Tromsø vil ha Harry Hansen
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Etter at Harry besvarte spørsmålene på f-b.no fikk jeg enda mer troa på ham. Det viste seg at de har undersøkt de aller, aller fleste alternativene som har blitt diskutert her i forumet.
Nei, rykker Fredrikstad ned, så skal du jaggu være med for å få oss opp i tippeligaen igjen, Harry! Vi trenger din erfaring, kontaktnett og ekspertise. Mister vi Harry, så mister vi en kapasitet vi har behov for! Målet må være å styrke administrasjonen - ikke la de som holder mål gå.
Stå på, Harry - i Fredrikstad!
Vi trenger deg!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Bams-fia, Jack og sang!
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Han har jo et romantisk forhold til ei ekte Gressvik-dame, da. Så jeg vet ikke hvor aktuelt det blir... Vi vet jo alle hvilken kvalitet det er på Gressvik-damene.
Huff, nå er det jo bombesikkert at han velger Tromsø... ;)
Ansvarlig redaktør
Ronny Johnsen, Kvarme, Hjelde osv. De har ofte forbindelser ute på markedet.
Skal legges til at jeg synes HH har gjort en god jobb i sommmer.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Man skal ha mye mer enn bare forbindelser i markedet for å kunne bekle en slik jobb som Harry har i FFK-systemet.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av pss
Jeg gråter ikke om Harry Hansen forsvinner, tror det er mange som kan gjøre jobben hannes godt. En fin stilling å lokke utenlandsproffer med.
Ronny Johnsen, Kvarme, Hjelde osv. De har ofte forbindelser ute på markedet.
Skal legges til at jeg synes HH har gjort en god jobb i sommmer.
Kunne ikke sagt det bedre selv...Finnes flere som har bedre kontakter enn han..gått ut med store navn i avisene og dreti seg ut flere ganger...Så er ikke noe farlig for FFK om han forsvinner:ffk:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Hva med Tore P feks. Han yttret jo ønske om en jobb i klubben. Han må være glimrende for denne jobben!
Noen kommer og noen går. Vi kan ikke deppe av at evt Harry finner seg ny jobb. Verre når evt nøkkelspillere forsvinner.
Tore P er over hodet ikke et alternativ. Han har da ikke på langt nær det nettverket, eller den lederutdanningen som Harry Hansen har.
Nei, FFK bør strekke seg for å beholde Harry Hansen. Det er tross alt en grunn til at Tromsø gjerne vil ha ham.
Eneste grunnen til at Harry i det hele tatt sikkert kunne tenke seg å forlate Fredrikstad må være pga den evige maktkampen rundt FFK med altfor mange personer som vil ha noe å si. FFK må klart og tydelig definere ansvarsområder. Slik det er per i dag flyter flere stillinger over i hverandre, og alle vil uttale seg i media. Håpløst.
Ansvarlig redaktør
Mulig han" sov " før denne sesongen, eller FIKK han ikke meldinger fra Eggen.
Hva med FFKs organisasjonstruktur?
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 16 jul 04, 02:42
Endret: 16 jul 04, 02:43
Harry Hansen er en kapasitet, som vi absolutt må beholde.
Ta en titt på hans CV og se om dere kan finne en med tilsvarende i Norge. Tror det skal letes lenge.
I tillegg er Harry Hansen en likandes kar og humørspreder, som behandler alle mennesker like godt.
Prøv å send ham en mail, hvis det er noe du lurer på vedr. fotball eller FFK. Dere får garantert svar.
Nei for guds skyld, bli i Fredrikstad, Harry.;):D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Harry er en meget dyktig kar, med stort kontaktnett og bred erfaring. I tillegg er han en hyggelig og sympatisk fyr! Håper han blir i klubben.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hittill så ser det ikke ut som det har hjulpet noe med det nettverket han har. Da er det mer fart på Morgan.:rolleyes:
Ja Morgan fikk jo tak i de to store stjernene Tessem og Leo...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914