Husk meg
Brukernavn
Passord

Nyheter på fredrikstadfk.no

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 13 jul 04, 21:31
Nok en gang;

Både lokale og nasjonale media er mange timer foran klubbens egne nettsider med å publisere nyheten om en ny mulig spiller til klubben, dette er latterlig. Har ledelsen i FFK fortsatt tilgode å forstå hvilket verktøy de har for å nå folket selv?!

Hvis det er slik som det virker, at webteamet til FFK ligger godt og vel sist i informasjons-kjeden, hvorfor skal da publikum ta seg bryet med å besøke disse nettsidene dag ut og dag inn i håp om å finne den gledelige nyhet om en forsterkning?

Nei, takke meg til Nettavisen og f-b, så lenge de er så til de grader først ute, kan jeg like gjerne holde meg til dem.

Håper fredrikstadfk.no`s websjef som nok sannsynligvis leser dette, kan videreformidle mine, og forhåpentligvis andres meninger om dette i denne tråden, til de rette instanser, slik at de kan revurdere sine egne nettsiders betydning som sitt ansikt utad.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 jul 04, 22:27
Du skal vite at Pål Johansen gjør det meste for å være dyktig på nyheter, men dessverre blir hans hender til tider bundet. Det virker som om noen i ledelsen er mer opptatte av å få sitt eget ansikt i riksmedia enn å forbedre sitt eget nettsted.

Det er lite Pål kan gjøre for å være først ute med nyheter om nyhetene blir sendt ut til all slags media i en pressemelding. Hvis de derimot kontaktet ham litt før de slapp pressemeldingen, så ville hele problemet vært forsvunnet. Pål vet nok ofte nyhetene før de fleste, men kanskje får han ikke lov til å publisere de?

Dette er uansett spekulasjoner fra min side, men det må jo være en grunn til at f-b publiserer pressemeldingene FØR man i det hele tatt hører et kvitter fra fredrikstadfk.no.

La dette være sagt, men Pål Johansen dukker nok opp i denne tråden før eller siden, og klarer meget meget godt å snakke for seg selv.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 13 jul 04, 22:36
Jeg forventer å finne nyheter i nyhetsmediene først?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 13 jul 04, 23:02
Det er värt som med mange andre ting i FFk i år. Ikke klar for Eliten!!! Det samme kan vel sies, når man ikke satser mer på egen webside, som er det förtse alle med interresse for FFK besöker!!!!

Dessuten så er det et kraftig kommunikasjonsmiddel for spillere, trenerer, talentspeidere, agenter mm.

Tenk på det FFK!!!

Mye å tjene på å ha en bra slik site.

Planken

Moderator

Lagt til: 13 jul 04, 23:11
Holters:
Hvis du virkelig leste det jeg skrev, så ser du vel at angrepet ER rettet mot FFK-ledelsen, og på ingen måte mot webteamet og deres innsats.

- Egil Drillo Olsen.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 jul 04, 23:58
Opprinnelig postet av Planken
Holters:
Hvis du virkelig leste det jeg skrev, så ser du vel at angrepet ER rettet mot FFK-ledelsen, og på ingen måte mot webteamet og deres innsats.

Det var over hodet ikke noe angrep mot deg, Planken! :) Jeg bare prøvde å forklare litt i fraværet av Pål Johansen.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til: 14 jul 04, 01:11
Endret: 14 jul 04, 01:12
Nå er det vel også store muligheter for at Pål Johansen faktisk har en jobb, og holder på med fredrikstadfk.no på fritiden. Slik var det ihvertfall den gangen jeg jobbet sammen med ham. Da hadde han ikke bare jobb, men MASSE jobb.

Er ikke sikkert det er så lett å oppdatere nettsider på formiddagen da. De som jobber i f-b.no, nettavisen etc. gjør jo faktisk også bare jobben sin.

En annen ting er samspillet mellom presse og klubb. Det ER viktig for enhver klubb å ha en god dialog/godt samspill med pressen, og det kan være en av grunnene til at fredrikstadfk.no "venter litt" med å slippe nyheter.

Har litt erfaring med dette fra redbeavers.net, og vet enkelte ganger ting før de er offentlige. Noen ganger får jeg lagt ut nyhetene før avisene, mens andre ganger rekker jeg rett og slett ikke fordi jeg har en jobb, og dermed ingen mulighet.

I dag klarte jeg det ;o)

#18™

Planken

Moderator

Lagt til: 14 jul 04, 01:14
Endret: 14 jul 04, 01:16
Opprinnelig postet av Holters
Det var over hodet ikke noe angrep mot deg, Planken! :) Jeg bare prøvde å forklare litt i fraværet av Pål Johansen.

Hehe, var kanskje litt nærtagende i et svakt øyeblikk...virka bare som du gikk ut i PJ`s forsvar til tross for at han på ingen måte var målet for min "vrede".

Nå; la oss heller stå sammen mot de høye herrer i FFK som undergraver sine egne nettsiders verdi, enn å sitte ved hvert vårt tastatur og misforstå hverandre ;)

- Egil Drillo Olsen.

palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 14 jul 04, 07:51
Heisan

Vanligvis får fredrikstadfk.no informasjon om slike saker som med Bora Z litt før andre mediaer. Dvs omtrent samtidig som klubben skal sende ut pressemeldingen.

I går var dette også tilfellet. Dessverre hadde jeg ikke tilgang til PC før i går kveld, og hadde således ingen mulighet til å få lagt ut saken. Det er det bare å beklage, og "skylden" kan ikke legges på Harry Hansen & Co.

Webteamets syn er selvsagt også at fredrikstadfk.no alltid skal være først med det siste om FFK, men ledelsen i FFK har også andre hensyn å ta i forhold til mediene.

FFK og fredrikstadfk.no kan selvsagt bli bedre på mange områder, og vi kan forsikre dere om at vi stadig jobber med å få innarbeidet rutiner med tanke på nyhetsoppdateringer.

mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 14 jul 04, 09:14
Når ledelsen ikke gidder å betale for å få en ordentlig gressmatte å spille på, kan vi ikke forvente at sånne uviktige ting som informasjon blir prioritert!;)

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914