn det noensinne har vært for oss å finne en midstopper.

Tore P er over hodet ikke et alternativ. Han har da ikke på langt nær det nettverket, eller den lederutdanningen som Harry Hansen har.

Nei, FFK bør strekke seg for å beholde Harry Hansen. Det er tross alt en grunn til at Tromsø gjerne vil ha ham.

Eneste grunnen til at Harry i det hele tatt sikkert kunne tenke seg å forlate Fredrikstad må være pga den evige maktkampen rundt FFK med altfor mange personer som vil ha noe å si. FFK må klart og tydelig definere ansvarsområder. Slik det er per i dag flyter flere stillinger over i hverandre, og alle vil uttale seg i media. Håpløst.

Ansvarlig redaktør

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 16 jul 04, 01:47
Endret: 16 jul 04, 02:06
Tror noen Trømsø vil ha ham om ikke de mente han var god?
Mulig han" sov " før denne sesongen, eller FIKK han ikke meldinger fra Eggen.

Hva med FFKs organisasjonstruktur?

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 16 jul 04, 02:42
Endret: 16 jul 04, 02:43
Helt enig med deg denne gang, Holters.

Harry Hansen er en kapasitet, som vi absolutt må beholde.

Ta en titt på hans CV og se om dere kan finne en med tilsvarende i Norge. Tror det skal letes lenge.

I tillegg er Harry Hansen en likandes kar og humørspreder, som behandler alle mennesker like godt.

Prøv å send ham en mail, hvis det er noe du lurer på vedr. fotball eller FFK. Dere får garantert svar.

Nei for guds skyld, bli i Fredrikstad, Harry.;):D:ffk:

FFK på toppen i 2005

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 16 jul 04, 08:56
Enig med Holters og Snæbbussaristokrat 1 her.

Harry er en meget dyktig kar, med stort kontaktnett og bred erfaring. I tillegg er han en hyggelig og sympatisk fyr! Håper han blir i klubben.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 16 jul 04, 18:07
Hittill så ser det ikke ut som det har hjulpet noe med det nettverket han har. Da er det mer fart på Morgan.:rolleyes:

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 16 jul 04, 18:35
En eller annen her nevnte Tore P......... ¨Herregud......

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 16 jul 04, 18:42
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hittill så ser det ikke ut som det har hjulpet noe med det nettverket han har. Da er det mer fart på Morgan.:rolleyes:

Ja Morgan fikk jo tak i de to store stjernene Tessem og Leo...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914