Husk meg
Brukernavn
Passord

Troen er bedre nå..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jul 04, 10:37
Endret: 14 jul 04, 10:38
Jeg føler meg sikker på at Bora Zivkovic er den mannen som hjelper oss og det står i fb at dem ser etter fler kansje det blir Bård borgersen for. Jeg håper at Bora Zivkovic gjør ett bra inntrykk på resten av ffk laget. Kan noen andre fortelle meg om hvordan dem vil se lag oppstillingen f.eks mot RBK.
FFK for alltid. En for alle alle for en :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 14 jul 04, 14:17
Hva gjør vi hvis Borgersen også kommer da? Setter Helland på benken? Og hva når Tor kommer tilbake? Da sitter vi med to gode midtstoppere på benken...det funker jo ikke. Tror det skal holde med Zivkovic jeg...håper i alle fall.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jul 04, 14:23
Endret: 14 jul 04, 14:23
Sørlie

Czwartek
Zivkovic
Helland
Barret

Enerly
Risholt
Koskela/Brenne
Söderstjerna/Brenne

Ringberg
West

Ser absolutt ikke så altfor ille ut det her...

I tillegg har Peters imponert som midtstopper, og i bakhånd har vi Tor Trondsen som sikkert kommer tilbake etter hvert...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 14 jul 04, 15:00
Greit nok at dette laget ikke ser så verst ut, men er det godt nok til å plukke så mange poeng som vi trenger? Jeg føler meg rimelig sikker på at dette laget kommer til å samle flere poeng i høst, enn det laget klarte i vår. Likevel er jeg redd for at det ikke blir nok.

coogee

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mar 04
Innlegg: 20

Lagt til: 14 jul 04, 15:08
er ikke så sikker på at denne Bora er vår redningsmann, men det er da altids noe. Jeg vil helst se at klubben kjører Helland opp på midtbanen, for der er vi altfor lette. Vi har 4 lette spillere av offensiv legning på midten, og der blir vi kjørt over defensivt. Laget bør derfor være mot RBK

Sørlie
Cwartek
Bora
Trondsen/peters
Barret
Enerly
Risholt
Helland
Brenne
West
Ringberg

Håper det kommer mer enn Bora, men tviler på det

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 14 jul 04, 15:17
Opprinnelig postet av Pk
Hva gjør vi hvis Borgersen også kommer da? Setter Helland på benken? Og hva når Tor kommer tilbake? Da sitter vi med to gode midtstoppere på benken...det funker jo ikke. Tror det skal holde med Zivkovic jeg...håper i alle fall.

Skal vi klage hvis det kommer to stoppere også nå da?! Nei, stallen er altfor tynn, vi trenger muligheten for å ha en god stopper på benken og stor konkurranse i troppen!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 14 jul 04, 15:23
Klager ikke, bare stiller spørsmål. Du må ikke trekke dine egne konklusjoner ut fra hva andre skriver...men blir litt drøyt å sette både Trondsen og Helland på benken når vi også har Peters...eller er det bare jeg som synes det?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jul 04, 15:28
Synes egentlig ikke det er så interessant å diskutere Borgersen. Kan aldri tenke meg at FFK signerer en midtstopper til dersom de får Zivkovic (han blir nok dyr i lønn). Dessuten er det jo bare FB som dro fram Borgersen som eksempel på en spiller fra dansk serie som kanskje var aktuell, men så viste det seg å være Zivkovic. Ergo ser jeg ikke på Borgersen som noe mer FFK-aktuell enn flere hundre andre spillere...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 jul 04, 19:41
Hansen sa da ettertrykkelig at Zivkovic ikke kom til å bli en dyr spiller.:cool:

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 14 jul 04, 20:17
Alt er relativt...
De skulle vel prøve å få til en 6 mnd leiekontrakt, slik vi har med Barrett, så det r jo ikke snakk om å kjøpe spilleren fri. Men han har vel en "OK" lønn i FCK, og er vel ikke interessert i å gå ned alt for mye.

Borgersen er nok, som Costanza sier, ikke aktuell. Han ble nevnt i fb som en spiller som kunne være aktuell fordi han enda ikke hadde undertegnet en kontrakt med sin danske klubb. Så har vel den uttalelsen blitt til en "sannhet" her på forumet, som så mange andre rykter fra sikre kilder tidligere.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 14 jul 04, 23:45
Tror ihvertfall vi kan glemme myggen!
Utifra bildet i f-b, har kroppen hans ihvertfall lagt opp..... den trøya stramma ikke på de rette stedene!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jul 04, 23:59
Vær veldig forsiktig med å si det for fort. vi i ffk tror jeg kunne øsnket oss myggen. han har jo vært lenge skadet, men er den gutten tilbake i form er han stor uansett. han har rutine til 100 og har mte bra i seg. jeg hadde ikke blitt lei meg om myggen er i form hadde blitt en del av laget, men kanskje vi bør glemme han, men kanskje Bora Zivkovic kan hjelpe om vi trenger fler spillere. synd å lese at steinar er ute til august. da må vi bruke Alexander Lund Hansen. det var vel kanskje ikke akkurat det vi håpet, men han er vel sikkert en grei keeper. :ffk :for alle alle for en :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 15 jul 04, 00:08
Ser ikke bort fra at Alexander Lund Hansen, danker ut Steinar Sørlie.
Han er visstnok et stort talent, men Rosenborg torde ikke satse på å kanskje måtte bruke en urutinert spiller, som han selvfølgelig er, i Champions leaque.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 15 jul 04, 00:29
Alexander Lund Hansen er en meget habil keeper ja. Om han allerede er bedre enn Steinar Sørlie? Tvilsomt, men vi får se... Han reiste nok ikke til FFK for å slite benken - da kunne han like godt ha vært i Trondheim.

Vi får se om Lund Hansen er villig til å kjempe hardt for keeperplassen. Han får tross alt en "flying start" med debut mot Rosenborg.

Et stort talent betyr ikke nødvendigvis en god spiller, men potensiale er nok definitivt til stedet. :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 15 jul 04, 22:56
KTE har nok hentet reserven til RBK til FFK i utgangspunktet forde Rotevatn ville vekk, og dessuten ikke svarte til forventningene.
At han er reserve i RBK sier vel seg selv når de også har Espen Johnsen som tross alt p.t er Norges beste keeper.

Lund Hansen blir dagens mann på Lerkendal!

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 15 jul 04, 23:06
Tror nok ikke en enkeltspiller blir redningsmann for FFK, uannsett kaliber på spilleren. Det jeg heller tror på at er at enkelte spillere kan få en positiv innflytelse på de andre. Vi har tross alt vært i nærheten i flere kamper. Hadde vi feks vunnet hjemmekampene mot VIF og Sogndal så hadde vi ikke vært langt unna kvallik. Kanskje Bora Z vil gjøre de rundt seg hakket bedre så vi kan vippe slike kamper i vår favør istedet?
Får vi Enerly på midtbanen, Barret på back og Bora i midten, er jeg optimistisk til at vi kan klare en kvallik plass!
Bedre spillere hever også treningene, og dermed øker sjansen for at de andre spillerne blir bedre også!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 16 jul 04, 01:23
Endret: 16 jul 04, 01:23
troen blir ikke bedre før 2 nye gode spillere som holder Tippeliga standard kommer...:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 16 jul 04, 01:28
De er allerede kommet, dersom Bora skriver under.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 17 jul 04, 13:52
er så utrolig deilig og se possitive posts ... er blitt en stund siden man så det. Ser ut til at folk begynner og få opp trua på at detta kan gå. Selvom det ser veldig dystert ut. Vi kan ikke gi opp nå, slutt og vær så pesimistiske. Vi er i tippeligaen!

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 17 jul 04, 14:24
Syns ikke det har vært mye pessimisme her jeg. Vi ligger da bare på 14 plass. Kun få poeng opp til sikker plass da. Dette går veien. Kjør på.
Bare de nå sikrer underskrifta til Zivkovic nå, og forhåpentlighvis enda en forsterkning, går dette veien.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340