Virker som om Ham-Kam kommer til å gjøre ett godt kjøp her.
Nå har vi kun to spisser som holder TL-nivå, Olsen og Frigård. Birkeland er milevis unna toppformen, og det ville vært et skrekkscenario hvis en av de to førstnevnte skulle bli skadet. Med den nye spilleren på plass kan kamma-fansen nå trekke et lettelsens sukk.
---------------------------
Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!
Hvorfor greier Kamma å oppdage slike spillere og ikke vi?? Odd gjorde det samme med Occean.:confused:
Kommer an på hvilke kontakter man har det vel... Brann fant Olofinjana, Kamma nå denne nigerianeren, FFK fant West. Alle kan ikke få med seg alt der ute...
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvorfor greier Kamma å oppdage slike spillere og ikke vi?? Odd gjorde det samme med Occean.:confused:
Kommer jo an på hva slags spillere man ser etter da. Som Planken sier, vi fant West før sesongen. Og nå er det vel ikke spisser vi er på utkikk etter...
Vi har funnet Barrett og Bora. Kan kanskje vise seg å være like gode investeringer som denne nigerianeren.
leste en plass at hamkam også kunne plukket occean men valgte frigård istede... virker som solbakken har gode kontakter ja
Så da er spørsmålet om vi har rett mann på rett plass når det gjelder å ha et stort nok kontaktnett. Hittill synes jeg det har vært litt tilfeldig hva døm har gjort.:cool:
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914